ראשי > הישרדות, טלוויזיה > הישרדות 10 איי הפנינה – אני הומו. אתם אוהבים אותי עכשיו?

הישרדות 10 איי הפנינה – אני הומו. אתם אוהבים אותי עכשיו?

בדיוק כמו הפרק השלישי בהישרדות, כל כולו של הפוסט יתעסק במנודים של האי.
עיקרם תחילה:

אופיר דלאל – ההתוודות על לסביותו הפיקטיבית היטיבה עימו וסיפקה לשבט שלו כמה הסברים. לדיווה היה ספק דיי גדול בקשר לאגזוזניותו, אבל אי אפשר להאשים אותה, אחרי הכל הוא אפילו לא הגיע לאי עם חולצת בטן ורודה תוך כדי נפנוף אינטנסיבי בפונפונים. ואיפה לעזאזל הקול הצווחני ושמחת החיים הבלתי מוצדקת, האופיינית כל כך להומוסקסואלים? אני יודע שאני הייתי חושד בו לא פחות ממנה.

image לאון שניידר ואופיר דלאל. מצא את ההבדלים (התשובה במהופך).image

בכל מקרה, ההתוודות הרשימה את כולם, חוץ מהכוכב האמיתי של הסדרה, מאיר עקר הבית. אבל אופיר הוא בחור חכם, הוא לא מבזבז על דברים מיותרים, הוא מעדיף לבנות ארמונות בחול באמצע הלילה. חוץ מזה, מאיר הוא מקרה אבוד, הוא לא צריך לקיים קשר עם אנשים שאוהבים גברים, הוא בייביסיטר. הוא מקיים קשר רק עם ילדים!

נאסרין קונטאר – הבת של. באה על תקן הערבייה. הפרק הראה שבינה לבין נתן (אני היחידי שמקבל צמרמורות בכל הגוף בכל פעם שגיא קורא לו "בשבקין")? תמיד יש איזושהי התנצחות. נתן טוען שהיא מאותגרת כי היא לא יודעת לנגן בדרבוקה, היא מיד עונה לו שערבים לא נולדים עם דרבוקה. האמת, היא צודקת, כל אידיוט יודע שהדרבוקה נשארת דבוקה לחבל הטבור. נתן מלגלג עליה שהיא גרה בפחון עם מגדל מים, היא מחזירה ואומרת שלפחות היא לא צריכה לדאוג שיפגע בדירה שלה טיל. נתן צוחק עליה שהיא ערביה מזוייפת, משום שהיא לא יכולה ללמד אותה שום דבר חדש, והיא לא עונה לו. אחרי הכל הוא צודק, היא ערביה בסך הכל, איך אפשר לצפות ממנה לדעת משהו שיהודי לא יודע? 
אפילו הניסיון שלה לפייס את השבט עלה בתוהו, כאשר השבט מיד הקיא את התבשיל המסורתי שהיא למדה מבית. אולי היא צריכה ללמוד מאופיר ולביים נטייה מינית. או פשוט לספר לכולם את האמת ולהגיד שאורז הרבה יותר טעים כשהוא מטובל עם דם יהודים.

הבחורה המנודה ששותקת ועושה יוגה – אין לי מושג איך קוראים לה, והאמת שזה לא כל כך מעניין אותי. הסיבה היחידה שנהניתי לראות אותה היא כדי לקבל עוד כמה דקות חסד של מאיר.

:קטגוריותהישרדות, טלוויזיה
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

