ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק: פרק 6 – הוצאת קיטור על רציחת הפורמט

הבלוק: פרק 6 – הוצאת קיטור על רציחת הפורמט

כמעט ולא כתבתי את הפוסט הזה. לא רציתי. הרגשתי מרומה אחרי הפרק ולא רציתי לכתוב. אבל אז ש' הזכיר לי שהתחייבתי בתחילת העונה לכתוב על כל פרק (ולא כתבתי שום דבר אחר בבלוג מעל לשבוע) אז הנה אני. כותבת. זה יהיה קצר.

ולמה אני מרגישה מרומה אתם שואלים? כי הבלוק רימה אותי. במסווה של תוכנית ריאליטי שיפוצים אוסטרלית מקסימה, קיבלנו את האח הגדול במסווה של ריאליטי חכם ולא מתלהם. היי, אפילו הדחות יש לנו כאן!

התמונה נלקחה מאתר נענע10 נכנסו לקלחת. אייל ושני.

קיבלנו זוג חדש. זוג חדש שבניגוד לאוהד ושרית שהודחו בפרק הקודם, קיבל כנראה את הממו מההפקה שלא מחפשים כאן ענייני שיפוצים, אלא בלאגנים וכמה שיותר בלאגנים. ממבט ראשון אייל ושני נראים כאנשים רודפים ריאליטי שהיינו מצפים לראות בסדרות אחרות. שני, שהיא באמת יפיפיה אמיתית, היתה במלכת היופי והיום סייעת שיניים, ואייל, שנמוך ממנה באיזה ראש, הוא קבלן שיפוצים. כן, עוד קבלן שיפוצים (ועוד סיבה למאיה ואלעד להתבכיין).

המשימה הראשונה שקיבלו הזוג החדש היא משימה קבוצתית לשיפוץ ושדרוג הגינה של הבלוק. ממש מתכון לפי הספר: קחו 4 זוגות במריבה, צרפו להם זוג חמישי חדש ותנו להם משימה קבוצתית – ומה קיבלתם? ריבים! נו באמת… אני היחידה שרצתה לדעת מה התכנון הראשוני לגינה? מה תכננו לקנות ומה באמת קנו? (חוץ מהגמדון החמוד שמורין ביקשה). אני היחידה שרוצה לראות ממש בפרוטרוט את הטענות של אייל ושני על עיצוב הדירה הלקוי של אוהד ושרית?

ברגעים כאלו אני ממש מתגעגעת ליפה והחנון.

אחרי שהוצאתי קיטור על הפרק האחרון, אני מבטיחה (להשתדל לפחות) לחזור לפורמט הרגיל של סיכום הפרק בשבת הבאה. אשמח לדעת מה דעתכם בתגובות.

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. עדי
    06/07/2009 ב- 23:06

    יש לי תחושה שגם בשבוע הבא יהיה פוסט בסגנון. כבר לא טרחתי לצפות בפרק האחרון.

  2. 06/07/2009 ב- 23:52

    למכירה טלוויזיה אלביט במצב מעולה

    http://cafe.mouse.co.il/view.php?t=1111573

  3. 07/07/2009 ב- 19:11

    אמרת הכל

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

