ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > I heart עינב בובליל (וגם קיטורים על מה קורה והצינור)

I heart עינב בובליל (וגם קיטורים על מה קורה והצינור)

נהנתי היום מהאח הגדול. אחרי שהיתה ירידת מתח בשבועות האחרונים (שהתבטאה בעיקר בכך שבמקום לבהות בערוץ 20 כל היום, עברנו לעונות 1-6 של סאות’פארק ב-VOD) היום קיבלנו פרק מעניין!

I heart Einav Bublil אם לא הבנתם כבר, עינב היא הכוכבת האמיתית כאן מבחינתי.

אהבתי כל רגע שהיא התבכיינה לאיזה נס, או חלב עם קטשופ אה קורנפלקס, או שנמו יעשה לה מסאז’, או שאבא שלה ישיר לה שיר ערש. אני מניחה שזה בגלל שהייתי רוצה להתבכיין ככה בעצמי. גם אני רוצה שיעשו לי ויביאו לי ויכינו לי (ש’ קראת??)

ההדחה של יום שלישי לא כזאת מעניינת. אני מהמרת היום על יוסי, עינב, שפרה ולאון בגמר. השאלה היא רק מי יהיה החמישי איתם. אני שמה את הכסף שלי על שחר ואומרת שבשלישי אינה ויוני עפים, ואיתי עף בשבוע הבא. יש לכם הימורים אחרים? הגיבו.

 

יש לי הערה לגבי מה קורה ופינת הצינור של ערוץ 10. איך לעזאזל הגענו למצב שבו שיטוט מקרי של 5 דקות באינטרנט הופך לאייטם בטלוויזיה! במקרה של הצינור זה ממש זוועה. אני מניחה שגיא לרר כל שבת ב-8 וחצי נכנס ליוטוב, הולך לקטעים הכי נצפים בכל הזמנים, מקליק על קטע רנדומלי – והופה! יש לנו פינה! איזה כיף. לקח רק 3 וחצי דקות להכין…

והצינור עוד מילא, מדובר בפינה של 5 דקות בסוף חדשות שבת עם אושרת קוטלר, אבל מה קורה זו תוכנית מלאה בערוץ 2! אני יכולה לתאר לעצמי איך עובר היום של לינוי בר גפן: נכנסים ל-ynet… וזהו! יש לנו תוכנית! אני מקווה לפחות שבזמנים קשים אלו מדובר בתוכנית דל תקציב. (הרי באמת שאין צורך להעמיד עוד עורכים ותחקירנים שיכנסו גם ל-NRG…)

ואגב קטן. אם מישהו יכול להסביר לי מתי בדיוק משודרת מה קורה. באתר של מקו טוענים שימי א’-ג’ ב-7 בערב, אבל זה תמיד אחרי האח הגדול… כנראה זו אשמתי שאני רואה בכלל לונדון וקירשנבאום ב-7.

  1. Amber
    01/12/2008 בשעה 09:54

    היי היי היי, עד לינוי!
    אני ממש אוהבת את מה קורה,זו תוכנית חמודה נורא!
    וממש אוהבת את לינוי היא ממש מקסימה ובדיוק במינון הנכון של נחמדות עם וחוש הומור עוקצני.

  2. maya567
    01/12/2008 בשעה 13:43

    גם אני מחבבת את לינוי. היא אפילו למדה איתי באוניברסיטה באיזה שיעור. אבל התוכנית הזו די מיותרת…

  3. קובי
    01/12/2008 בשעה 15:37

    עינב בובליל היא בהחלט המלכה של הבית!בלעדיה אני לא רוצה בכלל לחשוב איך התוכנית הייתה נראית..

    עינב 3>

  4. 03/12/2008 בשעה 15:50

    אני מחכה ומצפה לשמוע מה את אומרת על ההדחה הכפולה והמבורכת של אינה הנודניקית ויוני המשעמם.

    ולחובבי המסיבות, תהיה מסיבת האח הגדול בוילה. פרטים ושאר ירקות בקרוב. http://www.facebook.com/groups.php?id=732830736#/group.php?gid=36433274206

  1. 08/12/2008 בשעה 00:05

כתיבת תגובה

