ראשי > הישרדות, טלוויזיה > ליצנים קופצים ממסוקים: רשמים מהקרנת טרום בכורה של הישרדות 2

ליצנים קופצים ממסוקים: רשמים מהקרנת טרום בכורה של הישרדות 2

בפוסט הקודם הבטחתי לכם רשמים מהפרק הראשון של הישרדות 2: איי הפנינה. הפעם לא הייתי בהקרנה בעצמי (אני חולה ברמות שלא ניתן לתאר), אז  קבלו פוסט אורח מפי dotmad:מפגש בלוגרים

ליצנים קופצים ממסוקים:

רק נגמר טירוף האח הגדול, וכבר אנחנו עומדים לפני עונה שנייה של הישרדות, החל מהשבוע הבא בערוץ 10. ולכן מצאתי את עצמי מחליף את מאיה (שחלתה בזן של חיידק טורף ריאליטי) במפגש שארגן הערוץ לבלוגרים ומנהלי פורומים, שבמרכזו הקרנה של הפרק הראשון של העונה. ולאחר המתנה ממושכת במהלכה הוגש כיבוד המורכב משלל פירות אקזוטיים (לא ידעתי שאננס מיובש מגיע מאיי הפנינה) החלה הקרנת הפרק.

אני לא יודע על מה חתמו המתמודדים, אבל רחמים לא היו כאן. צוות ההפקה הגיע למקום בו שהו כל מתמודד ומתמודדת, קצבו להם 3 דקות מטכ"ליות – ומיד לשדה התעופה. זה כמובן מוביל לסצינות קורעות לב של ילדים מתייפחים ומסיבה ללא ליצנית (שהגיעה לאי במדי העבודה שלה). לאחר פחות מ-24 שעות מצאו עצמם המשתתפים מרחפים במסוקים מעל מי המפרץ ונאלצים לקפוץ מהמסוק למים ולשחות לחוף. (כשמשתתפת אחת מוחה בזעזוע "מה זה לקפוץ למים באמצע הים?")

משם עברו (לאחר שגיא זוארץ הפגין את כישורי הניווט שלו באופנוע ים) לטקס החלוקה לשבטים: קניבה, על שם קניבלים (רמז לפרקים עתידיים?), ובארו, על שם הר געש כלשהו באזור. לא ברור לי מה יש שם במים, אבל בפרק הערוך מופיעות מגוון הערות שוביניסטיות כשנבחרו נשים לשבטים ("אם אין פה ציצים הציצים יבואו אלי") או מצד הנשים כשצריך לבחור את הדוגמן התורן לשבט.

DSC_0030לאחר שהשבטים היו מוכנים קיבל כל שבט 150 דולר כדי לרכוש בכפר הדייגים הסמוך את כל הציוד שיהיה להם כדי להתקיים באי (כמו בהישרדות איי הפנינה האמריקאית המופתית – מ.ש.) מה אספר לכם? מאז עונת התיירות האחרונה באנטליה לא נראו מראות כאלה על מסך הטלוויזיה. בין הזוועות היו הצעות מגונות של מתמודדת במטרה להוריד מחירים, נשיקות רגליים של כפריים מזדמנים, מרדף אחרי ילדים מבועתים (עבור דולר אחד) וחטיפת תרנגולת. בנקודה כלשהי ביקש מתמודד שיתנו לו "לרוץ עם סכינים וחרבות" – אני רק יכול לדמיין מה היה קורה אם הלוקיישן היה בחופי ישראל.

מה עוד למדנו? שמג"בניק לא אוהב לגלות שבשבט איתו יש ערבייה, ששקנאים משמשים בתור חיית מחמד קלה לטיפול (או שהצוות מסמם אותם), ושעדיף להיות יו"ר חברה מאשר מנכ"ל, כי מנכ"ל עושה את כל העבודה. (לתשומת לב מנכ"ל ערוץ 10).

לזכות ערוץ 10 עומדת ההשקעה בקהילת הצופים. במפגש היו כמעט 30 בלוגרים ומנהלי פורומים, ולא מדובר בארוע חד פעמי. מעט מאוד גופים גדולים מתייחסים בצורה כזו לבלוגרים. מאמצים נוספים כוללים אפשרות קלה לשילוב קטעי ווידאו מאתר נענע 10 בבלוגים באתר ישראבלוג, הזמנה לשיתוף בלוגרים בבלוג (חצי) רשמי של התוכנית ואתר וויקי (אנציקלופדיה שיתופית, כשהציבור יכול לערוך ולהוסיף ערכים) שנמצא כרגע בשלבי הקמה. וכנראה יש תמורה להשקעה, כי לפי הנתונים שהוצגו יש לאתר התוכנית בארץ כ-40000-50000 משתמשים ייחודיים בחודש.

 

קריאה נוספת:

אגב, אני לא אהיה בארץ כשישודרו ארבעת הפרקים הראשונים, ואני מחפשת בלוגרים לפוסטים אורחים בתקופה הזו. אם בא לכם, צרו איתי קשר mayashoval בג'ימייל.

:קטגוריותהישרדות, טלוויזיה
  1. 19/12/2008 ב- 18:32

    זה שלא תהיי בארץ לא אומר שאת לא יכולה לצפות בהישרדות דרך האתר של נענע10. תירוצים תירוצים תירוצים.

  2. maya567
    20/12/2008 ב- 01:09

    המממ… הממ… הממ… יש גם הפרש שעות! 10 שעות לא הולך ברגל.
    החבר כנראה יעדכן כמה פוסטים בזמן שאני אבלה בדיסנילנד עם האחיינים שלי 🙂

  3. 21/12/2008 ב- 13:12

    מאיה תרגישי טוב! לטוס חולה זה תענוג מפוקפק..

  4. 23/12/2008 ב- 16:20

    לא עדיף להיות יושב ראש ממנכ"ל , אבא שלי הוא מנכ"ל גם אבל של נענע10 וזה קשור כי הוא משיג לי גם מה שבא לי בערוץ10!!!!!!!!!!!!! אגב… נענע10 וערוץ10 עובדים בשותפות… בגלל זה…

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

