ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק – רשמים מהפרק השלישי

הבלוק – רשמים מהפרק השלישי

בפרק הקודם ראינו את תחילת העבודה על חדר השינה. הזוגות יצאו החוצה ועשו קניות. את הפרק הנוכחי אנחנו מתחילים עם מריבה בין קיקו ומורין על בלוקים, טיט וחול. עד שיש לנו דיבורי שיפוצים, העריכה מעדיפה להתמקד בריבים ובצהוב. כנ"ל בריב של קיקו ועופר. מסתבר שקיקו או אחד הפועלים שלו גנב דליי מלט מוכנים שעופר עמל עליהם. מעניין שקיקו נמצא במרכז כל הריבים הללו…

קיקו גונב מלט מעופר

מסתבר שהחתונה של אוהד ושרית קרבה במהירות. בהזדמנות אחרת בפרק גילינו שהיא ביום חמישי. מעניין כמה פרקים יהיו עד יום חמישי הזה. משעשע לגלות שבעת חלוקת ההזמנות הדאגה של כולם היא מאיפה יביאו מתנה, ואם זה ירד להם מהתקציב. דאגות דאגות.

דואר הבלוק מגלה לנו שיש אסיפות דיירים. היום זו האסיפה הראשונה. האסיפה זה בעיקר ההזדמנות של חיים אתגר להופיע עוד בפרק, מה שמבאס קצת אותנו הצופים, כי חיים טוב בתור הקול שמקריין, אבל לא כמנחה. אבל זה לא משנה כרגע. הפקת הבלוק מצאה דרך מעניינת לגרום לקלחת השיפוצים לרתוח ולהתפוצץ – לזוגות מצטרף מפקח בניה על מנת לוודא שהם עומדים בהנחיות בטיחות, ועושים עבודה ראויה כך שמישהו באמת יוכל לגור בדירות אחר כך.

משה בן משה

למפקח הבניה יש את השם הבלתי אפשרי משה בן-משה. אני מתה על השמות האלה. משה בן-משה, איציק יצחקי, אהרון אהרונוביץ וכיו"ב. שמות שלא מובן מה ההורים עישנו לפני שנתנו אותם לילד. בן-משה הוא בחור מאד דרמטי. כל מרצפת, כל קיר, כל קורה מבחינתנו היא אסון שמחכה לקרות. בסופו של תהליך מסתבר שחוץ ממאיה ואלעד, ששכרו מלכתחילה אנשי מקצוע לעזור להם, כל שאר הזוגות צריכים להחליף את הריצוף בדירה. משעשע למדי שקיקו, שכמובן לא חושב שהוא זקוק לשירותיו של מפקח בניה, היה הראשון לחטוף את הביקורת על הראש.

גל ואסף מדברים על חיי המין שלהם

הפתיעה אותי התגובה של מורין ושל גל לביקורת של משה בן-משה. הרי מין הסתם בתוכנית רצינית כזו יביאו איש מקצוע שיעקוב אחריהם ויעביר ביקורת. מה הם חשבו? שיתנו להם יד חופשית לחרב בית ולעשות ממנו מה שהם רוצים? לא מובן למה שניהם רצו כל כך מהר לוותר, לארוז וללכת הביתה. עוד יותר מעניין, שבניגוד לתגובה המקסימה של אסף שתמך בגל ושכנע אותו בנעימים, קיקו פשוט נשאר גבר חזירי ובעיקר ירד על מורין על ההתנהגות שלה במקום להיות קצת יותר תומך ואוהב. כנראה שקיקו צריך כמה שיעורי זוגיות מאסף.

המשך השיפוצים מגלים לנו מעט פרטים על הזוגות. גילינו, למשל, ששרה רגילה לתת הוראות ולא לעבוד עבודה פיזית, ונראה שהיא ממשיכה את ההרגלים הללו גם בבלוק – היא נותנת את ההוראות ועופר מבצע. לפני ההגשה, לדוגמא, היא מעדיפה לנקות את "מוטי עציץ" במקום לעזור לעופר המותש לגמור את חדר השינה. לעומתם, נראה שאסף וגל במקום לעבוד קשה עבדו חכם – תכננו נכון את הזמן ואת הכסף ולכן סיימו לפני כולם בלי יותר מדי לחץ. בבוקר אפילו היה להם זמן לבחור מוסיקה להגשה לשופטים! גם גילינו את הסיבה האמיתית לבואם לבלוק – לעשות לעצמם שם ולהיות מעצבי פנים מפורסמים. לפחות הם אומרים את האמת.

