ראשי > מאיה > דב רוזמן – כמעט 8 שנים בלעדיו

דב רוזמן – כמעט 8 שנים בלעדיו

26.08.01 – יום ראשון, סביבות השעה 5 וברדיו מדווחים על הרוג בפיגוע ירי בשטחים. ומה המחשבה הראשונה שעוברת בראש? טוב נו, פיגועים כאלה יש כל יום. אין פה משהו מיוחד.

באותו זמן עבדתי במשרד הבטחון בעבודת סטודנטים, והגעתי למשמרת ערב כרגיל. חצי שעה לאחר מכן אבא שלי מתקשר: “מאיה, היה פיגוע ירי ליד טול כרם ודבל’ה לא עונה בפלאפון”. אני לא יכולה לתאר במדויק מה קרה לאחר מכן, אבל את הרגע הזה שבו נאמר לי השם “דב רוזמן” כשם ההרוג הוא רגע שאני לעולם לא אשכח.

דב רוזמן (משמאל) ואבא שלי

דב רוזמן (משמאל) ואבא שלי

דבל’ה היה הדוד האהוב שהייתי רואה לפחות פעמיים ביום (כשגרים במרחק בניין אחד רואים הרבה אחד את השני). בצבא הוא היה מקפיץ אותי כל בוקר לבסיס (ותמיד היה שוכח לבטל את האיתות שמאלה…) ומחכה לי בסוף היום. את ארוחות השחיתות והספייר-ריבס קשה לשכוח (וגם את רוג’ר…) ובכלל את שמחת החיים והחיוך הגדול.

כמעט 8 שנים אחרי ומה שנשאר זה להתגעגע. ואני לרגע לא יכולה לרגע לדמיין מה דודה שלי, אילנה, מרגישה כל יום, או מה עובר על בני הדודים שלי, ערן, מימי ומיטל…

מי שרוצה לדעת קצת יותר יכול להכנס לדיווחים היבשים מהתקופה: Ynet, אתר הארץ.

:קטגוריותמאיה
  1. בר
    27/04/2009 בשעה 21:40

    רק עכשיו לפני הטקס הבנתי שעברו כבר כמעט 8 שנים .
    לא יאמן .
    הייתי קטנה אבל אני עדיין זוכרת אותו, את החיוך שלו , הוא תמיד היה נחמד ומשמח .
    בחיים לא תצא לי מהראש הצעקה של אמא כששמעה מאבא שלך שזה דוב'לה .

  2. 29/04/2009 בשעה 01:09

    וואו!!! אני מזועזעת!! לא ידעתי שעברת אסון כזה!!
    זה נורא ואיום!
    מה יש להגיד. פשוט נורא ואיום.
    פשוט נורא לראות את המכונית שלו, ולדעת שיש לו ילדים ונכדים. איזה מן דבר זה.

  3. 29/04/2009 בשעה 01:10

    זעזע אותי לקרא איזה אדם נחמד הוא היה, ואיך בתמימות הוא נסע לשם, ואז ירו בו. פשוט גועל נפש.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

