ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > האח הגדול: פרידמנים לא מתים, הם רק מתחלפים

האח הגדול: פרידמנים לא מתים, הם רק מתחלפים

ראשית אני חייבת לציין שהמשימה השבועית ממש ממש מצחיקה. אני לא זוכרת מתי צחקתי כל כך בקול רם מהאח הגדול מדברים שלא קשורים ליוסי בובליל. הביצים, הפילהרמונית, השירותים, הנחש המלחיץ (אני הייתי צווחת ובורחת) ועוד מחכה לנו ‘תזהר ממנה’ וחזני. אבל בעוד שאת רוב הזמן ביליתי בצחוקים ושיגועים, לראות את התגובות של ליאון ובעיקר של רנין לחזרה של שי היו פשוט WTF קלאסי. כאילו אפשר לחשוב, זה סה”כ שי, לא ישו או המשיח.

פאתט מאץ’.

אחרי סשן החיבוקים בין רנין, שפרה, ליאון ושי שאר המשימה היתה די מיותרת ואני מקווה לראות ביום שלישי את יוסי רוקד את ריקוד התזהר ממנה יחד עם סאבלימינל וליאור פרחי.

רוצו לקנות את חולצת פרידמנים הביתה שלכם!

אם לא הבנתם כבר, הבלוג תומך נלהב של משפחת בובליל. פרידמנים הביתה!

ואם כבר פרידמנים, רק אותי הצחיק שהאחיות של שפרה החליטו לקחת את העניינים לידיים ולשלוח לה משלוח סושי דל קלוריות? האמת שקצת בא לי ששפרה תשאר בבית. יש עוד 30 יום ובקצב שלה היא מעלה לפחות עוד 10 קילו עד הגמר. יהיה מצחיק שהיא תגלה שהקמפיין היחיד שיציעו לה הוא למתאים לי 😀

ואגב, מה רנין מפחדת מפיצוצים, היא אמורה להיות רגילה לזה…

  1. 09/11/2008 בשעה 23:29

    זה היה בלי ספק הפרק הכי מצחיק עד עכשיו, וגם פוסט משעשע במיוחד.
    שפרה יצאה ילדה קטנה וטיפשה כשהיא רצה להעיר את רנין כשברור לה מה תהיה התוצאה (כדי להשלים את תמונת הסגידה רנין הייתה צריכה רק להצטלב ולנשק לשי את הרגליים), שרה לשי ובסוף התנפלה עליו בחיבוק.
    נכון שהם היו נכשלים במשימה גם בלי זה, אבל זה פשוט לא נראה טוב.

  2. 10/11/2008 בשעה 11:43

    למה את רואה את התוכנית הזאת?

  3. maya567
    10/11/2008 בשעה 11:52

    אתי תודה תודה 🙂
    וכן, כל ההתנהלות שלהם עם שי היתה פשוט מעוררת רחמים.

    איתמר – למה אני רואה? כי זה מבדר אותי.

  4. שחר
    11/11/2008 בשעה 17:14

    מאיה!
    את רק מראה פה לכולם שאת ממש לא מבינה!!!
    הקטע עם שי היה ממש מרגש, והלוואי שהבובלילים, AKA תתי רמה המהווים בושה לכל המדינה (ובעיקר ל"לא פרדימנים" כלשונם), יעופו קיבינימאט!

    פפ…
    הוצאתי את אשר על ליבי..

    את יכולה להמשיך לכתוב עכשיו… 🙂

  5. 11/11/2008 בשעה 23:20

    נו, אחרי התוכנית האחרונה הכותרת שלך כבר לא נכונה. מסתבר שפרידמנים כן מתים. או לפחות עפים מבית האח הגדול.

  6. אנונימי
    08/12/2008 בשעה 21:28

    שכל מי שיש לו בעיה עם פרידמנים ילך להזדיין!
    השם משפחה שלי הוא פרידמן ומי שיש לו בעיה כמו שאמרתי שילך להזדיין.
    אין לי שום בעיה עם בובלילים-אפילו יש לי חבר שקוראים לו בובליל-אבל חלאס עם הירידות העלובות, החרושות וחסרות הטעם האלה-כל כך לא חשוב ועלוב שזה עצוב.

    ומי שיש לו בעיה עם השם משפחה שלי שישרף חי.

  7. maya567
    08/12/2008 בשעה 22:46

    אנונימי – קבל לול עצבני 😀

  1. 12/11/2008 בשעה 00:32

כתיבת תגובה

