ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק פרק 9 – מסתמנת חזרה לדרך השיפוצים

הבלוק פרק 9 – מסתמנת חזרה לדרך השיפוצים

את הפרק הקודם לא ראיתי. לפי מה ששמעתי ולפי הפרומו לא הפסדתי דבר. ביקור משפחות ארוך ומייגע שבסיומו קיקו ומורין נעמדו מול דילמה קורעת לב: האם לעזוב את הבלוק ולחזור לבת הקטנה שלהם. הם לא חזרו…

את הפרק הנוכחי אנחנו מתחילים עם בעיות ריצוף של מאיה ואלעד. מאיה שוב בוכה… אבל מה לעשות, צריך לתקן את הריצוף. אי אפשר למכור ככה דירה. אצל שאר הזוגות המצב דווקא בסדר, והם עומדים בזמנים לקראת הסלון.

1המשימה השבועית היא משימת שיווק. נראה לי שעליתי כאן על נוסחת העריכה – מתחילים את הפרק עם איזו דילמת שיפוצים, כדי שיראה כאילו הריאליטי עדיין עוסק בשיפוצים, אבל 8 דקות אח"כ מגיעים למשימה השבועית הלא קשורה. והפעם – קונים בזול, מוכרים ביוקר. הרי זה בדיוק הסממן לדירה מוצלחת! מי מוכר ביותר כסף!

ש' טוען שהזוגות היו צריכים לשמור את הכסף לעצמם ולא לקנות כלום ולא למכור כלום, וכך לקחת סיכון מחושב שיתכן ושאר הזוגות יפסידו כסף וכך ננצח. בתכלס ראינו שקיקו ומורין הצליחו להשיג יותר כסף מזה.

2גל ואסף הגיעו לרגע משבר במשימה הזו. השניים לא הצליחו למכור דבר וגל הגיע לנקודת שבירה ורוצה לוותר וללכת. אסף מנסה לעזור לגל ולהחזיר אותו למצב אוהב. חמוד אסף 🙂

בסופה של המשימה היתה חלוקת כרטיסים אדומים. בישיבת הדיירים גילינו שלאייל ושני אין כמעט כסף והמצב התקציבי שלהם בקאנטים, וזו סיבה מספיק טובה "לקבור" אותם לגמרי אליבא דאלעד. גם שאר דיירי הבית כנראה חשבו אותו דבר והם קיבלו את הכרטיס האדום, משמע מי שזוכה במקום הראשון במשימת הסלון מקבל עוד 5000 שח על חשבון אייל ושני.

3ב-5 שעות העונש של אייל ושני הם בעיקר ירדו על שרה, על גל ואסף ועל כל שאר העולם. גל ואסף ביקשו רוגע ובו זמנית תלו שלט "נא לא להכנס" בכניסה לדירה שלהם… כשנגמרו 5 השעות אייל הוציא את כל העצבים שלו על איזה נציגת שירות אומללה בטלפון ועל שני, שלא הבינה מאיפה זה בא לה. טוב אתם יודעים מה אומרים – נכנס ריאליטי יוצא האדם האמיתי, לא?

בדקות האחרונות לפני ההגשה כשכולם מתרוצצים ומסיימים את הפרטים האחרונים, גל ואסף יושבים כמו מלכים ושותים מיץ תפוזים במרפסת 😀

4במעבר החדרים היה נחמד לראות שוב את חדרי הסלון שראיתי לפני כמה חודשים. אני עדיין הכי אוהבת את החדר של גל ואסף, עם כל הפיצ'יפקס הגאים שהיו בחדר הוא פשוט היה המואר ביותר והגדול ביותר. את של אייל ושני אני עדיין הכי מתעבת. הקיר השחור הזה כל כך לא קשור לכלום, להכנס לדירה ולראות מין קיר לבנים שחור כזה. הדירה כל כך קטנטנה והסלון שחור משחור. לא טוב. מאיה ואלעד חביב מאד ומבחינתי היה קלוס-סקונד, כשעופר ושרה לא מתקרבים אפילו. קיקו ומורין צריכים קטגוריה משלהם, כי מי שאוהב את הקטע הסבנטיז ימות על הסלון שלהם, וחכו שתראו את המטבח המטורף. אבל לתוכנית כמו הבלוק לא בטוח שזה מתאים.

5ברברה וירון די הסכימו איתי בדברים, חוץ ממיקום הזוגות. גם הם התייחסו בעיקר לגודל ולתחושת הגודל בסלון, כמו גם הפונקציונליות. וגם אני כשהייתי בדירות פעמיים התלבטתי בין 2 הסלונים האלו. מבחינתי אסף וגל לוקחים, אבל כל הכבוד למאיה ואלעד. שיחקו אותה עם ספת ההפתעות הנפתחת.

בפרק הבא הזוגות מתלבשים יפה ויוצאים למכירה פומבית, ומגיעה מגרשת שדים לבלוק. מה הקשר מגרשת שדים? לאלוהי ההפקה התשובות :-\

 

הערת אגב, הפסקול בפרק הנוכחי היה מעולה!

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. 26/07/2009 ב- 07:06

    סוף סוף קצת נכעו בשיפוץ ועיצוב
    עדיין לא קראתי ואת תמיד מוזמנת לקרוא אצלי על הפרק שהפסדת….

  2. 08/08/2009 ב- 21:14

    nk jhvuuybb jsnai nvmckcmkkmkkc kjvbv gh

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה