ראשי > אוכל, המירוץ למיליון, טלוויזיה, מאיה > המירוץ למיליון פרק 3 + מתכון קליל וטעים

המירוץ למיליון פרק 3 + מתכון קליל וטעים

קשה לי עם החלוקה הזו לשני פרקים. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל בהישרדות זה לפחות עוד נראה חלוקה מסודרת – פרק אחד עם אתגר פרס ואתגר חסינות, פרק שני עם אתגר חסינות אישית והדחה. כאן סתם חתכו לנו את זה אחרי שעברו X דקות שהוקצו לפרק.

image ומה שעוד יותר היה קשה בפרק הזה הוא הנוכחות הדלה במיוחד של חנה ומרגלית. הלו, רשת, יש לכם ביצת זהב בדמות זוג הסבתות החביבות, אז למה אתם מראים לנו שוב ושוב את הכוסית המעצבנת והאקס הדוקטור שלה רבים? עצם העובדה שאני לא זוכרת איך קוראים להם אמורה כבר להגיד הכל…

לפחות גילינו שלגיא ושי יש אישיות כלשהי, והם לא כאלה נוראיים. לעומתם, הבלונדיניות הפכו למעצבנות יותר ויותר. מה הטעם בהתעלמות מאשר ומאור?

הפרק זרם לי יותר הפעם. יש מצב שזה בגלל שהכנתי אוכל טעים בזמן הצפייה:

ההתחלהעם הברוקוליהמנה הסופית על הצלחת

מתכון קליל: קצת שמן זית, 3 כפות שום קפוא של דורות, קצת שומשום, הרבה סויה קיקומן וגם קצת טריאקי. לזה להוסיף לפי הסדר – פטריות, שעועית ירוקה, ברוקולי, בייבי שרימפס וקצת שברי בוטנים. יאמי.

אבי הארנבונתולקינוח הארנבונת המהממת שלי, שאוהבת לשבת לידי כשאני במחשב. עוד לא הקדשתי לה פה פוסט וזה לא בסדר.

  1. לס
    20/02/2009 ב- 01:23

    היה פרק טוב וערוך מדהים ,החלוקה ל-2 אכן פוגעת בהנאת הצפייה אבל זו כנראה הדרך היחידה של רשת להחזיר את הכסף שהושקע ,ע"י פיצול והכפלת הרווח על הפרסומות .
    בקשר לחנה ומרגלית ,ההפקה נותנת טעימות קטנות וטוב שכך ,הם עלולות לעלות על העצבים באובר טיים .

  2. ארז ס
    22/02/2009 ב- 09:23

    אוי לא… רק שלא ישדרו עוד מהמעצבנות האלה… אני לא מסוגל לשמוע אותן… כמה כבר אפשר לשמוע צ'יקיצ'יקיצ'י??
    רציתי לזרוק משהו על הטלויזיה

  3. maya567
    24/02/2009 ב- 12:11

    היי היי היי! עד חנה ומרגלית 😉

  4. 27/02/2009 ב- 10:58

    חח אני לא יכול לשמוע את השתיים האלה!! 🙂

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

