ראשי > טלוויזיה, כוכב נולד > הנבחרת של כוכב נולד 7 – גיל ממוצע 17?

הנבחרת של כוכב נולד 7 – גיל ממוצע 17?

למען האמת לא ראיתי את האודישנים של העונה הזו של כוכב נולד. נמאס לי מתוכניות אודישנים. כמה כבר אפשר לראות את אותם השטיקים? שוב איזה לץ שבא לעשות שיגועים? עוד פעם בחורה עם סיפור עצוב מהפריפריה? ותמיד יש את אלו שבטוחים שהם מתנת האל לזמר העברי, כשהם בעצם בדיחה עצובה. נמאס מתישהו לא?

לנבחרת נחשפתי ביום ראשון כשהוזמנתי למסיבת העיתונאים של קשת (באדיבותו של צפניה, ה-מקור לכוכב נולד). במסיבת העיתונאים זכיתי לראות מקרוב (ממש מקרוב) את דנה המלכה, את צביקה פיק ושערותיו הקלושות, את גל אוחובסקי המהמם, את מרגול מחיית השפה העברית ואת צדי צרפתי המבויש שבעיקר הזכיר לי דוד חביב ונחמד.

ישראל בר-און

גם ישראל בר-און היה והנעים את זמננו בשיר החדש שלו. שיר מצוין.

את מסיבת העיתונאים התחיל יואב צפיר, שהסביר אילו שינויים יהיו בעונה הזו, כדוגמת גמר באילת, שיתוף פעולה עם ערוץ 24, פעילויות חדשות באתר של מאקו, אמנים אורחים, טוויטר (פיקטיבי) לכל מתמודד (עם אותו עדכון בדיוק) ועוד ועוד ועוד. אחד החידושים הכי “מעניינים” העונה הוא מיסוד של גלגל ההצלה בהעתקה בוטה של “אי המתים” של הישרדות הראשונה:

“הצילו! אני כוכב נולד” תשודר בערוץ 24 בימי חמישי ושישי ותפגיש את המתמודדים המודחים לקרב ראש בראש בסופו רק אחד יעבור לשבוע הבא. ומה יקרה בשבוע שלאחר מכן? הוא יתמודד ראש בראש מול המודח הטרי! נועם טור?

דנה אינטרנשיונל דנה המהממת

דנה המהממת

ולהלן נבחרי מהנבחרת:

  • שגיא אוסי – הבחור הראשון שהוצג במסיבת העיתונאים, קול עוצמתי ומפתיע.
  • מיי פיינגולד – כסאחיסטית עם לוק ייחודי (בניגוד לוולדי בלייברג שסתם מעיק). לא מאמינה שתגיע רחוק מדי. ילדות בנות 16 יו נואו.
  • ירדן ג’רפי – מיני עופרה חזה. התאומה המוכשרת מבין תאומי ג’רפי.
  • חובי סטאר. אין צורך להוסיף מילים.
  • לירן דנינו – לא ראיתי את האודישן המדובר בו הרגיז את דנה’לה, אבל הקול שלו ממש מרענן במרחבי כוכב נולד.
  • אושרי אלמוריש – איזה חתיך! מספיק, לא?

החלק הימני של הנבחרתהחלק השמאלי

תמיד יש את אלו שלא מובן למה לעזאזל הם שם? כמו, מזל פיקדו, עידו ג’רפי, ולדי בלייברג ודניאל ברזילי… שבוע הבא מעיפים ארבעה, למה שלא יהיו ארבעתם?

הנבחרת חברי הנבחרת הנרגשים (מינוס כמה שהיו בצד מדי למצלמה)

כוכב נולד, מעתה ועד סוף החופש הגודל. בדיוק בזמן כדי לאפשר למודחים הצעירים להתחיל את כיתה י”ב בדכאון תהומי ומחשבות אובדניות.

