ראשי > טלוויזיה > ערוץ 10 סיבוב שני – על מה ולמה כל הבלאגן

ערוץ 10 סיבוב שני – על מה ולמה כל הבלאגן

כל כך הרבה בלאגן יש סביב ערוץ 10 בזמן האחרון, ומכל הבלבול גם אני לא הבנתי מה בדיוק דורשים מהערוץ ומה הערוץ מבקש בחזרה.

החבר'ה בערוץ 10 כתבו פוסט מפורט במתכונת של שאלות ותשובות שעונה לכל השאלות האלו – מה קרה לכסף, מה הדיל עם המשכורות המנופחות ולמה לעזאזל כספי המדינה צריכים לממן את ערוץ 10? (הם לא, ד"א).

http://israblog.nana10.co.il/tblogread.asp?blog=468624&blogcode=11064457

מה אתם יכולים לעשות? ציטוט מהבלוג:

  • איך אני יכול לעזור?
    • הצטרפו לקבוצת המחאה בפייסבוק
    • שימו כרזת תמיכה בבלוג או האתר האישי שלכם
    • כתבו טוקבקים, דברו בפורומים ובקומונות
    • כתבו מכתבים בנוסח הבא (או לחילופין בכל נוסח אחר העולה על דעתכם): "אני קורא/ת לקבל החלטה מיידית בקשר לעתידו של ערוץ 10 ומביע/ה בזאת התנגדותי לסגירת הערוץ". שלחו את המכתבים אל – שר האוצר יובל שטייניץ (ysteinitz@knesset.gov.il) ולשר התקשורת משה כחלון (mcachlon@knesset.gov.il)
    • הגיעו להפגנות המתארגנות על ידי עובדי הערוץ. לדוגמא אתם מוזמנים לבוא למשמרות מחאה שיתקיימו מחר בין 06:00-19:00 בשני מוקדים: מול ביתו של השר משה כחלון ברח' ויצו 11 בחיפה והשני מול ביתו של השר יובל שטייניץ ברח' היסמין 86 במבשרת ציון (הודעות על הפגנות נוספות ינתנו בבלוג).

 

אני תומכת בערוץ 10.

:קטגוריותטלוויזיה
  1. 15/07/2009 ב- 23:51

    אני לא יכול לבוא להפגנה לצערי
    אבל אני עושה את המחאה הלא דקטה שלי

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

