ראשי > הישרדות, טלוויזיה > חוויות מגמר הישרדות איי הפנינה בקיסריה עם הרבה תמונות

חוויות מגמר הישרדות איי הפנינה בקיסריה עם הרבה תמונות

אריק זכה, כל הכבוד. המושבעים, ברובם, הצליחו להבין מי שיחק את המשחק טוב יותר והצביעו לאריק. הופתעתי מההצבעה של גיא, אז כנראה יש משהו בשמועות על רומן בינו ובין מירית.

האווירה בקיסריה היתה חביבה למדי. הרומאים האלה לא מתחשבים יותר מדי, וכל עניין המקום לרגליים/משענת לגב לא כל כך מסתדר באמפיתיאטרון (ולראיה אני עם גב תפוס כבר יומיים…). אגב מומלץ לעבור עם העכבר מעל כל תמונה לראות מה ומי. אפשר גם להגדיל לגודל מלא.

הקדמתי להגיע לבקשת ערוץ 10 (תודה אודי, אריה ואיתי!) ופגשתי בדרך את עדית וששת, והכרתי את שלי וגל, שזכה כמוני גם בכניסה לאוהל העיתונאים (עוד עליו בהמשך).

האמפי מבחוץ + הרכבאלכסעידן קפון

ברחבה הספקנו לראות את אלכס מץ, עידן קפון (עם רוני עמר מפרויקט Y אם היא נראית לכם מוכרת) וגם את דרור נובלמן (או נודלמן במקור כמו שגילה לי גל, שהיה איתו בבי”ס). את האחרון לא צילמתי כי קצת לא נעים. בדיעבד אחרי שראיתי את השידור בטלוויזיה הבנתי שהבחור שכל הילדים קפצו עליו והיה נראה לי מוכר היה ערן (או עומר?) מהישרדות 1. זה שהודח ע”י ויקה באי המתים.

האמפי מתחיל להתמלאמכניסים את המושבעיםגיא והמושבעים נטע-לי נכנסתאריק נכנסלא צילמתי את מירית כי באותו זמן משה מלצר חולון החליט להגיע.

כשהשידור התחיל גל ואני פרשנו לאוהל העיתונאים (נתנו להכנס רק מ-21:30). האוכל שם היה מעולה. היו כל מיני סלטים מיוחדים כאלה שהיו ממש מעולים. מעבר לכך אוהל העיתונאים היה מעין מיני קולנוע עם מסך ענק, שהיה ממש רחוק מהאמפי, ולכן למרות חשדותנו (ונבואתנו) שהמועצה האחרונה מוקלטת לא ידענו זאת. יותר מכך – אנשים דיברו שהם פשוט עשו על כך חזרה גנרלית קודם לכן ובגלל זה חשבנו שזה מוקלט. לאחר מכן הבנו שזה אכן היה מוקלט…

תיקוני איפור וביגודפרסומותכוולם ביחד מי יכול לקרוא מה כתוב בטלפרומטר של גיא?כך ראינו את כל הקטעים המוקלטים מראשאז מי מודח בסמסים? נטע-לי נפרדתגיא מכבה לנטע-לי את הלפידזאת רק אני או שאריק מזיל דמעה על ההדחה של נטע-לי?

אחרי שאכלנו ושבענו החלטנו לחזור לאמפי. לראות את השידור על מסך יכולנו לעשות גם בבית… חזרנו לשבת עם הבלוגרים וראינו את שאר הגמר בלייב (והוא באמת היה בלייב).

המושבעים הולכים להצביעזה התא בו הם הצביעו. שימו לב לבמאית שמסמנת להם מתי לשים את הפתק בכד ומתי ללכתגיא מתכונן להקריא את הפתקים אריק לחוץ כי יוצאים לפרסומת האחרונהתגדילו ותראו את ה"א" לאריקאריק מבין שהוא זכה. מירית מדוכאת.

הייתי ממש מרוצה מעצמי שהצלחתי לצלם את גיא פותח פתק ורואים את ה”א” (תמונה לפני אחרונה – תגדילו ותראו), ואז גיליתי שגם כל עם ישראל ראה את זה… היה צריך להתאמן על פתיחת הפתקים בבית.

כולם הולכים לברךברכות לאריק

אז כל הכבוד לאריק. תם ונשלם. נתראה בשבוע הבא עם הבלוק – ההתמכרות החדשה שלכם 🙂

:קטגוריותהישרדות, טלוויזיה
  1. 25/05/2009 בשעה 19:02
  2. גל
    26/05/2009 בשעה 01:20

    יואו, כתבת עליי. מגניב!

    תמונות מעולות! הרבה יותר מוצלחות מהדברים המטושטשים שיצאו לי.

  3. maya567
    26/05/2009 בשעה 08:50

    ברור שכתבתי 🙂

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

