ראשי > המועצה המקומית, טלוויזיה, כוכב נולד, מאיה, קרב סכינים > מזל טוב לי! פוסט 100, יום הולדת והדור הבא של המועצה המקומית!

מזל טוב לי! פוסט 100, יום הולדת והדור הבא של המועצה המקומית!

השבוע חגגתי יום הולדת. כשמגיעים לגיל שלי כבר מתחילים להצניע את העובדה שיש יום-הולדת… אבל כל הברכות שקיבלתי מחברים, משפחה, וגם בפייסבוק ובטוויטר חיממו לי את הלב 🙂

את יום ההולדת עצמו חגגתי עם ש’ בארוחה רומנטית במאראבו, זאת ש(לדעתי זוכה) בקרב סכינים אליפות המסעדות. אם בא לכם לקרוא את חוות הדעה שלי על המסעדה, תוכלו למצוא אותה כאן, בפורום ביקורת מסעדות בתפוז.

לרגל חגיגות יום ההולדת ופוסט המאה, אני מזמינה אתכם לדור הבא של המועצה המקומית בנענע, “שידורי המועצה”, בו כל שבוע ניצור קומיקס קצר על סדרה/תוכנית אחרת. והשבוע – האודישנים של כוכב נולד!

אודישנים כוכב נולד

ולקינוח, קומיקס הגמר של הישרדות, שנראה כבר כמו היסטוריה רחוקה:

קומיקס גמר הישרדות איי הפנינה

לפחות אריק ניצח…

נהנתם? למה שלא תרשמו לעדכונים במייל? זה קל!

  1. 04/06/2009 בשעה 12:30

    300
    מזל טוב משולש

  2. maya567
    04/06/2009 בשעה 12:49

    תודה מיכל 🙂

  3. 04/06/2009 בשעה 20:41

    ברכות

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

