ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > האח הגדול VIP: מחשבות מהירות

האח הגדול VIP: מחשבות מהירות

כמה מחשבות מהירות.

  • קורין אלאל. וואו. פשוט וואו. ההופעה הקצרה הזו בסיום היתה פשוט מדהימה. איזה יופי.
    אני מקווה מאד שמאקו יעלו את זה לאתר ויתנו לאמבד.
  • לדניאלה פיק יש את כישורי ההלחנה של אבא שלה. 30 שניות שיר.
  • ליוסי מילשטיין יש חיבה למעילים אדומים, פלוס סוודר לא ברור.
  • מאיה ודודי נגמר באותה מהירות שהתחיל.
  • עדי נוימן קצת שכחה עברית. אבל נסלח לה. השוואות לבר רפאלי זה באמת לא לעניין. מילא מאחורי הגב, אבל מול הפנים?
  • פנינה "אני צריכה רופא ושימהר בבקשה" פשוט משעשעת. ולחשוב שבסוף בעית המדרגות שלה נבעה מאיזה פוביה ממדרגות 😀
  • שימי תבורי מסתמן כיוסי בובליל של העונה. משעשע למדי.
  • גיא הזה חתיך בטירוף. לראות אותו רץ סביב הבריכה היה פשוט אלוהי.
  • גם לאמיר פיי גוטמן לא חסר. סט האימונים שלו היה קצת פורנו רך. נראה לי שמנחם התחרמן.
  • ואם כבר, מנחם בן – מישהו יכול לסדר אולי איזה ברק שיפגע בו, ויגאל את כולנו ממנו? איכס. איש חשוך ודוחה במסווה של אינטלקטואל מיוסר. פשוט חרא אנושי.

נלקח מאתר מאקו

גיא חתיך

  1. 06/03/2009 בשעה 08:18

    אהלן,
    סיקור מדהים.
    את מצטרפת למפגש בלוגרים של תפוז היום?

  2. 06/03/2009 בשעה 20:58

    אחלה סיקור. תודה!

  3. 11/03/2009 בשעה 19:13

    צודקת. אני עם הדעה שלך.

  4. reality888
    18/03/2009 בשעה 18:28

    אני גם איתך.

    http://www.tbk.co.il/tag/%D7%94%D7%90%D7%97_%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C_VIP

    וגם אני מחבבת את פנינה 🙂

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

