ראשי > אוכל, מאיה > מה נסגר עם סוגת? או למה כל פעם אני מוצאת תולעים באורז

מה נסגר עם סוגת? או למה כל פעם אני מוצאת תולעים באורז

אני אוהבת אורז. בעיקר את האורז שאמא שלי מכינה. אורז פרסי או בסמטי, אחד-אחד או גושי. באמת שלא כזה משנה לי. אורז במרק, אורז כתוספת או שאריות של אורז ששודרגו למשהו אחר. אורז זה פשוט טעים.

עכשיו מישהו יכול להסביר לי למה בזמן האחרון כל אורז של סוגת שאני פותחת מלא בתולעים, חרקים או כל גועל אחר???

אוף! נמאס לי!

את הפעם הראשונה הדחקתי. התחלתי להכין אורז, טיגנתי אותו קצת בסיר, וכשהוספתי מים שמתי לב שצפים דברים מוזרים. הדברים האלו היו תולעים קטנות וחביבות. לקחתי את האורז ואת השקית – ולפח. לא עשיתי עם זה כלום כי על השקית של סוגת אין טלפון, אלא כתובת, ומה אני אתחיל לשלוח עכשיו שקיות אורז בדואר?

הפעם השניה כנראה היתה באשמתי. שקית שכבר השתמשתי בה ישבה בארון איזה חודש, ובפעם הבאה שרציתי להשתמש ראיתי חרקים זוחלים בפנים. שוב, לפח.  אז גם למדתי מאנשים חביבים ששקית אורז שכבר נפתחה מומלץ לשים במקרר. כך לא תתקלל.

הפעם השלישית היתה לפני שבועיים לערך. אז כבר ממש התעצבנתי. שוב שקית חדשה, שוב אני מטגנת את האורז ומוסיפה מים, רק כדי לגלות חרקים מגעילים צפים להם להנאתם. צילמתי את הסיר, נכנסתי לאתר של סוגת (איזה יופי הם מתחדשים!) ושלחתי אימייל בצירוף התמונה, פרטי הקניה, בר-קוד ותאריך אחרון לשימוש.

S

להלן התכתובת: (17/01)

שלום,
אנו בדר"כ קונים אורז וקטניות של סוגת. היום הופתענו לגלות שבאורז פרסי יש חרקים.
לאחר שהתחלנו להכין את האורז, בשלב הוספת המים, שמנו לב שעל פני המים צפים דברים שחורים קטנים. בהסתכלות קרובה יותר הבנו שמדובר בחרקים (ראו בתמונה המצורפת).
מדובר באורז פרסי קלאסי, אריזה של 1 ק"ג, ברקוד: 7-290000-211442 תאריך יצור 09/04/08 תאריך אחרון 09/04/09.
נודה לטיפולכם,
מאיה שובל

התשובה הראשונה: (18/01)

שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך,
על מנת שנוכל לטפל בתלונה אנו מבקשים לשלוח אלינו דוגמא של המוצר כ-100 גרם בדואר רגיל, בצירוף פרטים אישיים, מקום קנייה, תאריך תוקף.
כתובתנו היא: רחוב שבט 5 ת.ד 55 קריית גת 82100
בברכה
שירות לקוחות סוגת

התגובה שלי לא איחרה לבוא. הרי מי לעזאזל שומר דוגמית מאורז עם חרקים??

שלום ותודה על המענה,
לאחר התקרית אתמול זרקתי את תכולת הסיר והשקית לפח השכונתי. יתכן והשקית עצמה (ריקה) עדיין נמצאת בבית – האם לשלוח את השקית?
שקית האורז נרכשה בחצי חינם בצומת ירקונים לפני כחודשיים והיתה במזווה מאז הקניה.
יום טוב,
מאיה שובל.

