ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > ביי שי או איך פייסבוק ספיילר לי את האח הגדול

ביי שי או איך פייסבוק ספיילר לי את האח הגדול

לפני כמה שעות נכנסתי לפייסבוק, וזה מה שהופיע בדף הראשי שלי:

image

שי שטרית חברי היקר עזב את הווילה למס שעות אבל בזכותכם יחזור בגדול…

מסתבר שבחור אחד שלמד איתי ביסודי חבר טוב של שי שיטרית, והוא החליט להודיע לכל העולם ששי יצא מהבית…

אמנם בדיעבד התגלתה הסיבה המצערת מאחורי היציאה של שי, אבל זה לא משנה את העובדה שפייסבוק ספיילר לי את האח הגדול 🙂

אגב, אני קצת מתביישת להודות אבל השבוע שלחתי את ה-SMS הראשון שלי לאח הגדול – הצבעה עבור בובליל כמובן.

  1. קובי
    22/10/2008 בשעה 20:00

    ברוך שפטרנו משי.רק חבל שלא זכינו לראות את הפנים שלו שארז טל הודיע שהוא מודח.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

