ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > אז יש דיירים חדשים, סו וואט?

אז יש דיירים חדשים, סו וואט?

אז מה דעתנו על הדיירים החדשים בבית האח הגדול?

  • קצת התבאסתי בשביל חגית שחשבו שהיא מההפקה. מצד שני, זה רק מראה כמה אנשים רגילים לראות וונאבי דוגמנים ליאון ועינב יותר מעניינים(כמו אינה, דוגמנית FTV עם טיירים גדולים יותר משל שפרה אחרי 50 יום) והם לא מבינים מה זה אישה רגילה. אגב, לגילה היא מאד מטופחת. סחתן.
  • יוני לא יודעת. בהתחלה חשבתי שהוא גיי אבל אז הוא התחיל לדבר על בחורות (כולל בריטני ברקע) וסתם יצא אהבל בתגובות שלו כשהוא פגש את חגית וגם אח”כ עם אינה.
  • על אינה כבר כתבתי משפטון. לא נראה לי שיש לי יותר מזה.
  • שחר מוצא חן בעיני. קודם כל הוא מצור יגאל שהם יחסית שכנים שלי ויש שם אחלה אנשים (היי מעין ושרון :)), והוא שם את עינו על עינב וזה כבר טוב אצלי בספר. הבעיה היחידה איתו שהוא קצת נמוך ואין מצב בעולם שהוא מסתדר עם מצב האוכל בבית.
  • “באבי אני מתה”.

אגב, על כל מהלכי הבית כבר גיליתי היום בפורום האח הגדול של תפוז. יש שם ספוילרים מבוססים למדי.

**עדכון** – טוב אז נראה שההפקה עשתה פאשלה רצינית. למשך דקה וחצי כל דיירי הבית שמעו את מה שקורה בסוויטה והם מבינים שיש דיירים חדשים. איזה חובבנות.

  1. 27/10/2008 ב- 01:07

    את זריזה!

    כל הדיירים החדשים ללא יוצא מן הכלל משעממים בעיני. שלא לדבר על זה שרק המחשבה על עוד ריבים על התקציב ועל האוכל (עם הבאדיבילדר) משעממת אותי. לא הצלחתי לראות את האינטרקציה בינם לבין עינב וליאון כי האתר קרס, אבל זה כנראה יהיה החלק היותר מעניין בכל הסיפור.
    מה שכן, במצב כזה שבו החדשים מכירים כל-כך טוב את הותיקים קיוויתי שיכניסו מישהו קצת אסטרטג, ומהרושם הראשוני – אף אחד מהרביעייה הוא לא בדיוק גאון הדור.

  2. שרון
    29/10/2008 ב- 17:10

    צוריגאלניק צוריגאלניק (הוא כנראה אפילו מהרחוב של מעין, אבל בחיים לא ראינו אותו), אבל באמת נראה לי שהולך להיות עם שחר בלאגן. כבר היום הייתה לו איזה סצנה עם עינב על איזו קופסת טונה "פעם הבאה תאמרי לי כשאת לוקחת לי מהטונה, כי אני חייב לאחול קופסה שלמה ביום"…יחי המנדראז' 🙂 לגמרי מסכימה איתך לגבי אינה, סתם איזו פלוצה שלא מודעת לעצמה וחושבת שהיא פאר היצירה לגברים בעולם כולו. מעניין יהיה בטוח, אפילו שהדיירים החדשים לא משהו. נו שויין.

  3. שרון
    29/10/2008 ב- 17:11

    לאחול? מה עבר עליי?

  4. maya567
    30/10/2008 ב- 15:06

    אתי – בינתיים דווקא מאז שנכנסו הדיירים החדשים אני מרגישה ירידת מתח אצלי לגבי האח הגדול. יכול להיות שזה בגלל הגמר של היפה והחנון או שלא היתה הדחה. נראה מה יקרה בשבוע הבא.

    שרון – איך בדיוק מפספסים אותו? נראה לי שרואים אותו מקילומטרים 😀

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