מיותר לציין שלא חשבתי שבאמת יצפו ממני לשלוח את השקית? (18/01)

מאיה שלום רב,
יש לשלוח את השקית הריקה על מנת שנוכל לבדוק על פי הפרטים המצויים על השקית
בברכה מקרב לב,
שירות לקוחות סוגת

מאז השקית המדוברת יושבת אצלי על השולחן בעבודה, בתוך מעטפה, רק מחכה שאני אלך איתה לסניף הדואר הקרוב. הרי למי יש בול בימינו?

היום אחותי המקסימה הביאה לי שקית אורז חדשה. חבר שלי ואני אחרי בשר מקולקל והדיאטה שלנו מורכבת מצנימים ואורז. אתם יכולים לתאר לעצמכם איזה כיף היה לגלות עוד תולעת באורז? כאילו באמת, עוד פעם?? מה נסגר עם החבר'ה שם בסוגת??

תולעת

איכס היא גם זזה לה אחרי זה ועשתה לי בחילה עוד פעם, אחרי שלא הקאתי מאתמול.

את הפוסט הזה אני שולחת לשירות הלקוחות של סוגת. אני לא מתכוונת לשלוח לכם שוב שקיות של אורז. אני גם לא מתכוונת לשלוח את השקית הקודמת – איתכם סיימתי. אני כבר מעדיפה לקנות אורז גנרי של השופרסל מאשר לנסות שוב את אחד המוצרים שלכם.

איכס!

**עדכון** – כרגע (18:50) התקשרו אלי מסוגת. כל הכבוד על המהירות. עדיין מבקשים שאני אשלח להם איזשהי שקית על מנת שאקבל פיצוי. נראה לי שאני אדפיס את הפוסט, אוסיף למעטפה שכבר מחכה בעבודה ואשלח.

**עדכון אחרון (19/02)**
הגיע אתמול מכתב מסוגת בו הם מתנצלים על אי הנעימות. קיבלתי גם פיצוי מכובד מאד. לפחות מהשירות אני מרוצה.

:קטגוריותאוכל, מאיה
  1. 02/02/2009 בשעה 21:07

    איכ!
    איזה מגעילים, איזו תולעת ענקית 🙂
    תתבעי אותם!

  2. keren
    04/02/2009 בשעה 14:32

    אחותי המקסימה אהבתי…….
    תשלחי להם קישור לבלוג שם רואים את הכל
    הם מעוניינים לעייף את האנשים, הרי למי יש סבלנות ללכת ולשלוח בשביל לקבל שקית אורז מתנה
    נו באמת….

  3. 09/02/2009 בשעה 15:21

    את יכולה למנוע את זה אם תשמרי את האורז (וכל דבר שתולעים אוהבות) במקפיא, באריזה המקורית הסגורה או במיכל אטום.

  4. maya567
    09/02/2009 בשעה 17:10

    עידו – לאחר הפתיחה אני שמה את שקית האורז במיכל סגור ובמקרר. הבעיה היא שדברים כאלה לא אמורים לקרות כשמדובר באריזה חדשה.
    מה גם שהתולעת האחרונה היתה *מחוץ* לשקית בכפל הצידי, כך שרק כשפתחתי את השקית התולעת נחשפה.
    יאק
    :S
    אגב עדכון – מאז קיבלתי מכתב לבית הורי בו כתוב שפנייתי התקבלה ונבדקת. העיקר דיברו איתי בטלפון ובאימייל.

  5. איציק
    23/08/2009 בשעה 12:30

    היום גיליתי הרבה תולעים באורז פרסי שנקנה בשבוע שעבר. השקית עדיין סגורה הרמטית ותאריך התפוגה
    15.7.2010 . כמובן שאין מס' טלפון על השקית וצריך לחפש במיליון מקומות איך מגיעים אליהם לטלפון. וכשהגעתי סוף סוף לשרות הלקוחות צריך להשאיר הודעה. לא ידעתי אם להשאיר הודעה :"שלום קניתי אריזת אורז סוגת עם תולעים ועל השקית לא רשום כלל שיש בה תולעים אבל יש חותמת של השגחת הבד"ץ. אני בטוח שכל ילד יודע שכמות כזו של תולעים אסורה למאכל גם ע"פ שולחן ערוך".או לסגור.
    בקיצור כשהגעתי סוף סוף לגב' חגית שטוענת שהיא המנהל האדמיניסטרטיבית של המפעל. ביקשה שאשלח 100 גרם מהחומר הם יבדקו ויחליטו.
    לא הסכמתי (אני חושב שמי שקנה לתומו אורז פרסי של סוגת ויש בו תולעים לא צריך להתעסק עם התולעים ומפעל סוגת צריך לשווק אך ורק אורז בלי תולעים )ואמרתי שאם הם רוצים לפצות אותי אז אחד תמורת אחד אני אתן לנציג שלכם את השקית הסגורה של אורז סוגת עם התולעים ואתם תתנו לי את הפיצוי(אני מקווה בלי תולעים). אחרי שלקחה ממני פרטים שם משפחה כתובת, ביקשתי לדעת מה שם המשפחה שלה כמובן שסרבה. טוב אז ביקשתי לדבר עם מנהל שיסכים לתת לי את שם משפחתו. בינתיים השקית של אורז סוגת עם תולעים אצלי ואספר לכם התפתחויות.

  6. איציק
    23/08/2009 בשעה 13:06

    טוב אז עכשיו התקשרה ציונה (מנהלת שירות הלקוחות) הייתה יותר סימפטית מחגית והסכמתי לשלוח את כל הבילה הסגורה של אורז סוגת עם התולעים.ליתר בטחון צילמתי את השקית
    מבטיח לספר לכם השתלשלויות עתידיות.

  7. maya567
    23/08/2009 בשעה 13:17

    גם אותי "הכריחו" לשלוח שקית אחת. אז שלחתי שקית ריקה בדואר הכי רגיל שיש.
    אל תשלח את כל השקית עם התולעים, חבל על הכסף שיעלה לך המשלוח.

    • איציק
      04/09/2009 בשעה 23:18

      מאיה שלום.
      הודעתל לא לשלוח הגיעה אלי אחרי ששלחתי. אבל לא לדאוג.
      א. צילמתי את השקית והאמיני לי אני לא פראייר אני יודע בדיוק מה לעשות אם יעשו לי תרגילים.

  8. איציק
    04/09/2009 בשעה 23:16

    1. ציונה שלחה אישור שקבלה את השקית והיא תחזור אלי עם סיום הבדיקה.
    2. אני מחכה.

  9. ורד
    21/09/2009 בשעה 11:10

    גם אצלי נמצאו פרפרים תולעים וזחלים בשקית סגורה של אורז פרסי סוגת שנקנה אצל רמי לוי בתוקף .
    נשלחה חבילה לסוגת ומאז אין שום תגובה. לא עונים למיילים ומתעלמים. אני מאד מקווה שההתיחסות תשתנה ולא אני פונה למשרד הבריאות ופרסום המקרה כולל תמונות .

  10. איציק
    17/10/2009 בשעה 23:45

    קבלתי מכתב מסוגת עם שובר של מס' מצרכים מסוגת והתנצלות.
    זאת תודעת שרות טובה.

  11. 03/01/2010 בשעה 12:47

    אני לא לבד בעולם!
    קניתי קינוא ב- 20 ש"ח בסופר והוא מלא טולעים
    אין טלפון על האריזה ומבקשים שנשלח את החבילה?!
    כבר אין אמונה, אין להם אתר, איפה הם חיים?
    אני יותר לא קונה סוגת!

  12. סוגת
    06/01/2010 בשעה 18:50

    למנהל שרות לקוחות שלום,

    לפני מספר שבועת רכשתי אריזה של אורז סוגת בסמטי
    להפתעתי כל האריזה מלאה בתולעים חיות!!
    אני אשמח אם נציג שרות יצור איתי קשר ויגיע לאסוף את האריזה
    ומלבד זאת ידאג להחזיר לי את מלא התשלום בגין האריזה הישנה
    אין בכוונתי לשאת בעלויות נוספות של שליחת האריזה הישנה בדואר
    ולבזבז את זמני

    אם חשוב לכם בקרת איכות של המוצר
    אני משער שתמצאו לנכון ליצור קשר איתי זאת מאחר ולא הצלחתי ליצור קשר איתכם
    ולא חזרתם אלי גם לאחר שהשארתי הודעות בתיבות הקוליות של שרות הלקוחות שלכם ושל מנהל בקרת איכות

    בכבוד רב
    דוד ספורטס
    רחוב גלוסקין רחובות
    0588008817

    • maya567
      06/01/2010 בשעה 19:14

      היי דוד,
      חשוב שתדע שאין לי כל קשר עם סוגת או שירות הלקוחות שלהם.
      אני כתבתי בבלוג הפרטי שלי על מה שקרה לי, והטיפול שקיבלתי מסוגת.
      אני לא מאמינה שסוגת יראו את התגובה הזו שכתבת ואני ממליצה לך לפנות אליהם ישירות במייל:
      sugat@sugat.co.il

  13. 15/03/2010 בשעה 17:50

    וואו חשבתי שאני יחידה ומסתבר שלא יש לי 2 שקיות עם תולעים אחת סגורה ארמתית והשניה פתוחה וכן המון תולעים ירוקות ומגעילות ולמזלי גיליתי את התולעים לפני ששפחתי לסיר גועל נפש אמיתי ומה לעשות אין למי לפנות אז אני פשוט מקווה שבחדשות יראו את הגועל נפש של שבחברה הזאת כך אנשים ידעו לא לקנות ולא לאכול מבלי להסתכל טוב טוב מה יש להם באורז, מסכנים אלו שלא ראו או בדקו.

  14. הרצל. ל
    21/05/2010 בשעה 11:53

    סוגת מתנערת מאחריותה לאורז שנמכר עם תולעים ולטענתה החצופה התולעים חודרים למוצר אחרי עזיבתם את המפעל.
    גם אני הייתי קורבן לאורז עם תולעים שגרם לי נזק ועוגמת נפש רבה.
    הגשתי תביעה בית הדין לעבודה ואילצתי את סוגת כפשרה להעביר לא פחות מטון אורז לעמותת לתת.
    רק תביעות רבות ככל האפשר ילמדו חברה זו, שהתנערות מאחריות למוצריה תעלה להם ביוקר רב.

    • הרצל. ל
      21/05/2010 בשעה 11:54

      בטעות נכתב על ידי בית דין לעבודה והכוונה כמובן לתביעות קטנות. הרצל.ל

      • maya567
        21/05/2010 בשעה 14:15

        כל הכבוד על התרומה.

  15. הרצל. ל
    21/05/2010 בשעה 15:12

    אל תתנו לסוגת להתיש אתכם בהתכתבות עקרה ובהסברים שהם בבחינת זריית חול לעיניים, עד כמה בקרת האיכות שלהם טובה והם אינם אחראים למקרה. כל זאת כדי לייאש אתכם מלקבל פיצוי הולם על הנזק שבשיווק אורז עם תולעים.
    מומלץ בחום להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות כפי שעשה כותב השורות לעיל הרצל.
    לא יתכן שמפעל גדול כל כך מרשה לעצמו לזלזל כך בציבור הלקוחות ולהתחמק מאחריות ופיצוי.
    במקרה האחרון אנו למדים שהם נאלצו להעביר טון אורז לעמותת לתת ורעבי ישראל הרויחו. כל הכבוד להרצל מהוד השרון.

  16. קרן
    04/06/2010 בשעה 21:41

    ואני חשבתי שמשהו לא בסדר אצלי בארון
    גם אני מצאתי זחלים ומעופפים באריזה חדשה שטרם נפתחה
    ובאריזה נוספת שנפתחה יומיים קודם והיתה סגורה בשקית נוספת מלבד המדבקה המצורפת
    שלחתי להם מייל בנושא מקווה לקבל מהם התייחסות הולמת למרות שאחרי כל התגובות שקראתי אני בספק
    בכל מקרה טוב לדעת שהבעיה לא אצלי אלא בסוגת!!

  17. רחלי
    29/06/2010 בשעה 12:35

    חשבתי שרק לי זה קרה! רכשתי שני שקיות אורז חדשות, היו סגורות בארון , פלא הפלא אני פותחת שקית אחת, יש בה תולעים ! פותחת שקית שניה גם בה תולעים! לא להאמין לא זרקתי את השקיות אני מתכוונת לשלוח להם אותם עם התולעים!

  18. ניצה
    12/09/2010 בשעה 19:13

    הי,

    אני לא יודעת מה קודם למה, התולעים או הפרפרים הקטנים (שנראים כמו עש קטן) . מהר מאד הם דרים יחדיו. כשרואים את האחד ניתן בהחלט לצפות לשני ואז מתחיל מעגל שקשה להיפטר ממנו. הפרפרים מטילים, התולעים הופכים לפרפרים וחוזר חלילה.
    לאחרונה ביקרתי ב"עדן" ושם מעל האורז שנמכר במשקל עפו להם הפרפרים להנאתם. יש מצב שהאורז אכן עוזב את בית האריזה נקי מתולעים אך נדבק במקום משכנו החדש. וכמובן שהם באים איתנו הביתה והניקיון ו/או ההדברה שעשינו היו כלא היו………

  19. דוד
    12/10/2010 בשעה 13:09

    בס"ד

    עקב התקלותי באורז סוגת (תאילנדי) עם חרקים (חדקנית האורז) חיפשתי באינטרנט מידע על אורז סוגת וכך הגעתי לכאן, עד כאן ההקדמה.
    ביררתי קצת לעומק ולהלן קישור שדי מסביר על החרק המצוי באורז.
    http://www.hamachon.co.il/web/valueBig.asp?codeClient=1738&CodeSubWeb=0&id=210&kod=100000
    כמו כן ברצוני להוסיף שלדעתי האורז של סוגת במיוחד הפרסי מאוד נקי וטוב ,אינני קונה אותו הרבה רק בגלל המחיר. אגב פניתי היום לשירות הלקוחות שלהם והמוקדנית חזרה אלי כעבור שעה בערך ולקחה פרטים ע"מ לשלוח לי קילו תמורת קילו (מארז של 4 ק"ג) ללא כל בקשה להציג חשבונית ו/או שליחת דוגמית מהאורז הפגוע.

    לסיכום יש לברור את כל סוגי הקיטניות לפני השימוש – בדיוק כפי שמצויין ליד חותמת הבד"צ.

    בברכה
    דוד.

    • maya567
      12/10/2010 בשעה 13:15

      תודה על העדכון דוד. טוב לדעת כי סוגת שינו את הנהלים ואינם מכריחים יותר לשלוח דוגמיות.

  20. ליאת
    27/10/2010 בשעה 13:34

    אתמול הכנתי לי סושי מדהים עם אורז עגול מלא.
    זה לקח לי בערך שעתיים כי די השקעתי במרכיבים..
    רק כשעמדתי לסגור את האריזה בסוף ההכנה, גיליתי שיש כמה תולעים שמבצבצות ומטיילות בשקית.
    כמעט הקאתי כשראיתי את זה. 😦
    שמרתי את שקית האורז בתוך שקית אטומה.
    היום התקשרתי לדווח על כך ולא נתבקשתי לשלוח דוגמית או את השקית אלא רק לומר מהו התוקף של האורז. (זה תקף לעוד שנה בערך)
    לא חשבתי לברור מראש את האורז, כי זה נקנה בסך הכל לפני כחודש!

  21. פרצ'ק שושנה
    24/11/2010 בשעה 11:19

    הבוקר זו הפעם השלישית שאני פותחת שקית אורז שקניתי ב- חצי חינם בפתח תקוה, בפעם הראשונה בשלתי ולא שמתי לב והאכלתי את נכדותי באורז עם תולעים. ומאז פתחתי עוד שתי שקיות אורז ובשתיהן צפו תולעים. אני מחזיקה את האורז במקרר וכנראה שהאורז שנמכר היה אורז ששכב בחום הקיץ וגם הרבה זמן. מצטערת שאני צריכה לעבור לקנות אורז מחברה אחרת לאחר נאמנות ל"סוגת" רבת השנים. הבוקר פתחתי שקית אורז של שקדיה שהוא אורז נקי ואני ממליצה.

  22. הילה
    22/08/2011 בשעה 10:17

    שלום

    אתמול בערב אני באה להכין אורז ולמזלי שאני מפשפשת כל הזמן באורז ניפני שאני משרה אותו במים ולהפתעתי גיליתי תולעת קצת יותר גודלה מגרגיר אורז 1 וכול כך נגעלתי שזה ממש זיעזעה אותי! אני מחפשת את הטלפון שלכם כדי ליצוור איתכם קשר טלפוני אך ללא מוצא. אני מבקשת מכם לחזור אלי בהקדם! מה אני עושה עם האורז שנשאר לי בשקית ולאן אני שולחת את זה כדי לקבל פיצוי הולם לעוגמת הנפש הזו. פשוט עובר כל גבול!!

    • Maya Shoval
      22/08/2011 בשעה 10:29

      הילה,
      הגעת לפוסט בבלוג שמדבר על מציאת תולעים באורז של סוגת. זה לא האתר של סוגת ואין לו שום קשר לסוגת.
      אין סיכוי שסוגת או מישהו מטעמה יראו את התגובה הזו שכתבת ואני ממליצה לך לפנות אליהם ישירות במייל:
      sugat@sugat.co.il או בטלפון.

  23. מישה
    02/09/2011 בשעה 14:05

    מצחיק כשכשחיפשתי להתלונן בסוגת על התולעים באורז תאילנדי הגעתי לפה… עוד מעט הבלוג יקבל דירוג בגוגל עוד לפני האתר של סוגת…

    • Maya Shoval
      18/09/2011 בשעה 10:57

      תודה מישה 🙂
      הקטע המצחיק הוא שהבלוג באמת תוצאה גבוהה יותר מהאתר של סוגת בחלק מהחיפושים!

  24. 18/09/2011 בשעה 00:09

    שלום
    מצאתי תולעים באורז של סוגת.חיפשתי את האתר כדי להתלונן -והגעתי לבלוג הזה במקרה ומסתבר לי שמציאת תולעים באורז שלהם היא תופעה נפוצה , צילמתי ושלחתי לאתר של סוגת.
    מה יהיה עם הזלזול הזה בצרכנים ?
    תומר

    • Maya Shoval
      18/09/2011 בשעה 10:56

      כן הא, כל פעם מפתיע אותי מחדש איך הפוסט הזה מאונדקס גבוה בגוגל. בחיפושים מסוימים זו התוצאה הראשונה!

  25. איריס שלג
    25/10/2011 בשעה 12:00

    קניתי כמויות של אורז סוגת ובורגול וחיטה בכולם יש כמויות של תולעים אני מפסיקה לקנות מסוגת ומקווה שמי שלא אוהב תולעים שיחרים אותם.

  26. tnbui
    17/11/2011 בשעה 10:38

    עקב תופעה דומה נכנסתי לדף זה. זרקנו היום 4 אריזות של אורז פרסי ובסמתי של סוגת.
    תאריכי התפוגה היו ל- אוג-ספט 2012 . האריזות היו סגורות ומאוכסנות בארון קריר.

    היו בכל שקית תולעים קטנים שברגע ראשון נראים כמו האורז עצמו עד שהם נעים.

    לדעתי יש להרים קול מחאה ולהחרים את מוצרי סוגת עד לביטול התופעה.

  27. נתליה
    07/07/2012 בשעה 09:44

    גם אצלי זו היתה הפעם האחרונה שאני קונה סוגת חרקים כאילו אנו בעןלם השלישי מי שמע זאת ועוד מושבה שלמה איכס.

  28. 07/06/2013 בשעה 06:29

    7.6.13 פעם כל פעם ופעם אני חוזרת על הטמטום וקונה אורז סוגת ואין פעם אחת שלא התאכזבתי ברשותי שלוש שקיות אורז מלא של סוגת מלאות בתולעים וחרקים שבא להקיא בושה לחברה זו אני כמשתקשרים אליהם הם מפצים באורז נוסף ושוב המצב חוזר לקדמותו עוד לא הצלחתי להנות משקית אחת של אורז מלא אני חושבת שצריך להחרים את סוגת לאלתר ולא לקנות מהם בושה בושה בושה
    מענין שזה קורה רק באורז של סוגת

  29. סטניסלב
    08/06/2013 בשעה 09:15

    אני רואה שמתחילת 2009 ועד היום לא טיפלו בבעיה..

    זה אכן זילזול…

    פתחתי אתמול שקית אורז מלא עגול של סוגת והופתעתי לגלות שם תולעת זוחלת להנאתה, לאחר ההגעלות, בחנתי את השקית מבלי לשפוך את התוכן וגיליתי כי יש שם כמו קורי עכביש תלויים מהטופ של השקית, נראה שאלו היו קורי תולעת או החומר שהן עוטפות את עצמן איתו..

    למיטב הבנתי בתולעים יש הרבה חלבון, אולי שווה לנסות איזו פעם.. אולי נאהב את התוספת החדשה שמספקים לנו בחינם 🙂

  30. יניב
    12/06/2013 בשעה 14:08

    קניתי אורז של חברת "ליב", התאריך היה לעוד 10 חודשים.
    אחרי שפתחתי את האורז ראיתי שם חרקים שחורים, פניתי לליב כדי שיחליפו לי את השקית אך לא קיבלתי מענה. רשמתי להם בפעם השנייה ושוב הנוכלים התחמקו והתנערו מהאחריות בזה שלא ענו לי.
    בפעם השלישית החלטתי להתקשר לגנבים, מה אתם חושבים? לאחר שהסברתי להם על המקרה הם טענו כי המוצרים שלהם בסדר, והחרקים נכנסו לשקית אחרי שהיא נפתחה!

    כעת אני הולך לטבוע את הרמאים על הזילזול ועוגמת הנפש שגרמו לי.

    לא לגעת במוצרים של "ליב" הנוכלים, ראו הוזהרתם!

  31. קריסטין בינו
    17/11/2013 בשעה 13:10

    היי שמי קריסטין וזה לא פעם ראשונה שאני מוצאת גוקים קטנים בקמח,או אורז,קטניות
    וזה ממש מעצבן…לא קיבלתי על כך שום החזר וזה מעצבן שהכסף שלי נזרק ככ

  32. מורן גרוס
    25/11/2013 בשעה 09:02

    גםאני קניתי מחברת סוגת אורז מהמכולת השכונתית .התאריך תפוקה היה לועד כמעט שנה והאורז היה מלא מתולעים לבנות
    שלחתי לחברת סוגת את המעטפה עם מדגם מהאורז .
    הטרחה ללכת לסניף+מעטפה גדולה ובולים בכמעט עשרה שקלים

    לאחר 3 שבועות -אתמול 24.11.13 קבלתי צעטפה על התנצלות מחברת סוגת +3 מוצרים .
    המחיר של הפיצוי הוא מחיר האורז מעטפה ?

    והטרחה .????

    נשמע נורמלי??????????

  33. אורזית מאוכזבית
    03/12/2013 בשעה 18:30

    גם בדצמבר 2013, היום- תולעת צפה לי בסיר- אורז מלא של סוגת- הבעיה- אורז מלא דומה בעצמו קצת לתולעים- אבל היא היתה יותר ארוכה ועם ראש שחור. תולעת ללא ספק. חזרתי להציץ בשקית- היו קורים שתלו גרגירי אורז בשקית. נ-מ-א-ס!! כל הזמן לזרוק אוכל/כסף לפח. שיאחסנו את המזון במחסנים מקוררים!
    זרקתי את האורז ואת שכניו. ומעכשיו- אאחסן רק במקרר!! אוף!

  34. שושנה
    21/08/2014 בשעה 13:43

    אוגוסט 2014
    אורז בסמטי הודי של סוגת… טיגנתי האורז טיגון קצר. כשהוספתי המים הרותחים צפו להן תולעיםםםם. איכססס. ולחשוב שפעם הקודמת אכלנו משקית שאת מבלי לשים לב. התקשרתי לשירות לקוחות . אמרו שמכיוו ןשהאורז היה כבר פתוח סביר להניח שזאת לא אשמתם, שהאורז לא יצא ככה מהמפעל.

  35. 28/11/2014 בשעה 13:13

    היי. רק עכשו ראיתי את הבלוג המדבר על אורז סוגת למינהו עם תולעים וכל מיני חרקים. אני קונה הרבה אורז של סוגת, במיוחד פרסי ויסמין, ולא נתקלתי בתופעה, למרות שהוא נשאר לי במזווה הרבה זמן.

    אבל אתן לכן טיפ שאולי יעזור. איך שאני מביאה את האריזות הבית (אם זה אורז, סוכר או קטניות) אני מכניסה למיקרו לדקה. אינני יודעת אם זה עוזר, אבל בטח לא מזיק.

    למעשה הגעתי כי חפשתי תשובה לכמה זמן יכול סוכר דמררה להחזיק במזווה, בידיעה שזה בצנצנת פלסטיק ואין עליה תאריך תפוגה. הוא נמצא אצלי די הרבה זמן. אם למישהו יש תשובה אודה לו.

    שבת שלום

  36. אורנה
    22/08/2015 בשעה 21:35

    נמאס לי, בכל פעם שאני קונה אורז מסוגלת יש תולעים בפנים, כבר חודשיים איננו אוכלים אורז חמישי פעם אני חוטאט ונוטה להאמין שהפעם זה בסדר אך לצערי, יש תולעים תמיד. אני לא שולחת תולעים בדואר, מקומם בזבל. צריך לבדוק במפעל.

  37. 07/12/2016 בשעה 09:35

    בוקר טוב פונה אליכם בעיקבות מוצר פגום שנירכש בקריות חב' חיטה כניראה עם חומר הדברה רעיל שפורסם מה עושים לקבלת פיצוי התאריכים של המוצר
    11/11/16-11/11/17 בר קוד 7 290003 643738
    אברש יחס הולם ותחזרו אליי בהקדם

  38. 07/12/2016 בשעה 12:05

    סוגת שלום,
    אני שונא את האורז שלכם גם ככה אבל עם תולעים זה קצת יותר טוב.
    אני מקווה שתפצו אותי בהמון ממתקים וכסף, תודה!

  39. 07/12/2016 בשעה 12:07

    יום טוב,
    אני חושב שיש לי זיהום בבורגול.
    הלכתי לראות רופא לגבי העניין והוא אמר שזה כנראה באשמתכם.

    אשמח אם תוכלו לפצות אותי בבורגול חדש ואם אפשר גדול יותר.
    תודה,
    קינואה תנוע

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

