ראשי > הבלוק, טלוויזיה > לוח החורף של ערוץ 10: הבלוק. ההתמכרות החדשה שלכם

לוח החורף של ערוץ 10: הבלוק. ההתמכרות החדשה שלכם

**עדכון : לכל הפוסטים על הבלוק לחצו על הקישור.

הבוקר הוזמנתי ע”י ערוץ 10 למסיבת העיתונאים להשקת עונת החורף של הערוץ.

חורף ב-10ההשקה בוצעה בבנין/אולפן של “הבלוק”, תוכנית ריאליטי/שיפוצים שמבוססת על פורמט אוסטרלי ולדעתי תהיה ההתמכרות החדשה שלכם. אבל לפני שנגיע לבלוק מה יהיה לנו בחורף?

חמש דרמות חדשות:

בכל מקרה זה מה שסמנכ”ל התוכניות ליאת פלדמן טענה, כי בין החמש יש בעצם רק אחת חדשה. האמת הערומה התחילה כבר, לאהוב את אנה חוזרת לעונה שניה, לא הבטחתי לך גם כן (העונה ארוחת בוקר יאמישודרה כבר ביס), החברים של נאור זאת לא ממש דרמה… אבל מהסצנה וחצי ששודרה זה דווקא נראה ממש מצחיק. שמעתי שמועות על כך שמדובר באחלה סיטקום, ונראה לי שהפעם אני גם אדגום.

הדרמה החדשה באמת היא מגדלים באוויר, שלפי הפרומו נראית מבטיחה למדי. אני אישיתי לא אוהבת יותר מדי דרמות (אלא אם כן הן באנגלית ועם מרדית’ גריי או ד”ר גרגורי האוס) אז לא נראה לי שאראה, אבל אני אמליץ לאמא לראות. אמא אוהבת דרמות 🙂

הפרומו מדבר על 3 אחיות שחוזרות לגור עם ההורים בו בזמן בו נחשף סוד אפל מהעבר. מככבים טלי שרון, אלון אולארצ’יק (שרק בשבילו שווה לראות את התוכנית לטעמי), דני גבע והבחור מפיק-אפ שאני לא זוכרת את שמו. אלדד משהו נדמה לי.

מחכים לתחילת מסיבת העיתונאיםהסמויים היא סדרת דוקו חדשה שעוקבת אחרי בלשים סמויים שצריכים להטמע  בחברה עבריינית. בקטע שראינו למדנו מהן מניירות של עבריין (הזכירו לי בחור אחד שאני מכירה וחושב שהוא ערס), ואח”כ למדנו שאחד הבלשים בסידרה אחראי למעצר של חברי כנופיית משפחת אברג’יל. נשמע מבטיח למדי. כבת של שוטר אני אצפה (ובטח גם אבא שלי).

 

הישרדות 2: איי הפנינה

לא הראנו לנו יותר מדי מהישרדות 2: איי הפנינה. אני מניחה שלפני שהתוכנית תעלה יהיה אירוע שיוקדש רק להישרדות. ממה שראינו, המצלמות קלטו לוויתן ענקי עושה תמרון (ובטח נראה את זה כל הזמן), אתגר עם קרבות בשר כמו שהיה בעונה 14 האמריקאית, והאתגר שאמנדה מופיעה בו בפתיח של עונה 16 Fans vs. Favorites. אני חייבת גם לציין שהמתמודדים נראים חתיכיים למדי (לטובת הקורא צפניה).

הבלוק

ולסיום, הבלוק. ממה שראיתי אני ממליצה בחום. ריאליטי מחכים ללוח החורף של ערוץ 10תחרות/עיצוב/דרמה, ומהפרומו נראה שהקונפליקטים שנראה הם לאו דווקא איך לעצב את הבית, אלא בעיות זוגיות והתמודדות של הזוגות בתוך עצמם עם הסיטואציה הזו.