גם ברברה מדברת על חיי המין שלה?

לפני הגשת החדרים הזוגות עוברים ורואים מה האחרים עשו. רמות הפרגון, כמובן, מגיעות לרמה נמוכה מים המלח. אבל היי, למה ציפינו? ש' טען שהזוגות היו צריכים להרוס, לשבור ולחבל בזוגות האחרים, אבל אני די בטוחה שזה נוגד את חוקי התכנית.

החדר שאני הכי אהבתי היה של אסף וגל – לדעתי חדר מדהים, עם וילונות סגלגלים מקסימים וצבעים נהדרים. פשוט חדר נהדר. של מורין וקיקו היה קיטשי בטירוף וממש לא רטרו, פשוט קיטש וגועל. טלפון בצורת שפתיים? באמת? זוועה. את החדר של עופר ושרה לא אהבתי בגלל המיטה. מיטה נמוכה זה פשוט לא נוח. לא לשבת, לא לקום, לא נוח נקודה. הדירות האחרות היו די בנאליות מבחינתי, ובאמת לא שמתי לב להבדלים כאלה גדולים בין החדרים של אוהד ושרית ומאיה ואלעד.

איזה כיף אפשר לדעת כמה עלה כל חדר וחדר

השופטים חשבו אחרת… אמנם מאד אהבו את אסף וגל, אבל נתנו את הנצחון למאיה ואלעד. כנראה שרמת הפונקציונליות הגבוהה של חדר השינה שלהם עשה להם את זה. מה שאתם עוד לא ראיתם זה שבתוך חדר השינה, וצמוד למיטה, יהיו גם השירותים והמקלחת. no no גדול מבחינתי (או כמו שאומרים בעברית "נייט"). הנצחון מעניק למאיה ואלעד תוספת של עשרת אלפים ש"ח לתקציב שלהם, יתרון נחמד מאד.

בפרק הבא: בבלוק לא שמעו על משבר המים ומבזבזים מים ברחובות תל-אביב, ומאיה ואלעד רבים עם קיקו ששכח שהוא לא מדבר עם אשתו.

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. 14/06/2009 ב- 15:59

    בחדר השינה של קיקו הופיעה מראה גדולה (חצי פרק ניסו לשדך אותה לקיר) שקיים דמיון מפתיע בינה לבין המראה שאדון קיקו ניסה לפרק מעמוד ברחובות דרום תל אביב בפרק הקודם. מה עלה בגורל אותו עמוד, האם הוא הצליח לפרק את המראה ופשוט חסכו את זה מאיתנו, הוא שהוא הלך לקנות מראה זהה כמו אדם מתורבת?

  2. maya567
    14/06/2009 ב- 16:08

    גם אני תהיתי לגבי זה… כנראה שלעולם לא נדע.

  3. 14/06/2009 ב- 16:09

    אין באתר שלהם "קטעים שירדו בעריכה" או משהו דומה?

  4. maya567
    14/06/2009 ב- 16:11

    לא שבדקתי. אני אציץ בערב בבית באתר בנענע.

  5. 14/06/2009 ב- 19:54

    אסור, פשוט אסור לשים שרותים עם דלת נפתחת לחדר השינה!
    מי צריך את הרייח של השרותים בחדר השינה!?
    מי בכלל רוצה לשמוע את הפלופ למים של בת/ן הזוג כשהיא/הוא קמים בבוקר לשירותים!?

    היה ברור שהחדר של אסף/גל הוא היפה מכולם
    והשופטת ההיסטרית כבר עלתה לי על העצבים

  6. maya567
    14/06/2009 ב- 20:23

    בים – תכלס.
    זאת הסיבה העיקרית, אגב, שאהבתי יותר את הדירה המוגמרת של אסף וגל ממאיה ואלעד.
    לא מסתדר לי העניין הזה של שירותים ומקלחת בחדר שינה. גם מילא היו שם שירותים, מה עם שירותים לשאר באי הבית??

  7. 14/06/2009 ב- 23:38

    ונדמה לי שלהם אושר תכנון הדירה ראשונים…
    הכיצד?
    מה נסגר עם השופטים האלו?

