ראשי > היפה והחנון, טלוויזיה > היפה והחנון – פרק 9

היפה והחנון – פרק 9

בפרק הקודם של היפה והחנון למדנו שהזוגות שלא מנצחים במשימה עולים לחדר הניפוי, ואם במקרה שכחנו את זה, הריקאפ בפתיחה הזכיר לנו את זה שוב ושוב.

הפרק הנוכחי מתחיל עם החזרה של נמרוד ורוקסן מחדר הניפוי, ועם מכתבון קצת מעפן שדניאל השאירה לגולדפינגר. לא יפה מצידה. הבחור מאוהב בה כבר 5 פרקים וכל מה שהיא עושה זה לצוטט שיר מזרחי?

מכתב מגניבדניאל מעלה על הכתב את רגשותיה האמיתיים לשחר.

קצת אחר כך פיני מספר לבנים ולבנות שהמשימה המשותפת שלהם קשורה לקוד מורס ולסבריטיז, נושאים שבדרך כלל מאד קשורים אחד לשני (וכמובן חופרים לנו שמי שלא יזכה ילך אוטומטית לחדר הניפוי). לטעמי לגולדפינגר היה פה יתרון לא הוגן. הבחור הרי יושב כל היום ורואה טלוויזיה, אז הוא בטוח מכיר את פרז הילטון, TMZ ו-OMG. או לפחות את קריסטין וויץ’ וג’וליאנה מערוץ !E.

קלארקסון, מינוג ותורמן רוברטס, הילטון וג'סיקה פרקר

בתמונה: חומר הלימוד של הבנים. שימו לב לכמה שורות זכתה קלי קלארקסון לעומת קיילי מינוג ואומה תורמן. אני במקומן הייתי נעלבת. הטקסט של סנדרה בולוק אגב אמר: “שחקנית קולנוע אמריקנית. התפרסמה לראשונה בשנות ה-90 בלהיטים קולנועיים כגון “ספיד” ו”בזמן שישנת”, והחלה לפתח קריירה הוליוודית”. איזה חומר לימודי סופר קשה!

בו זמנית נמרוד סיפק לנו הצצה אמיתית לחיי הפנאי של החנון (ואני חייבת להסכים איתו, גם אני וגם חבר שלי נוקטים באותה תרבות פנאי) – לישון, מחשב ולישון עוד קצת. מבחינתי אפשר להוסיף גם אוכל וזהו בערך.

אמממ אמממ אמממפיני השובב

נמרוד מדגמן קולות של סלולרי על רטט, ופיני מדגמן בי-קוריוס

אני לא בטוחה לגבי המשימה, אבל נדמה לי שהיה משהו דומה באמריקאי. אולי לא עם פאזל ומורס, אבל משהו בסגנון. במשימה עצמה גאל התבכיינה והשתפנה, רוקסן יצאה מלכה (בכך ששכחה להכניס את הסוללה למכשיר הקשר…) וניצחה ומלאני וטל לא כל כך עניינו. היה קצת מצחיק שנמרוד מסר את הפתרון לפיני כשטל ומלאני שומעים כל מילה. אגב, פריז הילטון נחשבת כוכבת הוליווד או מלכת פופ עולמית?

רכילות רולזאורן ווייגנפלד זה שלב מעל פליט ריאליטי

נמרוד ושחר יודעים מה הדברים החשובים באמת

ספיקינג אוף פריז… זאת רק אני או שכל ריאליטי ישראלי בשנים האחרונות נוסע לפריז? כנראה יש להם דילים טובים לשם. בכל מקרה, היה משעשע שגם בפריז נתנו להם משימות קטנות כמו לאכול שבלולים ולהרצות על האייפל. בזמן שרוקסן, מלאני, טל ונמרוד נפשו בפריז, גאל ושחר (AKA הילד) נפשו במאהל בדואי שכפי הנראה ממש הכריחו אותם להגיע אליו. גאל לא ממש התלהבה מההטרדה המינית מצד הבדואי אחמד, ואילו שחר לא ממש התלהב מהלאפה והלבנה. הוא בטח גם לא התלהב אח”כ מכך שהפסיד את הדבר הבא:

כנראה באמת צריך להתחבר לאינטרנט לראות את רוקסן ומלאני מתנשקות

מוגש כשירות לציבור הגברי קורא הבלוג ולשחר גולדפינגר.

בסיום הפרק היה די ברור שלא טל ומלאני ולא שחר וגאל ילכו הביתה ושיהיה כאן איזה טוויסט. ילדים מי יכול לעזור למאיה ולענות למה ידעתי שזה מה שיקרה?? משבוע לשבוע זה נהיה ממש מגוחך… עכשיו רק נשארה השאלה מי מהזוגות שעפו יחזרו בשבוע הבא (אה ויש גם קאט פייטס מגניבים).

איציק תעשה לי ילדמי יחזור? 

אותי! אותי! תחזירו אותי!! אה שיט, צריך להתחרות.

אגב, בשבועות האחרונים התוודעתי לצד הבלוגוספרי של איליה חובב הפפיונים והשירה הגרמנית בשק.לי, ברוסיה הייתי דוקטור ובשאר ירקות. מומלץ. בבלוג שלו הוא כותב גם על חוויות מהצילומים.

כתיבת תגובה

