ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק – רשמים מהפרק השני

הבלוק – רשמים מהפרק השני

בפרק הקודם הכרנו את הזוגות, את התחרות ואת הפרס הכי לא שווה שהיה בזמן האחרון.

את הפרק השני אנחנו מתחילים עם אוהד ושרית ושרה ועופר (שמסתבר בכלל לא זוג במציאות…), שמגיעים שוב לשופטים – הראשונים מקבלים אור ירוק, והאחרונים חוזרים לשולחן השרטוטים. בפעם הראשונה אנחנו ממש רואים דיבורי שיפוצים – מה לעשות עם המטבח, איפה לשים את הבר – ואיך זה משפיע על הדינמיקה של הזוג. חבל שלא מראים לנו יותר מהצד הזה של השיפוצים, זה אולי לא הדבר הכי מעניין בעולם לראות בטלוויזיה, אבל זה חלק אינטגרלי ממהות התוכנית.

שרה ועופר עושים שיפוצים אחרונים

עזבי לא צריך כיריים. גם ככה זו דירה ליאפים תל אביב שמזמינים טייק-אווי

אחרי הפתיח הדיירים מגלים שאחרי כ-3 ימים בתוך הבלוק, הם יוצאים לקניות. דגש על יוצאים. כמובן כולם בהיסטריה מטורפת, אפשר לחשוב שהם סגורים שם 3 חודשים… רק שרה שומרת על פרופורציות – לצאת לקניות? ועוד ביום שישי? בתל-אביב? לא תודה. היא מעדיפה להשאר עם עצמה ולעשות יוגה. טוב כבר הבנו שאנשים עושים לה רע.

משימת הקניות מלמדת אותנו שהחדר הראשון שהדיירים צריכים להכין הוא חדר השינה. חבל שלא התעכבו על זה קצת יותר. לפחות היו מראים לנו מה כל אחד מהזוגות מתכנן, איזה דברים הם רוצים לקנות, מה התקציב שהם נתנו לעצמם. חבל. נכון שזה קצת יותר משעשע לראות את מורין מנסה להעיר את בובליל, אה קיקו מהמיטה, אבל אני עדיין הייתי רוצה לפחות לדעת את התכנון של כל זוג לחדר. אני מקווה מאד שנדע את זה בפרק הבא, ולא מהסתכלות בתוצאה הסופית.

גל ואסף

1600, 1700, 1900 אוף בלבלת אותי.

הקניות גם מלמדות אותנו דברים חשובים על הזוגות. הידעתם, למשל, שגל ואסף הומואים ועל כן אוהבים מוזיקה עליזה של אבא ולעשות קניות? או למשל, שמורין לא יודעת לנהוג ועוברת רמזורים אדומים, דורסת הולכי רגל ומעלימה מכוניות? וברצינות, כשמסתכלים בסיומו של יום נראה שגל ואסף ואוהד ושרית הצליחו להוציא את מירב הפריטים מכל הזוגות. גל ואסף טענו שזה בזכות כישורי השופינג המעולים שלהם, ואילו אוהד לקח את הקרדיט לעצמו כי הוא איש מכירות, מה שהסתבר כיתרון לא קטן במשימה הזו. לא כל כך הבנתי מה מאיה ואלעד קנו או עשו, חוץ מלרצוח שירים שמתנגנים ברדיו.

קיקו ומורין פוגשים אנשים טובים באמצע הדרך

קיקו ומורין. גם מתעורר מאוחר. גם נותן לאשתו לנהוג ולהתמקח.

גם שרה ועופר יוצאים לקניות, אחרי שעופר מתקן איזו גיטרה נטושה ושר שירים, והם מקבלים את האור הירוק מברברה. שרה יוצאת סוף סוף מהדכאון הקיומי שנפל עליה, אבל אז היא התחילה לדבר על עצמה בגוף שלישי. אולי עדיף שתשאר בדכאון…

אני הצטערתי שלא קיבלנו בסוף הקניות רשימת מכולת של השלל של כל זוג + סכום התשלום שהוסיפו. עוד דבר שקשור בשיפוצים שהעורכים חושבים שלא יעניין אותנו ויורד בעריכה. חבל.

