ראשי > האח הגדול, טלוויזיה > האם אני במחנה מנחם??

האם אני במחנה מנחם??

לא חשבתי שהמילים הללו יצאו מהמקלדת שלי, אבל מסתמן שכן.

אני עדיין חושבת שהבנאדם מגלומן, אידיוט, חולה נפש ומסוכן לציבור יותר ממונוסדיום גלוטומט, אבל לאחר תצוגת הנפל של אמיר פיי גוטמן וחבריו לא נשאר לי אלא לבחור בצד של מנחם, פנינה, הגובלין הירוק ושימי.

בזוויות מסוימות מנחם דומה לאבא שלי

כנראה שאחרי שבוע וחצי בבית האח הגדול הצבעים האמיתיים של כולם יוצאים, וכמה שאמיר ומאיה וכוכי בטוחים שהם מתנת האל לאנושות, בתכלס, הם גרועים יותר ממנחם. וגיא הזה? שמישהו יזרוק אותו החוצה יחד עם לאקי הכלבלב. פשוט מיותר.

יאללה אמיר הביתה! (למרות שכפי הנראה זה יהיה הגובלין שיעוף…).

ברשותכם אני חוזרת עכשיו להמראה של Discovery. סוף סוף הכל Clear to launch והספירה לאחור מתחילה. T minus 9 minutes!

המראה נעימה!

  1. 16/03/2009 ב- 12:43

    מחנה מנחם, אין ספק. מהיום הראשון ועד האחרון. מנחם הוא נייר הלקמוס האמיתי, מוציא את הסלבס כמו שהם.

  2. maya567
    16/03/2009 ב- 13:19

    מבחינתי זה לא היה מהיום הראשון… עדיין קשה לי עם הדעות הנוראיות שלו. אני פשוט לא יכולה יותר עם הצביעות של אמיר פיי-גוטמן, כוכי ומאיה בוסקילה.

  3. 16/03/2009 ב- 19:55

    בהחלט מיותר, בור אמיתי.

  4. maya567
    17/03/2009 ב- 11:17

    עדי, הוא בעיקר מוכיח כמה הוא ילד כל יום שעובר.
    חבל שהוא לא יעוף בקרוב.

  5. 18/03/2009 ב- 14:14

    מאיה יקירתי, האם יש לך אליבי ליום שני בערב? אני רוצה להבין!

  6. maya567
    18/03/2009 ב- 14:20

    אני לא רואה לאהוב את אנה, והיתה לנו יומולדת של חבר טוב להגיע אליה 🙂

  7. 18/03/2009 ב- 14:31

    טוב, נראה שיש לך אליבי מוצק. שזה לא יחזור על עצמו, כן? מאיזשהו שלב כל מי שהגיע ברח, ונותרתי לבדי עם חשק עז לא ממומש לרקוד.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

