ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק פרק 4 – הריב וההכנות לחתונה

הבלוק פרק 4 – הריב וההכנות לחתונה

בפרק הקודם הזוגות סיימו את חדר השינה, ומאיה ואלעד זכו בעשרת אלפים שקלים נוספים לטובת השיפוץ. את הפרק הנוכחי אנחנו מתחילים עם הגילוי שאנחנו ביום 22, יש 3 ימים לחתונה של אוהד ושרית, התאריך הוא הראשון בספטמבר וקיקו מדמיין את נועה, ביתו, הולכת לגן.

אני לא הוזמנתי לחתונה. מעניין אם היו שם חבר'ה מהיסודי

איך בדיוק אוהד ושרית מארגנים חתונה ויודעים מי מגיע ומי לא בלי טלפון?

החדר הבא לשיפוץ הוא חדר האמבטיה והשירותים. הזוגות יוצאים לרמת החי"ל ולרחבת מסעדת האדסון (המעולה) למשימת מים. הזוג הזוכה יקבל שיחת טלפון ומקלחת מטורפת בשווי 30 אלף שקלים. איך לעזאזל מקלחת מגיעה למחיר כזה, אין לי מושג, אבל כנראה שהיא גם עושה קפה ומסאז' + הרפיה.

מים!

לפחות אלו מי ים שמתבזבזים להם במשימה

על פניו במשימת המים לקיקו ומורין יש יתרון – קיקו שיפוצניק ועוסק באינסטלציה. על אף היתרון נראה ששאר הזוגות, ובעיקר עופר (כי שרה לא עשתה כלום) נתנו להם תחרות יפה. גם שיחת הטלפון של קיקו ומורין עם הבת שלהם היתה די מרגשת – כמעט והיתה לי לחלוחית. אבל עזבו את התחרות, ראיתם את הריב?? ראיתם איך מאיה קראה לקיקו אפס ואז גם ביקשה מאלעד להגן עליה?

נו באמת, ריב שמיב. למי אכפת מהריב הזה… אם אלעד ומאיה וקיקו ומורין לא היו מתנהגים כמו בני 6 הריב הזה לא היה קורה. מאיה היתה ילדותית והתבכיינה (שוב) שקיקו משחק לא פייר כי הוא שואל את הזוגות האחרים מה מצב המים שלהם. קיקו התנהג כמו בן 4 וקרא לה סתומה, אז מאיה קראה לו אפס ובבון. נו באמת. זה ריב? סתומה, אפס וחצוף? למי אכפת…

גם בפרק הזה מאיה לא שוכחת להתבכיין

אני בעד קליקת הגייז והבבונים.

אחרי המשימה והריב האינסופי סוף סוף ראינו קצת שיפוצים והזוגות עשו קניות לשירותים. את התכנון עצמו אנחנו עדיין לא יודעים, העורכים לא חושבים שזה מעניין אותנו. דברים לא חשובים כמו מה הם רוצים לקנות? מה באמת קנו? מה התקציב? האם עברו את התקציב? חסכו? אין לנו מושג. היי רק באמצע המשימה נזכרו להראות לנו שקיקו ומורין כבר זכו במקלחת בשווי 30 אלף שח.

משה לוקס?

שרית נהנתה מקוסמטיקאית, עד שגילתה שאוהד בחר את כל הדברים שהיא הכי לא אוהבת.

עשרים הדקות האחרונות עד סיום הפרק התמקדו בחתונה של אוהד ושרית. אני מבינה, זה מגניב שיש לכם זוג שאשכרה הסכים להתחתן בזמן התכנית, אבל 20 דקות? השתעממתי ברגע שקיקו, אלעד ועופר הלכו לקנות אלכוהול… 

בפרק הבא החתונה של אוהד ושרית, וטוויסט שלא ברור לנו מאיפה הוא הגיע, כי אף זוג לא הודח מהבלוק.

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. 21/06/2009 ב- 07:04

    למה תמיד אני מפסיד תוכניו עם אקשן?
    מזל שיש לי אותך

    יום טוב

  2. cook4us
    21/06/2009 ב- 10:11

    חבל שיש המון קללות בתוכנית…לא מתאים 😦

  3. 21/06/2009 ב- 12:40

    זה רק אני או ששמת את התמונות הסקסיות ? 😀

  4. maya567
    21/06/2009 ב- 13:04

    cook4us – לא נראה לי שכמות הקללות בתכנית עולה על הכמות בתכניות אחרות. אני אשתדל לשים לב בפרק הבא.

    אופיר – תמונות סקסיות? איפה?

  5. עמית
    21/06/2009 ב- 15:28

    נו מאיה, מה דעתך על הריב המטופש מאתמול?

  6. maya567
    21/06/2009 ב- 16:05

    עמית – כמו שכתבתי זה היה ריב ילדותי ומיותר ביותר.
    גם פמפמו את זה כל כך הרבה ונתנו לזה כל כך הרבה זמן מסך ומה היה שם? אפס, סתומה, חצוף ובבון?

    ובוא נגיד את האמת, הריב הזה לא מוציא את מאיה ואלעד באור טוב במיוחד.

  7. 27/06/2009 ב- 20:10

    אני רק רוצה להגיד שהתכנית הזו מזוייפת מאוד אני לא יודע מי מדריך אותם או מייעץ לחברה האלה אבל כול מה שאני רואה בתוכנית הזו לא אמין ברמות בתור קבלן שיפוצים ובן של קבלן שיפוצים ותיק מאוד אני יכול להגיד שלא סתם התוכנית הזו חרגה גם בתקציבים וגם במועד הסיום שלה כול מה שהתוכנית הזו היא פרסומת לנירלט ולערוץ 10 וזה לא שווה כלום חוץ מלראות אותם רבים ומי ששואב מהתכנית הזו רעיונות הוא טועה בגדול

  8. maya567
    28/06/2009 ב- 09:51

    השיפוצניק – ראיתי כתבה על זה ב-NRG לפני כמה זמן. אשמח אם תוכל להרחיב על הדברים שאתה רואה כשיפוצניק.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

