ראשי > טלוויזיה, פוסט אורח > החברים של נאור: מפגש בלוגרים

החברים של נאור: מפגש בלוגרים

עוד פוסט אורח פרי מקלדתו של עופר ברנע יזהר, (היות והיה לי מפגש בלוגרים של מיקרוסופט להגיע אליו). אגב, פרסמנו פוטו-רומן על הקרנת הבכורה בחדר404 של עידו קינן.

"רוצה ללכת למפגש בלוגרים?" שאלה מיס מ' (קשור לבעלת הבלוג), עניתי " כן, למה לא, אם יהיה זמן, לא בטוח שאספיק … נראה … אני אשתדל". אז יצאתי מאוחר מהעבודה כי מרפי היה חייב להמציא את החוקים שלו, נסעתי לתל אביב פינת גבעתיים, שאלתי עובר אורח תמים איפה בניין הוורד? הוא הצביע על הבניין שעמדתי בפתחו … לא וורד ולא נעלייים, פשוט בניין גדול.תמונה מהפרק

"תעלה לקומה ה 15" אמר השומר ערב המאושר באופן מיוחד (לא ברור אך מרענן). עד היום הקומה ה 15 הייתה מסווגת לרבים בארגון ממנו אני מגיע אבל כאן זו הייתה פשוט עוד קומה בדרך ל16 כאשר עולים מ 14 והיו עוד כמה עשרות מעליה. הכל היה מגניב, טוב נו … אני בטלוויזיה, בערך. נכנסים לחדר ישיבות, שדרך אגב באזרחות באמת נקרא חדר ישיבות ולא חד"ן. אני שונא קיצורים. גזעי … נאור ציון יושב בראש השולחן, באמת נאור ציון סלב, למרות שהוא טוען אחרת, סלב ממש. יש מוזיקה רגועה ברקע ככה לקבוע את האווירה, משהו בסגנון של בר פיק-אפ צפון תל אביבי אבל של חברה רגועים כאלו. את האמת הרגשתי שערוץ 10 מנסה להתחיל איתי, את האמת הייתי עושה לערוץ טובה, חמוד, רענן והפגיש אותי עם סלב.

נאור ציון בהקרנת בכורה ביום שישיישבנו מסביב לשולחן העגול כמו האבירים של ארתור, אבל יותר קרוב לחברים של החברים של המפיקים של התוכנית של נאור. דיברנו על מה והא, הא ודה. נאור סיפר לנו על חבורת חסרי הטאקט שמהם הוא מבקש לקבל ביקורת על יצירותיו ומאותו רגע כל מה שיכולתי לחשוב על הוא – איך עושים מזה חבורת גיבורי-על. פייר נראה לי רעיון מטריף, אלו גיבורי-העל שכולנו נוכל להזדהות איתם, הרי לכולנו חסר טאקט (עצם זה שאני אומר את זה חוסר טאקט, וזה שאני מציין שזה חוסר טאקט, זה חוסר טאקט … די). בקיצור, נאור אם אתה מחפש את ה TACTLESS MAN הבא שיציל את העולם מהפוליטקלי קורקט והאמירות המרומזות – אני פנוי ואם לא אני אתפנה.

נאור צופה בהקרנה. קרדיט: תומר פולטין

נאור צופה בהקרנה. קרדיט: תומר פולטין

ראינו פרק מגניב של העונה החדשה. צחקנו בדיוק במקומות הנכונים. את האמת אחלה תוכנית, במילותיו של טל פרידמן עם מבטא רוסי כבד "אני נהנתי". באמת בחור מוכשר הסלב. לסיום "החברים של נאור" הייתה ומשתפרת ושווה בהחלט את השקעה של כחצי שעה מזמנכם בערב שבת. ביחוד עם אתם אוהדי מכבי תל אביב (כדורסל\כדורגל) ואתם רוצים לסיים עוד סופ"ש עגום בנימה חיובית וצחוקייה.

  1. עָדית ג'אנה
    26/02/2009 ב- 20:27

    הי לחבר של מיס מ' החמודה,
    כתבת יפה.
    מזכיר לי שסיפרתי בבית והוספתי "אני נינתי" גם כן. ואז נזכרתי שאסור…זה ערוץ 2 🙂

  2. 28/02/2009 ב- 15:02

    יופי של כתיבה

  3. maya567
    28/02/2009 ב- 20:19

    תודה רבה עדית וששת 🙂

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

