ראשי > היפה והחנון, טלוויזיה > סקופ! טל החדש – העירקי הבלונדיני הראשון!

סקופ! טל החדש – העירקי הבלונדיני הראשון!

ראשית, אני מצטערת ששבוע שעבר לא כתבתי פוסט. הייתי בשוק טוטאלי שטעיתי כל כך לגבי טל ומלאני…

לכבוד ההדחה אתמול של טל ומלאני, יש לי סקופ! תמונת המחזור של טל מבי”ס תיכון אוסטרובסקי רעננה!

טל רוזן

(התמונה באדיבות חברתי הטובה ע’, שנזכרה בשבוע שעבר שהיא למדה עם טל בתיכון). טל רוזן הוא הקטנטן מימין

ולטקסט (אין כמו חריזה של ספר מחזור…):

טל רוזן
העירקי הבלונדיני הראשון
שהכי אוהב הוא לישון
בלימודים הוא מפציץ ציונים
ולא שוכח לבלות עם חברים
יש לו חיוך ממיס לבבות
ובזכותו הוא חביב הבנות

אני חייבת להודות ששמחתי אתמול על ההדחה של טל ומלאני. עם כל הכבוד לשניהם, נמרוד ורוקסן הרבה יותר מגניבים ומשעשעים. מבין הרביעיה שנשארה, להם באמת שלא היו לי סנטימנטים. מעבר לכך, אם אני צריכה לחשוב עכשיו מבין שלושת הזוגות שנשארו מי השניים שהייתי רוצה בגמר יהיה לי קשה מאד לבחור.

  • איציק ורעות – קשה לחשוב על גמר בלעדיהם. איציק (ואמא איציק שחייבים להחזיר לגמר!!) פשוט קורעים. כל רגע שאיציק על המסך הוא פרייסלס. וגם לרעות, הערסית טובת הלבב, לא חסר.
  • נמרוד ורוקסן – הבלוג די בעדם. אני אומרת די כי הדעה שלי משתנה על בסיס יומיומי בערך… החבר שומר אמונים לרוקסן מהפרק הראשון (מה שגורם לחיכוכים בבית כל פעם שהיא על המסך והוא מתמוגג), אני נפתחתי אליהם עם הזמן.
  • גאל ושחר – כמה שגאל מקסימה ומתוקה, שחר הוא מי שעושה את הצוות הזה מבחינתי. אמנם בפרק הראשון די קטלתי אותו, אבל מאז התחבב עלי החנון אוהב הקומיקסים ותוכניות הטלוויזיה הזה.

אז מי יהיה בגמר? לשימי תבורי הפתרונים 😀

  1. 19/10/2008 ב- 13:09

    אחרי שמלאני היפהפיה עזה, אני בעד רוקסן. אגב, כבר 4 פרקים לא ראיתי ואני מתעדכן מפה מה קורה…
    קדימה רוקסן!! את מהממת!!!

  1. 02/11/2008 ב- 21:00

להשאיר תגובה