בשאר הזמן עד המשימה שוברים קירות ומקבלים חשמל. מאיה מתחרמנת משני הדברים האלה. מילא מחשמל, היא יכולה להפעיל את הויברטור שלה, אבל משבירת קירות? איכס. סתם אבק וגועל ולכלוך. לא סקסי בעליל.

הבלוק המשימה

לפחות את חיים אתגר המעיק רואים רק פעם אחת בפרק. במשימה.

המשימה האמיתית של הפרק מתרחשת באתר המחזור בחולון (מי ידע שחולון היא בירת המחזור של ישראל). הפרס לזוג הזוכה הוא מקלחת פרטית שתוצב לעיני כל בחצר. אוקסימורון משהו, לא?

בכלל המשימה לא היתה מובנת במיוחד. צריך לקחת 3 סוגים של זבל שלא הסבירו לנו מה הם, ומזה להכין משהו, ויש רתכים או מסגרים או סתם חבורת רוסים שאמורה לעזור להם, ובסוף השופטים יעריכו כמה כל פריט שווה על פי איזשהו מדד דמיוני שיש להם בראש. לפחות העריכה של המשימה טובה, ובעיקר היה כיף לא לשמוע פרשנויות א-לה רובוארץ בכל פעם שאחד מהזוגות מביא איזה פרפלקס, מלחים גלגל או נלחם בכל הכח.

שרה ועופר

אם יש מישהו שצריך מוזיקה קלאסית במקלחת, זו שרה.

מילה לסיום, מאיה ואלעד צריכים להפסיק להתבכיין כל היום ולהתחיל לעבוד כמו שצריך. קודם הם טוענים ששרה ועופר גנבו להם את הקונספט של חדר השינה. אחר כך, היא בטוחה שגם שרית ואוהד מעתיקים מהם בזמן המשימה. הו הנה גם אסף וגל מעתיקים מהם. גם קיקו ומורין לקחו מהם אלמנטים. היי גם חיים אתגר מעתיק מהם! רגשות הנחיתות של מאיה כבר עברו כל גבול. אנדרדוג שמנדרדוג – שתפסיק לבכות!

מאיה ואלעד. כולם מעתיקים ממאיה כולם מעתיקים ממאיה

בפרק הבא: חיים אתגר טוען שאורח בלתי צפוי גורם לרעידת אדמה – צחי נוי? חוץ מזה, גל ואסף רבים וחדרי השינה עומדים לאינספקציה של ברברה ושות'.

רוצים לקבל דיווח במייל בכל פעם שיש פוסט חדש? הקליקו וקבלו!

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. 07/06/2009 בשעה 09:58

    יפה. חשבנו דברים דומים על העריכה.
    מוחות גדולים וזה…

  2. 07/06/2009 בשעה 20:16

    שמחתי לשמש השראה לפתיח של הפוסט הזה…:)
    אני מהמר שקיקו פשוט בשלילה אחרת לא היה נותן למורין לנהוג…

    אני חושב ששרה ועופר כן היו סוג של זוג שבאמת בוחן אפשרות לזוגיות הדוקה יותר במהלך הצילומים וייתכן גם שהצבלוק תרם לכך שראו שאינם מתאימים…

  3. maya567
    07/06/2009 בשעה 22:30

    אכן התגובה שלך חידדה את הנושא הזה. זה ישב לי מאחורי הראש כל הפרק, ובכל סיטואציה חשבתי על זה. בפרק הנוכחי זה ממש בלט בחסרונו.

    ואהבתי את התאוריה שלך לגבי קיקו ומורין 😀 לדעתי אתה גם צודק!

  4. 08/06/2009 בשעה 18:29

    נראה כאילו עורכי התוכנית חוששים שזה ישעמם אותנו ונברח לאברי גלעד
    נהפוך הוא!
    כל זוג שיפץ פעם בית יודע עד כמה מרתקת הדינמיקה הזו של איפה יונח כל דבר
    אחרי שנתנו לנו טעימה מעופר ושרה דווקא בא לי לראות גם את הדינמיקה של קיקו ומורין בהחלטות האלו

  5. 10/06/2009 בשעה 15:46

    צריך לזרוק בלוק על מי שפיתח את הקונספט
    די לריאלטי!

