ראשי > המירוץ למיליון, טלוויזיה, פוסט אורח > פוסט אורח: המירוץ למיליון ישראל: למידה בריצה

פוסט אורח: המירוץ למיליון ישראל: למידה בריצה

פוסט אורח נוסף מאת עופר ברנע יזהר. צריך להקים בלוג הבחור 🙂

3 פרקים בפנים והנה כמה תובנות חשובות לחיים שלמדתי עד כה ב"מירוץ לשליש וקצת מיליון דולר [ויורד]".

המירוץ למיליון

ראשית למדתי שכנראה באפריקה דיבור מהיר יכול להוציא אותך מלשלם את החשבון. מעניין מה היה קורה עם בחור דרום אפריקאי, אפריקאי, או סתם תייר מזדמן, יגיעו לארץ יבקשו מנהג מונית להוביל אותם ובסוף לא ישלמו – נראה לי שאני יודע, אני מרגיש שגם אתם.

למדתי שסינדרום החייל העייף לא עובר אחרי שמשתחררים מחיל התחזוקה – מאור באמת, כל פעם שתשב תרדם, אחי זה לא מעניין והאמת קצת מדאיג לבריאותך, הנה תראה אותי, אני כותב בישיבה ומצליח לשמור על ערנות מלאה.

למדתי, כמו חלק ניכר מכם אני מניח, שקשר בין אב חורג לביתו יכול להיות מטריד ללא כל מגע פיזי. אני יושב ומסתכל ותוהה, ועוד ביום חמישי, קדושת הרייטינג, רחמנא לצלן, האם הצורה שבה הם מדברים זה לזו נחשבת גילוי עריות. כן? לא? אולי? מטריד! בטוח.

למרות שכבר ידעתי, אשררתי, אתם יכולים להוציא את הבלונדינית מצפון ת"א, תחנה מרכזית באר-שבע, נקודה אקראית בקריות, ולשים אותה באפריקה לרוץ לפה ולשם – בלונדינית נשארת בלונדינית. מה חשבת לעצמך בלונדה אחת משתיים (חבל להתאמץ לזכור את השם, הן בטוח יודחו בקרוב)? שלוקחים מונית ולא צריך לשלם.

לקבלת המפקד הלחוץ המתחרים יעברו להקשב, הקשב! רן מביא את העבודה הביתה וגם כנראה אורז אותה במוצ'ילה בדרכו למירוץ מסביב לעולם. בסיכומו של רן למדתי – פעם איש צבא, תמיד איש צבא. בהצלחה למשפחה במסדרי השבת.

את זה אומנם לא למדתי, אני רק צופה ומחכה שייפול לו האסימון, אלן, מה קורה חבר? ניסית פעם, לא הלך, תמשיך קדימה. בעצם אם חושבים על זה למדתי ממך ומהקול הצווחני שמתלווה אליך משהו, כביסה מלוכלכת עושים בבית. אחי, ראיתי את הזיק הזה בבנג'י "קח אותי או קח אותה ממני" בהצלחה לך, סחתיין על הסבלנות.

כמובן איך אפשר שלא להתמוסס מהתנועה הקיבוצית. אז כן, הן משתרכות להן מאחור. אז כן, הן לא בדיוק הסקס אפיל שמחפשים בטלוויזיה וכן בטח להרבה מהמתבגרים שרואים את התוכנית אין מושג מה זה קיבוץ. אבל למרות זאת אני נהנתי. אהה כן … צ'יקי, צ'יקי צ'יק. היי היי היי לכולנו.

למדתי המון והבנתי כלום, נהנתי לראות אנשים נכנסים לפאניקה ולמצבי לחץ מוזרים בטח בחו"ל. והכי חשוב, בשורה התחתונה – במירוץ הבא – אור יזהר אני קורא אותך לסדר, יש שם שליש וקצת מיליון שקלים שמחכים לנו…

שקט … קצרים!

  1. אמבר
    24/02/2009 בשעה 12:16

    קודם כל מאיה, זה עופר יזהר ברנע,למה את מתקעשת לותר על החלק החשוב בשם?
    דבר נוסף,אני אמנם קצת משוחדת אבל אהבתי מאד!!!!

  2. maya567
    24/02/2009 בשעה 14:35

    תוקן!

  3. 26/02/2009 בשעה 05:43

    חח ישראלים כמו ישראלים.. נראים מצחיק בכל מקום בגלובוס..

  4. maya567
    26/02/2009 בשעה 09:10

    תכלס…

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

