ראשי > טלוויזיה > לרדת בגדול: הסיפור של מוטי

לרדת בגדול: הסיפור של מוטי

בטח ראיתם את הכתבה המצמררת משהו על מוטי מלרדת בגדול 2, שניצח את התוכנית ואז העלה כ-115 קילו בשנה וחצי. אם פספסתם, התוכנית המלאה נמצאת בנענע10.

דוקו ספיישל vod
 
המאבק לחיים של מוטי

סיפורו המרגש של מוטי, אדם צעיר שהפך לכוכב של התכנית "לרדת בגדול", הגשים חלום וירד במשקל. שנה וחצי אחרי הוא העלה 115 קילו ונמצא בסכנת חיים ועכשיו הוא מתמודד מול הסיכוי האחרון להציל את עצמו שוב

כבחורה גדולה בעצמי, קשה לי שלא להזדהות עם מוטי. אני לא רוצה לפתוח את הנושא, כי זו לא המטרה כרגע, אבל הסיפור הזה הוא קשה. מאד.

מוטי בתחילת לרדת בגדול, ובסיומה.

בערוץ 10 החליטו ללוות את מוטי גם מעבר לתוכנית הספיישל בדרך שלו לאחר ניתוח לקיצור קיבה, בסידרה של כתבות וידאו-בלוג בבלוג של ערוץ 10 (הכדור בידיים שלי), בתקווה להגיע עד 120 קילו או פחות.

את הפוסט הראשון תמצאו כאן, ואפשר להשתמש בתגית "עד 120 או פחות" בשביל לקרוא את כל סדרת הפוסטים (עד היום פורסמו שניים).

 

לדעתי מדובר ביוזמה מדהימה וכל הכבוד לאריה, לאודי ולשאר החבר'ה במחלקת האינטרקטיב, ובהצלחה למוטי!

 

רוצים לקבל דיווח למייל כשיש פוסט חדש? לחצו כאן

:קטגוריותטלוויזיה
  1. 06/08/2009 בשעה 10:45

    מקסים שבניגוד לכל תוכניות הריאליטי, כאן יש התייחסות למשתתפים גם אחרי שהכסף נכנס לכיס.
    יש לי הרבה טענות על שיטות ההרזייה שהיו נהוגות בתוכנית, זה לא חכם להוריד בבום את כל הקילוגרמים ואז להעלות בבום פי שתיים ממה שהורדת.
    אין סק שדיאטה איטית הרבה יותר מוצלחת מדיאטת כאסח.

  2. מירב
    04/09/2009 בשעה 15:07

    אני בעד ירדה מתונה במישקל,ואז קל יותר לישמור,בעיקבות התוכנית הצלחתי להשיל מעלי 28 קילו,אני בטוחה שהיה למיתחרים קשה,לאורך כל התוכנית תמכתי ועודדתי את מוטי,מבחינתי מוטי הוא היורד בגדול בישבילי,אתה לא ניכשלת,אני מקווה שאתה מתמיד,וחזרת 'לדרך הישר',בהצלחה,תעדקנו אותנו על היתקדמותו של מוטי

  3. אורי כהן
    07/10/2009 בשעה 19:32

    מוטי שלום

    אתה אחלה גבר אני מחזיק ממך שתחזור לתהילה !!!

    אני כל יום רואה את התוכנית שלך כדי לקבל כח כדי להוריד במשקל.

    אומנם אני שוקל רק 88 קילו ואני צריך להוריד 18 קילו וזה קשה

    אז שתדע לך שאני מחזיק ממך המון .

    אשמח לעזור לך בכל דרך אפשרית אני צלם במקצוע שתרצה לעשות BOOK עלי בחינם

    תתקשר אלי 050-8678526 אורי

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

