ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > ביג בראדר ישראל (האח הגדול) – פרק 1

ביג בראדר ישראל (האח הגדול) – פרק 1

יש פוטנציאל. פוטנציאל רציני בהחלט.

כשאהיה גדול אני רוצה להיות ארז טל!Inside the Big Brother house (מחווה לג'ולי צ'ן)

קצרצרים שעלו לי במהלך הצפיה:

  • "אשר, דוור, טבריה".
  • ארז טל: "זאת הפעם הראשונה שהם רואים אחד את השני. הם לא מכירים אחד את השני!!". שאר הדיריים: "וואי אחותי איזה קטע שאת כאן, היינו בצבא ביחד/באודישן יחד/בבטן של אמא יחד/יצאת מהזרעון שלי!"
    (חוץ מזה ארז וגם אסי דווקא אחלה. הציניות והעקיצות הקטנות הוסיפו לחווית צפיה מהנה).
  • צבר חתיך. גם לאון, אבל בדרך אחרת לגמרי.
  • בוריס, האח של, שבמבט ראשון נראה כמו כבשה קטנה, במבט שני מתחיל להתחבב עלי (אבל חייב להוריד את התלתלונים).
  • מיקי טוענת שהיא בת 31. קצת יותר כמו 41. לאמא שלי יש פנים יותר צעירות ממנה…
  • ערן זילברמן מוכר לי רצח. אין לי מושג מאיפה, אבל הוא ממש מוכר לי. אם משעמם לכם, או חס וחלילה הוא עושה לכם את זה, תוכלו לדגום את אלבום התמונות שלו בפיק. נחמד הדבר הזה, גוגל.
  • שי שטרית מיותר לחלוטין. בובליל הדורבן (וזאת הפעם האחרונה שאנחנו ממחזרים את הבדיחה הזו) כבר יותר מעניין ממנו. ואם כבר אבא בובליל, זה מוביל אותנו ל:
  • אבא שלי????

 כווולםבריכה בריכה בריכהבריכה 2 בריכה 2 בריכה 2

אגב, הפידס בערוץ 20 של הוט זה טוב, אבל שומעים חרא. שיורידו קצת את הרגישות של המיקרופונים. זה צורם באזניים ואי אפשר להבין כלום.

אגב 2, ממש ממש רציתי לתפוס תמונה של השמלה הצהובה המזעזעת שבובליל לובשת (זאת שגרמה לארז טל להודיע קבל עם ועדה שלא ההפקה הלבישה את המתמודדים אלא שהם התלבשו לבד) אבל לא הצלחתי 😦

(והעיקר מכל הביג בראדר הזה לא יצא לי לראות ביג בראדר אמריקאי. ויש לי 8 פרקים להשלים :\)

  1. 06/09/2008 בשעה 03:48

    אני חולה על התוכנית האח הגדול – ממש תוכנית ריאליטי מוצלחת.

  2. שירן
    09/09/2008 בשעה 09:58

    מאיה אחלה בלוג!
    ואני גם צריכה תמונה של בובליל ג'וניור עם השמלה ההורסת.. מתאים לי לשים אותה wallpaper

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

