ראשי > אודותי, מאיה > אז מי אני?

אז מי אני?

אחרי שנה וחצי עם בלוג מקצועי מטעם העבודה במיקרוסופט, 5 שנים בפורום סדרות מציאות בתפוז (אני אדומה שם!) ואחרי פוסט אורח אחד אצל צפניה החלטתי לפתוח בלוג משלי. הבלוג של מאיה.

אז בגלל שהבלוג של מאיה נשמע קצת פקאצי מדי, השם הזמני הוא טלוויזיה = מציאות. חבר שלי טוען שזה שם קצת מעפן, אז אשמח להצעות אחרות.

מה עוד אספר על עצמי? במקור מנתניה, היום בהוד השרון ובעוד שבוע באלפי מנשה (עוד לא התחלתי לארוז בכלל :S), גיקית מחשבים (IT ולא פיתוח), מכורה ל- Guitar Hero וחולת טלוויזיה. אני מניחה שאלו הדברים החשובים. השאר יתגלו עם הזמן בבלוג.

מקווה שתהנו 🙂

:קטגוריותאודותי, מאיה
  1. 08/08/2008 בשעה 23:11

    תתחדשי!

  2. maya567
    08/08/2008 בשעה 23:14

    תודה! 🙂

  3. שירן
    10/08/2008 בשעה 13:01

    איזה יופי!!!
    נכנס ישר אל המועדפים שלי!

  4. סתם אחד
    12/08/2008 בשעה 15:15

    פשוט תענוג. נכנסת לבלוגרול שלי בכזאת מהירות שזה לא יאמן.
    נקווה לכמות מוגזמת של פוסטים אה-לה היתוך וקר ושלא תשתגעי יותר מדי מיותר מדי ערוץ 2 🙂
    בושה שאת עוזבת את העיר, אנחנו צריכים עוד נציגות תרבותית חוץ מרפאלי.

  5. שאול
    12/08/2008 בשעה 16:50

    מברוק אחותי!!
    אני מקווה שעכשיו כבר התחלת לארוז!

  6. maya567
    12/08/2008 בשעה 17:57

    סתם אחד – תודה רבה 🙂
    אני לא יודעת לגבי כמות מוגזמת… אבל אני אשתדל לעדכן כמה שיותר.

    ושאול, כן התחלתי כבר לארוז 🙂 עוד מעט כבר לא נהיה שכנים! מה שמזכיר לי שצריך לארגן איזה מפגשון. לא התראנו יותר מדי זמן!

  7. 07/09/2008 בשעה 21:26

    אומנם באיחור משמעותי,
    אבל הגעתי לכאן רק היום ולכן גם אנצל את ההזדמנות להגיד מזל"ט על הבלוג החדש.

    דווקא אהבתי את השם, וגם את הכלבלב.

  8. maya567
    07/09/2008 בשעה 21:48

    תודה על התגובה! את הכלבלב צילמתי בדרום אמריקה לפני כמה שנים 🙂

    אהבתי את הבלוג שלך, גם כי שתינו נשים בתחום IT גברי למדי

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

