ראשי > טלוויזיה, פוסט אורח > המשך יבוא…

המשך יבוא…

צמד מילים אשר בגינן אנחנו שמים את שאיפותינו בצד, מתהלכים יום וליל, חג וחול כזומבים חסרי תכלית. אני לא צריך לספר לכם כמה פעמים ישבתי עם פה פעור לרווחה, נשמתי עצורה, או לפחות לוקחת הפסקות דרמטיות מוגזמות בין שאיפה לשאיפה. ואז משום מקום – מסך שחור – ומגיעות צמד המילים "המשך יבוא", או אחותה האנגלית to be continued, כי באנגלית הכל נשמע יותר טוב.

to be continued

בעודי נער מתבגר השוקע בים של הורמונים לא ברורים והזיות לגבי עתיד מלא רובוטים וטיסות בין גלקטיות (טוב הייתי בן 14), גמעתי כל פרק אפשרי של מסע בין כוכבים: חלל עמוק 9. טרוק נור הייתה מושא חלומותיי, רציתי לשרת תחת בנג'מין סיסקו, שנאתי את גול דוקט בכל רמ"ח איבריי, התלהבתי, התרגשתי ויותר מכל חיכיתי למערכה האחרונה והמכרעת במלחמת הדומיניון. הפרק האחרון, מסתבר בדיעבד, של העונה השישית, שודר אז בחינוכית 23 בלילה (הערוץ בין ערוץ 2 לזה עם המוזיקה העברית). כלל הקואליציה התומכת בפדרציה מתאגדת ויוצאת להלחם בדומיניון. זה נראה מדהים ואפילו הרומיולנים היו שם! ו … המשך יבוא. ואני מחכה … ומחכה … והוא לא בא. שבועות חיכיתי ובסוף ויתרתי. נראה לי שתחילתה של ההתקרחות המוקדמת שלי הייתה שם. ובהעדר אינטרנט, נותר חלל עצום בחיי ואני נשאבתי לעולם ה RD&D וכמובן שחטפתי על זה התעללות איומה שעיצבה אותי כפסיכופט שאני היום.

star trek deep space 9מקרה קצת יותר עכשווי הוא המקרה של "כוכב הקרב יקומיקה" (הגרסא של שנות האלפיים, כי אני לא משתגע על דברים שנעשו לפני שנולדתי) או בשם שנתנו לה יוצריה Battlestar Galactica. מה שהחל כמיני סדרה והמשיך כאחת מסדרות המדע הבדיוני המופתיות של ימינו, גרר את רגליי העלילה לאורך כמעט 6 שנים!!! לצערי התחלתי לראות אותה מהפרק הראשון ששודר במקרה ונשאבתי פנימה. לא יכולתי להפסיק לחכות לפרק הבא, פיילוט, המתנה לסדרה, סוף עונה, נו מתי עונה הבאה?! עוד עונה ואז שביתה וכל עונה הם דוחפים "המשך יבוא" בדיוק ברגע ששובר לך את כל מה שחשבת עליו עד עכשיו. בימים אחרי סיום העונה הראשונה כל מה שאמרתי היה "מה לעזאזל? לא הגיוני. נו מתי זה חוזר?!". כמובן שהצער אוהב חברה אז הדבקתי את חבריי באובססיה וכולם "מודים" לי עד עצם היום הזה.

battlestar galatica

למה בכלל חשבתי על זה דווקא עכשיו אתם שואלים. זה מחזיר אותי לסדרה מצויינת, "תמרות עשן" – 8 פרקים מעולים, מתח ברמה כמוה לא נתקלנו. כיסוי עיניים מוסר בעיניה של קפקא, שנייה של חוסר בהירות, ואז מסך שחור. אשתי, כן אני נשוי לא יאמן אבל אמיתי, סיננה בקול איזה צרור קללות עסיסי בדבר מפיקי הסדרה. היא לקחה את זה באופן אישי. אני מבין אותה.

בסופו של דבר כל הסדרות שהזכרתי עד כה חזרו ויחזרו (אני מחזיק אצבעות) וייספקו את התיאבון הטלוויזיוני הבלתי נגמר שלי וכנראה גם שלכם. המקרה הכי מעצבן הוא של סדרות טובות שמבטיחות אל משלל סיבות השמורות עם מפיקיהם לא מספקות. כמה מהטובות הן firefly, Jericho, dead like me ועוד רבות וטובות. בעבורן המשך לא יבוא, המשך גם לא יצלצל…

 

——————————————————————————————————————
זה היה עוד פוסט אורח מפי עופר ברנע יזהר. כנראה כשאתה קצין מוצלח בקבע עם 10 גימלים משעמם לך, ואתה כותבים הרבה פוסטים לחברים עם הבלוג 🙂

הערות אגב: "כוכב הקרב יקומיקה" לול! 😀 ול- Dead Like Me יצא לא מזמן סרט המשך ישירות ל-DVD ולטורנט הקרוב לביתנו. הורדתי אבל מאז זה סתם יושב בכונן הקשיח.

  1. 12/03/2009 בשעה 10:35

    אוייי איך התבאסתי שDead like me נגמרה! אני ארוץ לי לחפש את הסרט 🙂 ועל פיירפליי בכל-ל אין מה לדבר :/ אחת ההחמצות חסרות הפשר והמרגיזות ביותר.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