  8. עמית
    15/06/2009 ב- 04:27

    נכון שאני לא הכי אובייקטיבי (גילוי נאות: אני מנהל הקבוצה הרשמית של אלעד ומאיה בפייסבוק) אבל איך את יכולה להשוות דווקא בין החדרים של אוהד-שרית ואלעד-מאיה?
    זה כמו להשוות בין מק לפיסי.
    החדר של מאיה ואלעד סקסי, פונקיונלי ונעים לעומת החדר השני שהוא כמו פיסי – קר,
    לא פונקציונלי, ויבשושי משהו (ויכול להיות שיש שם גם וירוסים – זה לגמרי היה סוגר לי את המטפורה).
    בקיצור – הם ניצחו בצדק (לחדר של גל ואסף היה קטע, אני מודה, רק לא ברור איזה, בטח לא הטעם שלי).

    לתומר, כמובן שיש קטעים שלא שודרו, אתה מוזמן לקבוצה של מאיה ואלעד בפייסבוק, הלינק ממש כאן מתחת ויש שם קישורים לכל העולם ואחותו, בהצלחה ^_^

    http://www.facebook.com/group.php?gid=87922133433#/group.php?gid=87922133433&ref=mf

  9. עמית
    15/06/2009 ב- 04:29

    אופס, ברחה לי צ' בפונקציונלי הראשון

    🙂

  10. maya567
    15/06/2009 ב- 09:56

    היי עמית – כנראה שאתה אכן לא אובייקטיבי 😀
    בכל מקרה, על טעם וריח… יו נואו…
    מבחינתי, מהתצוגה בתוכנית החדר שלהם ושל אוהד ושרית היה מאד דומה. אהבתי יותר את הארון של מאיה ואלעד, אבל עזוב את זה. אני ראיתי את הדירות המוגמרות והבחירה לעשות את המקלחת שקופה בתוך חדר השינה, ולשים חדר שירותים אך ורק בתוך חדר השינה הן בחירות מוזרות מאד בעיניי.

  11. 16/06/2009 ב- 09:51

    זהירות טרול לפניך:

    מאיה, בגלל שאת נשמעת בחורה חובבנית בכל מה שאת עושה, גם בכתיבה שלך שלא יזיק לה קצת שיופים, בתור מעצב פנים שראה את הדירות, אין מה להשוות בכלל.
    הדירה של גל ואסף בעלת מראה זול, קיטשי ועמוס בקלישאות וכמו הבלוג שלך ככה הדירה שלהם נראת.
    ולמען האמת את נשמעת לא אובייקטיבית או שאת לסבית ובגלל זה את בעד גל ואסף (לטעמי ולטעם רבים הם ממש מתנשאים, מעייפים והומואים מדי).
    נקודה אחרונה, אם היית מבינה בעיצוב לא היית משווה בין החדר של מאיה ואלעד לשרית ואוהד (אבל בגלל זה את כותבת בלוג).
    אני מוקסם ממאיה ואלעד הם זוג מקסים, רגיש ואמיתי, חבל שאת כל-כך אנטי שלהם.
    ולבחור (עמית?!) שמייחצן את אלעד ומאיה, למה אתה רוצה שבלוגרית ממורמרת כזאת תצטרף לקבוצה שלהם.
    אתה לא קולט שהיא לא מתחברת אל זוג איכותי שכזה.
    איכות הולך עם איכות (מזהים ממרחקים, אני כבר בתוכנית הראשונה זהיתי את אלעד ומאיה)
    מאחל לבלוגרית חיים מענינים, שמחים ומאושרים יותר, את נשמעת קצת ממורמרת.

  12. maya567
    16/06/2009 ב- 10:20

    קון ליפשיץ מ.פנים או "ערן" מהתגובות לפוסט הקודם. מילא שאתה לא משנה את האיי.פי כשאתה מגיב אצלי בבלוג, אבל לפחות תשנה את כתובת האימייל שלא יהיה כל כך קל לראות שאתה סך הכל טרול משועמם.
    אני בטוחה שמאיה ואלעד לא היו רוצים שמישהו כמוך "ייחצן" אותם ברחבי האינטרנט.

    התגובות הבאות שלך כאן ימחקו ללא התראה.

  13. 16/06/2009 ב- 10:27

    לא, אל תמחקי לו את התשובות, כדי שיהיה מצחיק.

