ראשי > אוכל, טובת הנאה, מאיה > מסעדת פורלין Eat & Twit

מסעדת פורלין Eat & Twit

לאחר שסערת הישרדות קצת שכחה, אפשר לחזור ולפרסם פוסטים ש”נתקעו” בקנה.

ביום ראשון שעבר, 17/05, השתתפתי באירוע ראשון מסוגו, לפחות בישראל. מסעדת פורלין בת”א, מסעדת דגים ופירות ים שכבר 16 שנים פועלת בפרישמן פינת הירקון, הזמינה אותי ועוד כ-20 טוויטריסטים ובלוגרים שאוהבים לאכול (ולצלם ולכתוב על זה) לארוחה בת 3 מנות לרגל תפריט הקיץ החדש.

ליאת ורדי-בר שאירגנה את האירועשף אמיר מרקוביץ

למנה ראשונה לקחתי טרטר סלמון. אני מאד בעייתית עם סלמון. אני אוהבת אותו אפוי, מטוגן, בסושי וכד’ אבל שונאת אותו מעושן. במנה הזו לא כל כך אהבתי את הסלמון. למזלי שכנתי לשולחן אתי (@etis) לא אוכלת בשר חי. אז טרפתי את הקרפצ’יו פילה בקר שלה. מעולה.

DSCN5298 קרדיט: ניב קלדרון

בין לבין האוכל, העדכונים בטוויטר והפטפוטים שלנו, היינן שוקי מיקב עגור הסביר לנו על כל כוס יין שקיבלנו. אני די בעייתית ביין. משהו עם האלכוהול והחמיצות שעולה לאף בדרך כלל נגמר אצלי באפצ’י מבאס. יין אדום אני בכלל לא אוהבת (וגם לא טעמתי), ואני גם לא ממש אוהבת לשתות יין עם האוכל. מאמינה שאוכל טוב צריך להוריד דווקא עם מים :-D. אהבתי מאד את יין הרוזה של יקב עגור. אני מאוהבת ביינות רוזה, זה באמת היין היחיד שאני ממש אוהבת בכל קונסטלציה. חבל שבמסעדות בארץ קשה למצוא אותו, ואם כבר יש אז הוא תמיד יגיע רק בבקבוק (והיי אני צריכה לנהוג אחר כך!). כשהייתי בארה”ב בתחילת השנה הבאתי איתי ארצה בקבוק רוזה מעולה של יקב בוטיק קטן בסן דייגו. היה שווה את כל הליפופים בפצפצים.

DSCN5311 באדיבות ששת שץ

למנה עיקרית לקחתי את חגיגת פירות הים. מולים, סרטנים, קלמרי ושרימפסים שחו ברוטב קרם שום בתוך מחבת כבד. יאמי! קצת הסתבכתי עם הסרטנים… אני בטוחה שהשארתי חצי מהבשר שלהם בתוך השיריון… מולים עד היום לא ממש טעמתי. הדיבורים בשולחן היו שהמולים לא משהו. לי היה טעים.

לקינוח לקחתי קרפצ’יו אננס שהיה השוס של הערב. המחיר של אננס טרי בארץ הוא פשוט שחיטה. 40-60 שח לפרי אחד זה בלתי סביר. אם אחזור שוב לנוסטלגית טיולים, כשטיילתי בברזיל לפני כמה שנים אננס היה בשבילנו כמו תפוחים בעונה בארץ – זמין בכל מקום, טעים וזול.

DSCN5330לסיכום היה טעים ומהנה. החברה, האווירה, האנשים שפגשתי והכרתי וכל החברותא הזו היה פשוט נהדר. וכן, כנראה גם העובדה שהפכתי לאוכלת חינם 😀

 

לקריאה נוספת: ניוזגיק, גל גרנוב, ששת שץ, שרה פגין, דביר רזניק, פורום ביקורת מסעדות בתפוז, mytaste ואני בטוחה שיש עוד רבים וטובים.

את כלל התמונות מהאירוע שצילמתי תוכלו למצוא באלבום Live.

:קטגוריותאוכל, טובת הנאה, מאיה
  1. 28/05/2009 בשעה 17:50

    דפקא ראיתי שנהנת מהסרטן
    גם אני לא ממש שתין של יין אבל הראשונים היו מעולים
    את השאר נבדוק ביקב
    מזל שהאוטו יודע את הדרך הבייתה

  2. maya567
    28/05/2009 בשעה 22:54

    אתה נוסע לביקור ביקב? נשמע מעניין.
    תביא לי איזה בקבוק רוסה בדרך חזרה 😀

  3. 30/05/2009 בשעה 11:10

    אני מזמינה גם אחד. 🙂

  1. 05/06/2009 בשעה 16:53

כתיבת תגובה

