ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > האח הגדול: פרידמנים לא מתים, הם מודחים מבית האח הגדול

האח הגדול: פרידמנים לא מתים, הם מודחים מבית האח הגדול

** ח”ח לאתי על הציטוט בכותרת

אם עוד לא הבנתם (ונראה לי שרובכם הבנתם) אני במחנה בובליל. את מות רשל”צ חגגתי בשאגות שמחה ברחבי הבית (שהשכנים בטח לא הבינו כי אני רואה בדיליי קצת במג’יק). אחרי זה הצטערתי שארז לא השאיר את שפרה וצבר לסוף. ההדחה היתה אפילו עוד יותר מתוקה ומעניינת. אבל לפחות נפטרנו מצבר ועכשיו יתחיל הדאונפול של רשל”צ. כי כמו העיר, גם הם סתם משעממים.

מסתבר שהיתה גם תצוגת אופנה שלא ראינו

שחר, lives to eat another day

במהלך הפרק עצמו בעיקר רציתי לשים לעצמי כדור בראש, וכל פעם שרנין דיברה, רציתי לבעוט בטלוויזיה. הבחורה הזאת כל כך פאתטית וגרועה שזה מזוויע. אם אני תייסיר הייתי זורק אותה אחרי הבושות שהיא עושה לו שם. מתנהגת כאילו שי הוא מינימום ישו. מה היא עוד עושה שם??

תזהר ממנה היא כמו דבורה מיד עוקצת

עינב (וחזני), מוכיחה התאפקות מהי.

בין קטעים משעשעים של חמורונים חמודים, עיזים (תוכן שיווקי?) חזני והורה האחזות, היו גם קטעים שגרמו לי לחבב את הדיירים החדשים. שחר קיבל עריכה חיובית למדי ואינה סוף סוף דיברה משהו לעניין (לרנין על כמה שהערצה שלה לשי פאתטית ותלושה מהמציאות. לדעתי, שי גם קיבל תשלום על המשימה). תוסיפו על זה עריכה אנטי-שפרה (“לאון אל תשיר את השיר הזה. החזן שר אותו לעינב. היא תחשוב שאתה שר אליה”) והעלמות מופתית של יוני ואיתי וקיבלנו אחלה פרק.

אגב, לאילו מכם שצופים בעונות האמריקאיות. תגידו לי שאין לנו כאן עונה 6 עם שי בתפקיד אריק, עינב ג’אנל, יוסי האווי, ליאון בו ושפרה איווט? אני מניחה שזה עושה את איתי ג’יימס…

 

כמה אפשרויות היו בנתניה... חוץ מהאח הגדול היו היום בחירות. אני הצבעתי בנתניה, על אף העובדה שאני לא גרה שם כבר 3 שנים. הלכתי עם ההורים לקלפי החדשה שלנו בפולג ואפילו ראינו כמה סלבס מקומיים (צבי פולג, ראש העירייה לשעבר, ולינור אברג’יל שלמדה איתי בשכבה בתיכון ואמא שלי הציקה לי לדבר איתה על אף העובדה שבתיכון לא החלפנו מילה. ולא, לא דיברתי איתה). הצבעתי למריים פיירברג לראשות העיר ולמפלגת הירוקים למועצה. לירוקים הצבעתי בגלל שעם מספר 2 שלהם למדתי צרפתית לפני 15 שנה בערך 😀

למי אתם הצבעתם??

  1. קובי
    12/11/2008 ב- 16:56

    מאיה אחלה פוסט.וכן,גם אני שאגתי משמחה שארז הודיע שצבר עף.ועוד היתה לי תקוה לרגע שגם שפרה תצא איתו כי היא עלתה איתו במדרגות כמעט עד הסוף,איזו אכזבה..

    ועינב שולטת!המופע שלה למצלמה היה אדיר!קצת מפחיד,אבל עדין אדיר!

  2. maya567
    13/11/2008 ב- 14:26

    תודה קובי. קבל ח"ח על ההשוואה הראשונית לביבי 6.
    🙂

  3. 31/12/2008 ב- 04:31

    Is there any information about this subject in other languages?

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