    במקום זה, פשוט תוסיפי על התגובות שלו הערה, או אייקון של טרול בצד. 🙂

  14. maya567
    16/06/2009 ב- 10:33

    תודה תומר! אין לי מושג איך עושים אייקון של טרול, אז הוספתי הערה 🙂

  15. 16/06/2009 ב- 10:35

    אם תחליפי לו את כתובת המייל לכזו שיש בה אייקון של טרול – יהיה לך טרול. 🙂

  16. 16/06/2009 ב- 10:41

    זהירות טרול לפניך:

    למאיה המתוחכמת, אם לא הבנת קון ליפשיץ זה השם חברה!
    לא ניסיתי להסתתר מאחורי שם, אז אל תתפחי לעצמך על הכתף כל-כך מהר.
    כבוד הוא לי על ההערות, טרולים ושלשולים, אני מבין שהצלחתי להזיז בך משהו, זאת היתה המטרה!
    אשמח לשדרוגים של טרולים ותוספות ועוד יותר יהיה גדול אם תמחקי את ההודעות, אז זאת תיהיה אסמכתא לכך שהצלחתי לשגע אותך.
    קבלי ביקורת בונה כמו שכל הזוגות והתוכנית מקבלת ממך ביקרות! פשוט מאוד מי שמפרסם ביקורת צריך לדעת לקבל!
    בברכת תתבגרי!
    ערן קון ליפשיץ טרול

  17. 16/06/2009 ב- 10:47

    ערן – אתה בטוח שהמשרד שלך קיים (ולא, "פתח תקווה" לא נחשבת)?

    גוגל חושב אחרת.

  18. 16/06/2009 ב- 11:01

    זהירות טרול לפניך:

    זה גדול שאני מעסיק אותכם ככה!
    אתה באמת חושב שהייתי מפרסם את השם האמיתי של המשרד או את השם שלי?!
    תומר אתה נראה לי בחור עם ראש!! תחשוב קצת יותר רחוק.
    מה קרה למאיה? נעלבה?! לא מצליחה לקבל ביקורת.
    תומר- אני לא יכול לפרסם את השם האמיתי של המשרד או שלי וגם לא את הכתובת אי-מייל.
    אבל במדינה דמוקרטית ובטח, בבלוג שאיזה ילדונת פותחת ומרשה לעצמה לבקר את כל הזוגות ועוד את הזוג שאני מעריך (דרך אגב אני גיי, אז זה מוסיף לאובייקטיביות) אני מרשה לעצמי לבקר אותה ובמידה ומאיה היתה יותר רגישה ומגיבה יותר בבגרות בבלוג שלה היא היתה מקבלת ממני תגובות בהתאם.
    אותי הכעיס שהיא לא מוכנה לקבל שיש זוג שמאוהב כל-כך ועושה פוצי מוצי (גם גל ואסף עושים אבל אותם היא מקבלת) בעיני זה ירוק ומרושע וחוסר המוכנות שלה להיות אמפטית לזוג שמרגיש חוסר בטחון לגבי מקומו זה מעיד על חוסר אנושיות ומשום שאני בנאדם שרגיש לאנשים
    אני מרגיש צורך להגן עליהם מפני אנשים ממורמרים ולא רגישים כמוה.
    חוץ מזה שאני בחופשה אז יש לי זמן…כזה אני טרול משועמם 🙂

  19. 16/06/2009 ב- 11:20

    אדון טרול, אתה ממש אדיוט. תראה מה אתה בעצמך כתבת –

    אם לא הבנת קון ליפשיץ זה השם חברה!

    16 ביוני וכבר סיימת את שנת הלימודים שלך? לך לים או משהו, אל תפריע לאנשים לעבוד.

  20. 17/06/2009 ב- 07:57

    זהירות טרול לפניך:

    ושוב אני אגיד, אם לא הבנת, קצת יותר לאט!
    קון ליפשיץ= שם בדוי
    ערן= שם בדוי
    יותר ברור עכשיו?
    חבל על העצבים שלך תומר, זה עוד יותר מצחיק אותי שאני מצליח לעצבן אתכם ככה, נראה לי שילד בחטיבה, תיכון וכדומה, לא מספיק בוגר ומתוחכם כדי לעצבן פה כמה אנשים, שמזכירים לי את הילדי כפות שלמדו איתי בתיכון….
    תהנו מהחיים, תשאירו את המרמור לאמא הפולניה שלכם!
    ולכו לחבק את מאיה, לפני שהיא תולשת שיערות.
    נראה לי שהיא לוקחת אותי קצת רחוק מדי…
    מענין אם הזוגות בכלל מודעים לקיומכם?

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

