ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק – הריאליטי הבא שנתמכר אליו

הבלוק – הריאליטי הבא שנתמכר אליו

את הגירסא האוסטרלית של הבלוק אני זוכרת עוד מערוץ החיים הטובים. בזמן העונה הראשונה גרתי עם ההורים והייתי צופה בסידרה באופן קבוע עם אבא שלי. בעונות שלאחר מכן כבר לא גרתי בבית ולא ראיתי, אבל אני עדיין זוכרת עדנה לסדרה המצוינת הזו.

ביום שבת הקרוב, 30 במאי בשעה 9 בערב בערוץ 10, מתחילה העונה הישראלית. מחלקת האינטרקטיב הזמינה בלוגרים לבוא ולהכיר את מתחם הבלוק, לראות את הדירות וגם לראות גרסא ראשונית לא מלאה של הפרק הראשון.

הבלוק

מה צריך לדעת לפני על הבלוק?

במתחם הבלוק כבר ביקרתי בחודש נובמבר, תוכלו לקרוא את רשמי מאז כאן. אני חייבת לציין שנדמה לי שמאז נובמבר (שבוע לאחר סיום הצילומים) נראה שעשו שינויים בדירות. יכול להיות שאחרי חצי שנה כבר לא זכרתי את הדירות במדויק, אבל עדיין אני בטוחה שנעשה לפחות שינוי אחד באחת הדירות. נחיה ונראה.

בקומת "ועד הבית" פגשנו את רוני בן יהודה, יו"ר מקורות שליטה חברת הנדל"ן שבבעלותה מתחם הבלוק. מסתבר שגם רוני צפה באדיקות בבלוק האוסטרלי ואהב. כל כך אהב שהחליט לקנות את הזכויות. כן, כן, איש נדל"ן הוא זה שרכש את זכויות הסידרה ולא איזה איש טלוויזיה ממולח. ריספקט. רוני סיפר לנו על הדרך שעבר מהרכישה בשנת 2003, עד לרכישת הבניין ב-2007 ותחילת הצילומים באוגוסט 2008 (תוכלו לקרוא דיווח של שכן מזמן הצילומים).

IMG_2285 IMG_2329 

מה הפורמט של הבלוק?

חמש זוגות בבנין הרוס. כל זוג קיבל תקציב של 200 אלף שח, במסגרתו הם צריכים גם לממן את עצמם, אוכל וכד' וגם את השיפוצים. לזוגות יש יד חופשית לעצב את הדירה כראות עיניהם (ובאמת רואים זאת בסיום כל דירה שונה מחברותיה, אפילו במיקום השירותים). מעבר לאלמנט השיפוצים הוסיפו גם אלמנט הישרדותי – את הדירות הזוגות קיבלו הרוסות לגמרי, בלי מיטה, בלי מים זורמים, בלי ביוב. מה שהם בונים זה מה שיש.

מי הזוגות בבלוק?

יש לנו את הזוג הערס – שיפוצניק וספרית. וכמו שנראית המספרה שלה כך גם הטעם כנראה… יש את הזוג הקוצ'י מוצ'י שמעצבן כבר מהפרסומות. יש את הזוג האינטלקטואל שבכלל לא גרו ביחד טרם הסידרה, והתגלו כפייבוריטים של כולם בעת ההקרנה. את זוג ההומואים שביחד כבר 14 שנים! הדירה שלהם היתה האהובה עלי. ולסיום יש את הזוג המתחתן, שמסתבר שהבחור, אוהד הרשקוביץ, למד איתי ביסודי! שוס די רציני. השמועה במתחם אומרת שהוא מתגלה כווילן (הרשע) של העונה.

הורסת את הקירוכך זה נראה אחכ 

ואיך קובעים מי מנצח?

ראשית, אף אחד לא מודח במהלך התוכנית. כל הזוגות השלימו את השהות בבית ואת השיפוצים. הגמר יהיה מכירה פומבית של הדירות, כשהמנצח הוא הזוג שמכר את הדירה שלו ברווח הכי גדול. מגניב.

תצטרפו אלי לפוסטים אחרי כל פרק. רוצים לקבל דיווח במייל? הקליקו על הקישור.

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. 29/05/2009 ב- 21:31

    ואף מילה על הקירות ששברנו?

    היה אחלה מפגש
    מזל טוב מוקדם, אני במילואים כל השבוע

  2. maya567
    29/05/2009 ב- 22:19

    אני לא שברתי 😛
    והפוסט כבר הרגיש ארוך מדי.

  3. גל
    30/05/2009 ב- 23:08

    היומולדת ב-31, נכון?
    ב- 22:58 קראתי את התגובה של סייקו, ואז משום מה חשבתי לעצמי 'איזה מגניב! אחכה שתי דקות, ואז יתחלף התאריך'. ב-23:00 אני רואה שעדיין ה- 30, וחושב 'מממ… מוזר…'.

    בקיצור, אני מקווה שהיומולדת באמת עוד כשעה, ואני לא עושה יותר מידי פאדיחות.
    מזל טוב! שיהיה אחלה יומולדת! 🙂

  4. 30/05/2009 ב- 23:31

    אכן כן 🙂 יש עוד 29 דקות

  5. איילה
    06/06/2009 ב- 23:16

    כככן גמאני ממש אהבתי את עופר ושרה ..
    עופפפר חתייך 🙂

  1. 31/05/2009 ב- 00:33
  2. 31/05/2009 ב- 00:37

להשאיר תגובה

