ראשי > מאיה > 7 דברים שלא ידעתם עלי

7 דברים שלא ידעתם עלי

עדי, dotmad, תייג אותי בפרויקט "7 דברים שלא ידעתם עלי", ועכשיו אני צריכה באמת למצוא 7 דברים שלא יודעים עלי… החיים שלי די ספר פתוח ולא ממש אכפת לי שאנשים ידעו עלי דברים, כך שאם אתה מכיר אותי – אלו דברים שכנראה ידעת.

  • מחר בלילה בין רביעי וחמישי, 25 בדצמבר,  אני טסה לסן פרנסיסקו. אחי גר שם (מנהל ב- shopping.com) ואני הולכת לבלות איתו ועם שני האחיינים שלי את השבועיים הקרובים. אנחנו נהיה בדיסנילנד בסילבסטר ונבלה גם בסן דייגו כמה ימים.
  • אני סוג של גרה בהתנחלות. סוג של, כי את אלפי מנשה כבר "הכניסו" פנימה, וכי אני גרה כאן משיקולים כלכליים. ביום שבו בהוד השרון / כפר סבא אפשר יהיה להשכיר דירה מדהימה כמו שלי ב-2200 שח, אני אעבור לשם.
  • חבר שלי קטן ממני בכמה וכמה שנים טובות. כמה שנים? בוא נגיד שאני בת 28, והוא עדיין בסדיר (אבל זה כי הוא היה עתודאי!). הוא לא אוהב שאני כותבת עליו, אז בזה תסתכם הנקודה.
  • אני רואה סדרות ריאליטי הזויות למדי. אחת הסדרות שאני הכי אוהבת היא ה- Dallas Cowboys Cheerleaders, שמשודר בערוץ CMT האמריקאי (כן, ערוץ מוסיקת הקאנטרי). אולי יום אחד אני אכתוב על זה פוסט.
    Capture8אגב, מי שעוקב אחר המירוץ למליון (זהירות ספוילר!) הזוכה השנה היתה בעברה מעודדת של ה- Dallas Cowboys. 
  • בהתקשר לנקודה הקודמת, עד לפני כשנה הייתי סרברית (Server) פעילה ביותר בערוץ mIRC שמשרת סדרות ריאליטי הזויות במיוחד (היה לי אפלואד של TB בערך). עדיין יש לי כ-360 ג'יגה של הישרדות, המירוץ למליון, האח הגדול ושאר ירקות על המחשב, למרות שכבר יותר משנה לא נכנסתי למירק. פשוט קשה לי למחוק אותם.
  • מגיל 10 ועד הצבא סבלתי מסינוסיטיס כרוני. אני עד היום זוקפת לזכות הרופאים הצבאיים את החלמתי – מי לעזאזל נותן מוקסיפן לבחורה ש-3 פעמים בשנה בממוצע טופלה באנטיביוטיקה??
    ואם כבר מחלות, יש לי תת-פעילות של בלוטת התריס ואני צריכה לקחת כל יום תרופה בשם אלטרוקסין. בגלל זה אני נמנעת כמה שיותר מתרופות אחרות. בימים האחרונים אני עם ברונכיטיס וסינוסיטיס אז אחרי הפסקה של כ-5 שנים לקחתי אנטיביוטיקה. צריך להחלים בזמן לטיסה ברביעי בלילה! 🙂
  • אני שונאת לנקות, אבל שונאת כשמלוכלך. זה בעייתי ביותר… אני מקווה שהרובוטים החמודים של iRobot יעזרו לי בקרוב מאד. קניתי כבר את הסקובה (רובוט ששוטף רצפה) ואני מקווה למצוא בארה"ב רומבה זולה יחסית שתשאב לי גם את הרצפה.

זהו. עכשיו אני צריכה לתייג אנשים אחרים – אז: אביעד, עדלי, מאור, ערן, מיכל ועומר – תורכם!

:קטגוריותמאיה
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