צריך להסביר פה קצת. ערוץ 10 לקחו את הפורמט האוסטרלי ומתחו אותו לכיוון הישרדות. לקחו 5 זוגות וזרקו אותם בתוך בניין נטוש שהדירות בו הרוסות לגמרי. בלי חשמל, תנאים סניטריים או רצפה! הזוגות היו צריכים לגור בתוך הדירות למשך 3 חודשים בזמן ששיפצו אותם, מנותקים מהעולם (ושאלתי, שמרו עליהם שלא יצאו החוצה) ובלי כל תנאים בסיסיים. ממש הישרדות…

חיים אתגר מנחה את התוכנית (ויש לו תסרוקת הזויה משהו). הוא גם שימש לנו כמדריך טיולים בין הדירות. לא הורשנו לצלם, אבל תאמינו לי שממש יפות (כמובן שיש יותר ויש פחות, אבל כל אחת שונה מהאחרת). אמנם קצת קטן וצפוף לי (הדירות בין 55 מ”ר ל-57 מ”ר) אבל אני בטוחה שיש תל אביבים שיקפצו על הדירות הללו. ואם התוכנית האוסטרלית היא סממן, אז ישתרך תור ארוך ארוך ברחוב מזא”ה ביום בו ימכרו את הדירות.

The Block Design

מה דעתכם על התוכניות החדשות? למה אתם מחכים?

רוצים לקבל אימייל בכל פעם שיש פוסט חדש? לחצו כאן.

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. 16/11/2008 בשעה 20:53

    אחלה סיכום.
    דווקא רציתי להגיע הפעם (כן אודי – באמת רציתי!) אבל נבצר ממני בגלל השעה.

    מגדלים באוויר והסמויים נשמעות טוב, אני אשמח לצפות בהן (רמז, רמז… 🙂 ).
    הבלוק נשמע כמו האח הגדול לעניים, לא מרגש במיוחד.

  2. 16/11/2008 בשעה 20:53

    מה קרה? אין מילה על קרב סכינים? 🙂

  3. maya567
    16/11/2008 בשעה 21:03

    אתי: הבלוק ממש לא כמו האח הגדול. אין שום קשר חוץ מזה ששניהם סגורים בתוך בית.
    כמו שמישהו שם אמר, הבלוק הוא ריאליטי איכותי 😀

    עומר: אל תדאג, לקרב סכינים יהיה פוסט משלו. אגב אם בא לך לעשות פוסט אורח על החוויות שלך מהצילומים אני אשמח!

  4. 16/11/2008 בשעה 21:36

    יש מצב 🙂

  5. 16/11/2008 בשעה 21:42

    אה, כן, ואולי כדאי שבפעם הבאה תגידי להם שיפסיקו לעשות כל כך הרבה תוכניות ריאליטי… :S

  6. maya567
    16/11/2008 בשעה 22:57

    ריאליטי זה כיף! אחרת על מה אני אכתוב? 😉

    ואם כבר ריאליטי… חכו להפתעה קטנה בתחילת השבוע הבא לגבי הישרדות.

  7. יהודה כהן
    25/05/2009 בשעה 18:56

    איך נרשמים לתוכנית הבלוק?

  8. maya567
    25/05/2009 בשעה 19:33

    היי יהודה
    לא נראה לי שאפשר להרשם עוד… בטח באתר של ערוץ 10 יהיה מידע בשבועות הקרובים.
    http://hablock.nana10.co.il/

  9. יהודה כהן
    25/05/2009 בשעה 23:46

    תודה רבה

  10. מרשימה ברשימה
    06/06/2009 בשעה 23:23

    אני מתה על התוכנית

  11. 15/06/2009 בשעה 16:53

    הבלוק היא תוכנית סופררר מצליחה.love you

  12. 15/06/2009 בשעה 19:32

    איזה אתר מסריח לא מבינים פה כלום כתבתם פה בלי קשר ח,,,,,

  13. maya567
    15/06/2009 בשעה 20:37

    תודה שמואל על הביקורת ה.. הממ… לא קשורה בעליל.

  1. 29/05/2009 בשעה 16:24
  2. 29/05/2009 בשעה 16:27
  3. 31/05/2009 בשעה 00:37

כתיבת תגובה