  6. 10/06/2009 בשעה 16:24

    למה אתה חושב שמאיה התבכיינה, שרה בעצמה אמרה לעופר שהיא לא רוצה לראות את התוכניות של הדירות האחרות, כנראה שעמוק בפנים היא יודעת שקשה לה להיות מקורית.
    מה אתה נטפל אליה? הם הזוג היחיד שהגיע בלי נסיון של עיצוב או שיפוץ כולם שם או בעלי מקצוע או עם רקע, למה שהם לא ירגישו מאויימים?
    אני מאוד מבין אותם וזה לגיטימי שהם יילחמו על תוכנית הדירה שלהם שתיהיה מקורית ושונה!
    זה די נבזי איך שתיארת אותה, היא נראת אחלה בחורה!

  7. maya567
    10/06/2009 בשעה 16:33

    היי ערן,
    ראשית – אני בחורה. וגם לי קוראים מאיה. לא כזה קשה להבין את זה מההתנסחות בלשון נקבה במהלך הפוסט ו/או מהיוזר שלי… maya.

    אחרי שהבהרנו את זה, אני "נטפלת" למאיה כי היא בכיינית. מה לעשות. מילא אם היא רק היתה מתבכיינת על שרה ועופר, אבל גם בהמשך התוכנית היא התבכיינה שכולם מעתיקים ממנה.
    חוץ מזה, הם ידעו שהם מגיעים לתוכנית שיפוצים, וכנראה שיהיו שם אנשים עם יותר ניסיון מהם – זב"שם. לא מגיע לה יחס מיוחד רק בגלל שאין לה ניסיון בשיפוץ. ניסיון בעיצוב אגב יש לה. היא לומדת עיצוב גרפי. שים לב שההשכלה של השופט בתחרות היא עיצוב גרפי ולא עיצוב פנים.

    בקיצור – יש הבדל בין להרגיש מאויימים לבין להתבכיין שכולם מעתיקים ממך.

  8. עמית
    11/06/2009 בשעה 10:55

    בתור צופה הדוק (ומעצב גרפי בעצמי) ממש חסר לי הדבר שלשמו התכנסנו מול המסך – עיצוב.
    נכון שעם ישראל צריך את ליטרת הצהוב שלו – ולכלוכים בין הזוגות ובינם לבין עצמם מביאים רייטינג ועניין אך בתוכנית שחורטת על דגלה את נושא העיצוב אני מצפה שהצהוב יהיה התוספת ולא הדלק שמניע את התוכנית.
    אבל אני אופטימי… נקווה לטוב…

    עמית
    מנהל הקבוצה הרשמית של מאיה ואלעד בפייסבוק
    להצטרפות:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=549244729&ref=name#/group.php?gid=87922133433&ref=mf

  9. maya567
    11/06/2009 בשעה 12:55

    היי עמית, כפי שציינתי בפוסט אני מרגישה בדיוק כמוך. אין בכלל התייחסות לתהליך השיפוץ/עיצוב, אנחנו לא יודעים מה התכנונים שלהם מעבר למצגת שראינו, וחבל. מסכימה איתך לחלוטין – הצהוב צריך להיות התוספת ולא הדלק שמניע את התוכנית.

    לא יודעת אם אצטרף לקבוצה של מאיה ואלעד… אבל היא נראית מושקעת.

  10. 16/06/2009 בשעה 09:38

    זהירות טרול לפניך:

    לעמית, אם איך שהיא מדברת על מאיה ואלעד, נראה לי שהיא לא מהמפרגנות במיוחד, אני אישית לא מבין מה היא רוצה מהם, אבל לפעמים צריך לנקות מעצמך את המרמור.
    מאיה ואלעד אתם אלופים, בפרק האחרון קרעתם אותי מצחוק ויצא לכם חדר אלוף!!! אין סיבה שעם כישרון כזה שאר המתמודדים נשארים מאחור. יחי האנדרדוגיות .
    ומי שלא מפרגן להם זה פשוט אנשים שרע להם בחיים וקשה להם להסתכל על זוג שאוהב אחד את השני, מוכשר, מצחיק ומעניין!
    למה אני מגיב פה?! בטח אלעד ומאיה לא קוראים את הביקורת העניינית של הבלוגרית הזאת!