  1. 23/06/2009 בשעה 13:54

    דניאל ברזילי מצויין. איך את יודעת את מי כדאי להעיף אם לא ראית את האודישנים ומה הביא אותך ללכת למשהו שלא ראית?

  2. maya567
    23/06/2009 בשעה 14:00

    ראיתי את התכנית אתמול ואת הקטעים שלו. לא אהבתי בכלל.

    וקשת מזמינים – לא נלך?

  3. 23/06/2009 בשעה 14:35

    אני לא בטוח הייתי הולך וזה למרות שאני מודה שבצעד לא ברור ראיתי את האודישנים

  4. 23/06/2009 בשעה 20:13

    ולדי בלייברג, מבחינת יכולת קולית ומוסיקליות נמנה ללא ספק על השלישיה המובילה,
    והביצוע שלו באודישן האחרון היה מצויין
    מה יש לך בעצם נגדו?

  5. maya567
    23/06/2009 בשעה 20:48

    בים – מודה ומתוודה לא ראיתי את האודישנים של ולדי, אלא רק את ה"יידשעמאמע" שהראו במסיבת עיתונאים – ומשהו בו נראה לי מזויף ולא מובן.
    ואני גם רוצה שהוא יגזוז את התלתלים!

  6. שגיא
    23/06/2009 בשעה 23:53

    קודם כל מזל פיקדו הייתה ידידה שלי בתקופת הצבא.. היא הייתה בלהקה צבאית איפה ששירתתי… אז להתחיל לפרגן ומהר =)
    ולדי אחד התותחים של מבחינה ווקאלית מהר לראות אודישנים!
    עידו דווקא סבבה.. הוא דיי נוגע בי.. =]
    דניאל ברזילי יכול לעוף חח
    יש איזה מתמודד בולט מאוד שקיבל אולי הכי הרבה זמן מסך- אלחי רפואה… ואני מאחל לו הדחה זריזה! =)

  7. maya567
    24/06/2009 בשעה 09:29

    ממה שראיתי את פיקדו הזו היא היתה זוועתית. יכולה לחזור למפעל מבחינתי 😀

    אם כולם מתלהבים כל כך מוולדי אני אתן לו צ'אנס.

    שמעתי על אלחי הזה. לא ראיתי יותר מדי את האודישן שלו, וממה שזכור לי יש לו LISP מעצבן ביותר.

  8. 24/06/2009 בשעה 09:52

    מאיה – כדאי לראות את הביצוע של ולדי ל 'אבות ובנים' של אביתר בנאי
    זהו אחד הביצועים הטובים ביותר שהיו בכוכב נולד בכל 7 השנים
    (שם הוא גם עם שיער אסוף)
    ונכון שהוא יצא קצת שמאלצי עם היידשעמאמא שכדאי שלא יבצע יותר בכוכב הזה…כי זה מדביק לו תווית בעייתית
    אבל הבחור מוכשר מאוד

    לגבי פיקאדו, לא ברור איך עברה אודישנים.
    כמובן שעל 'משבצת האתיופית' היה צריך להית מישהו…

  9. Danya
    13/07/2009 בשעה 23:40

    מיי פיינגולד לא בת 16, היא בת עשרים ושש!
    תוודאי דברים לפני שאת כותבת דברים…

  10. Danya
    13/07/2009 בשעה 23:42

    לפי דעתי היא אחת הטובות..
    אבל אני יודעת שזה עניין של טעם..
    יש כאלה שמתים עליה אותה ויש כאלה שממש לא..
    בכל מקרה, היא פצצת אנרגיה אדומה וגם שרה מדהים.. מפה —-> לגמר =]

  11. 14/07/2009 בשעה 00:06

    דניה אני מפנה אותך לקרוא שוב את הפוסט. נראה לי שלא הבנת כל כך…
    הכוונה היא שלא מיי בת 16, אלא שהמצביעים של כוכב נולד הם ילדות בנות 16 שמעדיפות חתיכים על פני מבצעים.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

