ראשי > אודותי, מאיה > הבית החדש שלי (או יש אינטרנט!!!)

הבית החדש שלי (או יש אינטרנט!!!)

בשעה טובה ומוצלחת יש לי אינטרנט בדירה החדשה!

נכנסתי לדירה החדשה כבר לפני שבועיים (לא כולל שלושה ימים אצל החבר ויומיים אצל אמאבא) אבל אינטרנט, הו אינטרנט, רק אתמול בלילה סידרנו (ובסידרנו אני מתכוונת התחברתי ישירות למודם של הוט ושבעל הבית וילדיו יחכו עד שאני אתפנה להגדיר את הראוטר!)

המטבחון

כיף בבית החדש. כיף לגור לבד (או יותר נכון, עם החבר) ובכלל כיף לי פה. נכון שכל הזמן הרצפה מלוכלכת כי זה בית חדש ויוצאים דברים מהקירות, ונכון שבגלל שזה עדיין ישוב ולא עיר (אלפי מנשה) אז יש לי מעופפים, עכבישים וחיפושיות ענקיות, ונכון שבעל הבית עשה הוט במקום יס וחיבור 1.5 מגה במקום 5 – אבל זה שלי! רק שלי!

והנה עוד כמה תמונות של הדירה שלי, שתוכלו להנות 🙂

סלון + מטבחחדר השינה 

מקלחתפינת מחשב (כן, קצת מבולגן, אבל מאז סידרתי)מזגנון!

לסיום אני מתנצלת על ההעדרות הממושכת. אני יודעת כמה נוראי זה להעדר מבלוג חדש כל כך מהר ולכל כך הרבה זמן. Blog Day שמח!

:קטגוריותאודותי, מאיה
  1. סתם אחד
    31/08/2008 ב- 17:01

    מזל טוב, הדירה נראית מצוינת! אפילו שאת עכשיו רשמית גרה בחור 🙂
    ולמה לעזאזל לוקח לך כל כך הרבה זמן להגדיר ראוטר?

  2. maya567
    31/08/2008 ב- 17:04

    דבר ראשון – סחתן על המהירות ותודה על הברכות.

    לגבי הראוטר – אני מקבלת את האינטרנט מבעל הבית (הטבות של יחידת דיור) ועד עכשיו הוא ניסה להתעסק עם זה ולא כל כך הצליח. אתמול לקחתי את זה על עצמי, וכנראה שהראוטר שהוא קנה פשוט לא תקין כי החיבור מתנתק חצי דקה אחרי שהוא מתחבר, וכשאני מחוברת ישירות למודם (כמו עכשיו) גולשים תקין.
    יש לי ראוטר אלחוטי ישן שלי, שהיום אני אחבר ואנסה להגדיר.
    🙂

  3. סתם אחד
    31/08/2008 ב- 17:14

    דבר ראשון – זין על מהירות, זה בלוגדיי. יש עוד כל כך הרבה פידים להוסיף לגוגל רידר. אין לי זמן לאיחור אופנתי.
    אה, ואין על מה 🙂

    חוץ מזה, פרטי – מה הדגם של הראוטר? מה הדגם של המודם? מה הMTU? כמה אנשים מחוברים בכל רגע?

  4. maya567
    01/09/2008 ב- 00:13

    תודה על ההצעה – הספקתי לסדר את האינטרנט 🙂

  5. 01/09/2008 ב- 10:03

    ואיי, ילדה, איזה יופי לגלות אותך! (והכל כמובן בזכות הבלוג של עדי) אהבתי לראות שאת ממשיכה את הכתיבה שקראתי אצל צפניה.
    מעבר לזה, בית מקסים ומזל טוב 🙂

  6. ארז
    01/09/2008 ב- 14:20

    אהמ… בלוג כל כך מעמיק על הראוטר שלך בלי לציין את מי שעזר לך בצד השני של הטלפון ברגעים הכי קשים??
    אני אישית נעלבתי מאוד

  7. maya567
    01/09/2008 ב- 15:04

    ארז אני מתנצלת מעומק ליבי. אכן עזרת וסייעת בשעות הקשות! 😀

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