  11. maya567
    16/06/2009 בשעה 10:18

    ערן – שאלה טובה באמת למה אתה מגיב פה…

  12. 16/06/2009 בשעה 10:36

    זהירות טרול לפניך:

    כי צריך לתת קונטרה לאנשים כמוך, שהעולם יבין שיש גם צדדים יפים יותר….
    למשל הבחור בשם עמית, שפתח למאיה ואלעד קבוצה בפייסבוק, למרות שביקרת אותם בצורה לא עניינית (כי הכתיבה שלך מרגישה ריגשית ואינסטנקטיבית) וניסית להנמיך אותם עוד יותר, כי נראה לך שכל הפוצי קוצי לא אמיתי (גם אחרי 10 שנים, אולי הם באמת אוהבים?! חשבת על זה= יציאה מרושעת) וזה שהם הגיעו למקום שכולם מקצועיים והם היו חסרי בטחון, אז את עוד מתחזקת מזה ומנסה להכניס להם, פשוט חוסר בגרות ורשעות, למרות כל זה הוא היה מספיק בוגר והזמין אותך להצטרף לקבוצה שלהם…אבל את כמו ישראלית שלא נוהגת לפרגן וישר פוסלת (כי למשהו אחר יותר טוב בזוגיות שלא, או וואטאבר)
    בגלל אנשים כמוך ובגלל שאני לא מכיר את מאיה ואלעד (רק מהמסך) יש לי דחף עז לתת לך קונטרה, כדי שאנשים יבינו שיש בעולם גם דברים יפים, מפרגנים וצודקים, לא כמו הגישה שלך לאנשים!
    אלעד ומאיה מקסימים, כדי שתלמדי מהם קצת אהבה, חיבה ופירגון.
    ולבלוגרית=תתבגרי ותפסיקי להיות ירוקה

  13. 16/06/2009 בשעה 16:35

    אני לגמרי עם מאיה בסיפור הזה שהיא גם אני יכול להעיד אחת מהמבקרות הכי עדינות וחביבות שיש בבלוג-לנד. ואף חביבה בדר"כ אל מגיביה
    אני דרך אגב לא גיי אבל לא ראיתי מעולם מישהו המצהיר על עצמו שהוא גיי (אני מסופק אם כך) כמו ערן שכל דבריו משקפים הומופוביה ברורה…
    בתכל'ס מאיה לא תקפה את הצמד האהוב אלעד ומאיה אלא בעיקר שבחה את הפייבוריטיים שלה
    לך כתוב אתה ערן בלוג משלך ובו תשבח את הצמד האהוב עליך ושם תוכל לספר איך התארחת אצלם בשירותים בזמן שמאיה ישנה באותו החדר 🙂

  14. maya567
    16/06/2009 בשעה 16:46

    תודה בים!
    אני גם הופתעתי מטענות המרירות. בדר"כ הטענות כלפי הן שאני מפרגנת מדי…

  15. 16/06/2009 בשעה 16:48

    את בהחלט 'לוקה' ב'אובר-פירגון' מאיה 🙂

  16. maya567
    16/06/2009 בשעה 17:15

    אני מנסה תמיד להיות חיובית 🙂
    אם משהו גרוע אני פשוט לא אראה, וגם לא אכתוב עליו.

  17. 16/06/2009 בשעה 17:34

    חוץ משרותים בחדר השינה כמובן…

  18. maya567
    16/06/2009 בשעה 17:42

    יש גבול!

  19. 17/06/2009 בשעה 07:51

    זהירות טרול לפניך:

    אני רואה שיש פה צוות ליקוק תחת רציני, אז הרעיון בבלוג שלך זה רק להסכים איתך ולתת לך חיזוקים?!
    נשמע חסר פואנטה, אחזור ואומר, את נותנת ביקרות תלמדי לקבל ביקרות, זאת המטרה פה לא?!
    והאמתי אתם פשוט מתחילות לחזור על עצמכן וזה משעמם!
    יאללה מחכה לשבוע הבא… דרך אגב בנתיים מי שנשמעת פה בכיינית ועם רגשי נחיתות זאת את מאיה ולא אלעד ומאיה מהבלוק!!!!
    משעשע.

  20. 17/06/2009 בשעה 08:28

    חמוד אתה ערן

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

