ראשי > טלוויזיה > לרדת בענק

לרדת בענק

השבוע השתתפתי במפגש בלוגרים ומנהלי פורומים עם הפיינליסטים של לרדת בגדול במשרדי ערוץ 10. על כמה חוויות מהאירוע אפשר לקרוא בכתבה של טמיר כהן ב-NRG, אצל אורי בביקורט, ובפורום שמנות יפות בתפוז שבאו למחות על האנטי-שמניות בחברה.

את התוכנית עצמה לא ראיתי. קצת מאידיאולוגיה, כי לא היה לי ערוץ 10 עד לא מזמן, וגם כי די שכחתי מקיומה של התוכנית.

אני חושבת שרק אחרי שראיתי היום את הגמר הבנתי כמה הירידה שלהם ענקית. נכון במפגש היו לנו תמונות של לפני (וראינו את האחרי) אבל זה לא היה אותו דבר כמו לראות את הדרך שהם עשו, את מספר הקילוגרמים שירדו ואת האחוזים המטורפים שהם ירדו. באמת לרדת בענק.

אז לי רק נשאר לומר כל הכבוד לאבי, ליוסי, לקרן ולאסי שעשו מהפך כזה גדול, וגם להודות שאני קצת מקנאה בהם שהם הצליחו איפה שאני בינתיים נכשלת

התמונה נלקחה מנענע10

שאפו ענק!

:קטגוריותטלוויזיה
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

