ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > האח הגדול אני מעמידה את עצמי להדחה

האח הגדול אני מעמידה את עצמי להדחה

בעצם אני לא (כי אני סתם פחדנית עלובה).

בעצם רגע אני מתלבטת.

אוף האח הגדול זה מה זה לא פייר שאני מנסה לשחק אותה מול המצלמות ולהעמיד את עצמי להדחה כשאני בכלל לא רוצה להיות מועמדת כי אני יודעת שתייסיר שונא אותי ושכולם רואים כמה אני צבועה וגרועה ולא מעניינת. אני גם בטח לא אקבל אף קמפיין דוגמנות, כי יש לי פרצוף של עכברון דרוס, אלא גג תפקיד ברטטוי 2 המחזמר. אוף האח הגדול אתה לא יכול לעשות שוב טוויסט ולתת לי חסינות? ככה אני אוכל גם לאכול את העוגה, גם להשאיר אותה שלמה וגם להקיא אותה!רנין איטס א פאקינג דיסאסטר נאו פליז גו הום

אינשאללה ניפטר מעונשה של זאת. רוח איל בית רנין!

  1. קובי
    24/11/2008 ב- 16:37

    מהפה שלך לאלוהי האח הגדול!
    שקרנין הביתה!

  2. מאור
    25/11/2008 ב- 22:22

    מאיה, אין לי מושג על מה את מדברת, אבל אני מקווה שלא הסתבכת…נקמות דם וכאלה…

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

