ראשי > היפה והחנון, טלוויזיה, מאיה > היפה והחנון – מפגש בלוגרים

היפה והחנון – מפגש בלוגרים

אתמול הוזמנתי למפגש בלוגרים עם הפיינליסטים של היפה והחנון בערוץ 10. התבקשנו גם לבחור איזה זוג אחר נרצה לראות ולשמחתי יואב ודניאל (שבחרתי בהם) הגיעו. יש תמונות וגם סרטון לתפארת. המפגש סבל מאיחור קל של היפות והחנונים ומאיחור קצת יותר גדול של רוקסן (בווידאו רואים את הכניסה שלה), אבל זה לא הפריע לנו להנות.

התחלנו עם קצת Q&A. רציתי לשאול את נמרוד מה לעזאזל עבר לו בראש כשהם החליטו להחזיר את גאל ושחר לגמר, אבל לא היה לי נעים לשאול smile_embaressedמהשאלות למדנו שיש דברים שנשארים על רצפת חדר העריכה, שבסה”כ כולם חושבים שהעריכה הוציאה אותם כמו שהם באמת ואין להם יותר מדי טענות, שביום הראשון (וגם בשאר הימים למען האמת) ההפקה החליטה מה הם ילבשו, וגם החנונים קצת גיחכו למראה הלבוש שלהם. שהיריבות בין דניאל ו”הקליקה” הוגזמה קצת, ושלפיני אין באמת שאלות על הפתקים הקטנים אלא מקריאים לו אותם באזנייה.

(למרססים, יש פה סרטון שהקלטתי וערכתי בעצמי!)

בהפסקה יצא לנו קצת לקשקש עם המועמדים. רוקסן היתה מקסימה ואפילו נתנה חיבוק ונשיקה לש’ (זה שחבר שלי דלוק על רוקסן זה נושא לפוסט נפרד, אבל כבר עברו לי התקפי הקנאה שהיו בתחילת התכנית), איציק היה ממש חמוד ופטפט עם כל מה שרק רצה, טל הבן (כן טל קצת “נדחף” למפגש, משהו על זה שהוא היה עם איציק קודם בדיזינגוף סנטר ואח”כ ישן אצל יואב. לא הבנתי כל כך) נראה ממש חתיך באופן מפתיע, אבל הוא עדיין קצת מעצבן (לשאלתי מאיפה צצו השרירים הוא ענה שהם תמיד היו שם. יה רייט, כולנו זוכרים את משימת האנטומיה!).

 אוף וורדפרס לא יודע לאמבד אלבומים של ספייסס. חבל.
Windows Live Spaces

בחלק השני היה שאלון טריוויה א-לה חדר הניפוי. הילדודס שהופקדו על השאלון לא עשו זאת בהצלחה יתרה (מי ידע שהתפקיד של פיני אשכרה קשה) אבל עדיין היה משעשע למדי. נמרוד ורוקסן זכו בשעשועון נושא הפרסים וקיבלו הזמנה זוגית לסינמה סיטי (אותה הם צריכים לנצל ביחד).

 אני ואיציק!

במפגש גם למדנו שיש משימה לשיפוטנו באתר נענע10. הזוגות היו צריכים לתסרט ולביים קטע קצר “היפה והכדורגלן” והתוצאות משעשעות במיוחד (הטקסטים של שחר וגאל הכי מצחיקים, אבל איציק פשוט קורע). יש לנו עד היום להצביע היות והגמר מצולם היום! ולשמחתי אני אהיה שם smile_party

תודה לערוץ 10 ולאודי על ההזמנה!

את שאר התמונות ניתן לראות כאן.

 

  1. Amber
    28/10/2008 ב- 18:01

    כפי שכבר אמרתי לך. לפי דעתי איציק ירד במשקל,הוא ממש נראה מצומק בתמונה.
    איך היו יואב ודניאל? כבר אמרתי לך שדניאל היא אחות של חבר של עופר (או של אור,אני כבר לא בטוחה)…

  2. 29/10/2008 ב- 09:14

    חבל שלא שאלת אותם למה ההפקה מכריחה את פיני לקרוא את הכללים פעם אחר פעם במהלך כל תוכנית בסגנון גננת בגן טרום-חובה….

  3. 29/10/2008 ב- 19:34

    מאיה – אני כל כך מקנאה!! איזה כיף לך…

  4. maya567
    30/10/2008 ב- 15:04

    עדי – אני דווקא אוהבת את איך שפיני מגיש. למרות שלפעמים הוא באמת קצת מגזים…
    אלה – זה באמת כיף 🙂

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה