ראשי > המירוץ למיליון, טלוויזיה > המירוץ למיליון: אוף נווו די לדבר!!!

המירוץ למיליון: אוף נווו די לדבר!!!

טוב. די. חלאס. הבנו.

כנראה שהייתי שיכורה בשבוע שעבר או לא יודעת מה, אבל די. כמה דיבורים?? הבטיחו לנו שזה לא יהיה הישרדות עם וידויים מעיקים כל רגע על דברים שאנחנו גם ככה רואים מול המסך.

גם למה אני צריכה לשמוע את אותו וידוי שהאומגה מפחידה וגבוהה מכל המתמודדים. אני רואה את זה בעצמי, יו נואו? אני יכולה להבין – גם בלי שיגידו לי 15 פעם – שהאוגמה הזו מפחידה וגבוהה. די!

אוף!

מרגלית וחנה

מרגלית וחנה לשלטון!

לפחות יש כמה זוגות שמצילים את המצב. חנה ומרגלית (צ'יקי צ'יקי צ'יק! היי היי היי!), אשר ומאור (וניוטון), מלכות היופי לירן וילנה (OMG דפקתי ת'אוטו) ומיכל ורן ("אני אהיה עבד שלך לשעה וחצי לפחות"). כל השאר פרווה מינוס.

אה ותודה לצוות הפרומו של רשת שהרס לנו את המתח. ראינו כבר את אשר ומאור מתחננים לכסף בפרומואים, אז למה שנהיה במתח?

חבל. באמת חבל. בלי כל הוידויים המיותרים האלו, המירוץ למיליון היתה יכולה להיות אחלה ריאליטי. שיפנימו פה כבר שפחות הוא הרבה פעמים יותר.

  1. 13/02/2009 בשעה 13:10

    צ’יקי צ’יקי צ’יק! היי היי היי!
    צ'יק! היי! צ'יק! היי!
    :):)

  2. 20/02/2009 בשעה 08:41

    חנה ומרגלית קורעות!! 🙂

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

