ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק פרק 12: קצת לפני הגמר

הבלוק פרק 12: קצת לפני הגמר

אחרי שבפרק הקודם חשכו עיננו מצילומי העירום של מאיה ואלעד ושמחנו עם הדחתם של עופר ושרה, הפרק הנוכחי נפתח עם מכתבים "מרגשים" משרה ועופר. בשביל מה מישהו יכול להסביר לי? מה אנחנו אמריקס נקסט טופ מודל? בכל מקרה, שרה לא שוכחת לנצל את ההזדמנות כדי לרדת עוד קצת על קיקו ומורין עם משפטים בארמית שהם לא יבינו, ועל אייל ושני. זה באמת הכרחי? רק מוציא אותך קטנה וקטנונית.

ישיבת הדיירים הפעם שמה את חיים אתגר על תקן ד"ר פיל. הדיירים באים ומתלוננים על מאיה ואלעד. אייל מספר איך אלעד בא וניסה לרקום מזימות כדי להדיח את קיקו ומורין. האמת? אני מאמינה לו. הרי זה היה ברור שזה או הם או שרה ועופר, אז הוא ניסה להלחם על חייו. היה צריך להודות בזה באותו רגע ולא להתחיל להתחמק ולספר סיפורים. אף אחד גם ככה לא מאמין להם, והם לא מעוררים שום אמפטיה, לא מצד הזוגות האחרים ולא מצידנו הצופים.

וכמובן מה מאיה עושה ברגע שיש קצת לחץ? רוצה לפרוש!!! קרציה. נמאסה עלי יותר מהפילרים השבועיים (הפעם מסיבה בת"א!)

השבוע הזוגות צריכים לסיים את המטבח, החלק האחרון של הדירות שלהם, לקראת הגמר בשבוע הבא. כולם יוצאים לקניות, חוץ מגל ואסף שהזמינו את בעלי המקצוע אליהם הבית. רעיון טוב. ככה זה כשיש לך 40 אלף שח להשקיע במטבח 🙂 קיקו ומורין גם שיחקו אותה, נפלו במקרה על תערוכת מטבחים בגני התערוכה, והביאו הביתה את ה-מקרר לבית שלהם. לסבתא שלי עד היום יש מקרר כזה משנות השבעים בבית. מה אתם אומרים, כדאי לה למכור?

לא יודעת מה אתכם, אבל ממש נהנתי לראות את ההכנות וההרכבות של חדרי המטבח. סוף סוף מה שהיה חסר לנו במשך 11 פרקים! שיפוצים, הרכבות, בעיות, פתרונות. מעולה.

המשימה השבועית היא סדר ואחסון. אני מראש הייתי מוותרת על הכסף. ש' ואני הדבר הכי רחוק ממסודר שיש… מצד שני, כל עוד לא צריך לנקות יש מצב שנסיים מהר. תכלס, כמו שמורין אמרה – כולה לדחוף כמה דברים לארון. אהבתי שגם הפעם גל ואסף לקחו את הזמן שלהם וסידרו בקצב שלהם בלי לחץ. אגב, מעניין אם בזמן התחרות הזוגות יכלו לראות מה הזוגות האחרים עשו. אם כן, אז לגל ואסף היה יתרון על השאר. לא שזה היה משנה, כי אייל ושני הם אלו שזכו. הצליחו לסדר את כל הבלאגן ב-7 דקות. סחתן. אייל ושני זכו ב-5000 שח ולימוזינה צמודה ליום שלם. אני הייתי מעדיפה להמשיך לשפץ כשהגמר כל כך קרוב.

בשבוע הבא פרק הגשת המטבח בלי שום מילה על הגמר – אז מתי הגמר? הרי בשבת שאחרי זה מתחיל הישרדות, אז מה קורה? מתי הגמר של הבלוק? מי יודע?

אגב, רק עכשיו שמתי לב שלבלוק יש כל-כך מעט פרקים. אמנם רצחו את הפורמט האוסטרלי החביב, אבל לפחות לא נמרחו את הפרקים. שאפו קטנטן.

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. ששת שצ
    16/08/2009 ב- 00:17

    קמתי באמצע משעמם טיכו
    אין אקשן
    אמרתי לך שפגשתי את קיקו משפץ מסעדה בקרית המדע ברחובות
    קטעים

    • maya567
      16/08/2009 ב- 00:57

      דווקא לא היה נוראי היום.
      וכן, אמרת לי שראית את קיקו. דיברת איתו בכלל?

  2. 16/08/2009 ב- 00:59

    זו תוכנית כל שהיא ה"בלוק" הזה.

  3. תותי
    16/08/2009 ב- 12:49

    מאיה חמודה,
    זה נחמד שאת מסקרת בכל שבוע את ה"בלוק" ונותנת לנו תקציר ממצה של מה שהיה. לעיתים אני מאוד מסכימה עם מה שאת כותבת אך לעיתים נראה שמתפספס לך משהו… ולפעמים אפילו משהו חשוב…
    אז קודם כל, באמת, קיקו ומורין זוג מקסים אבל, אם נחזור לתוכנית, זוהי תחרות עיצוב ומכירה, לא חיוכים ומי הכי נחמד (וכאן אני חייבת לציין שיש הרבה מקרים בהם יוצא לשניים ארס מהפה ולא פנינים נעימות למשמע) והמקומות בהם הם זכו בעיצוב החדרים היו אחרונים- אל נא נשכח… מייקי ואלעד זוג איניליגנט שבא לבצע משימה והם מתאבדים עליה בכל פעם מחדש ועל כך מגיע להם שאפו ופירגון, גל ואסף לא ממש מעניינים, חוץ מהעובדה שאסף הוא מעין כפיל מורין וגל הוא יותר בגדר "המבוגר האחראי" אבל גם לו לא חסר ממנת הצביעות והדו פרצופיות שנחה על דיירי הבלוק שהגיעו לגמר (כי שני הזוגות המודחים ממש לא היו כאלה וזה מה שגרם להדחתם הן מבחינת המתמודדים והן מבחינת ההפקה) ושלא נדבר על זה שרואים בברור שלא הם עיצבו את המטבח אלא הנגרים איתם הם עבדו, מה שמעלה כמה סימני שאלה לגבי ההוגנות שבמשימה. ואייל ושני פשוט מביישים את המרקע עליו הם מופיעים. איך את לא מתייחסת לידיים הדביקות והלשון החלקלקה של אייל????
    אז לפני שאת יורה חיצים לכל עבר, בואי והיי חדה וקשובה למה שאת רואה, שרה ועופר היו ישרים וישירים ואולי בגלל זה נתפסו כלא נחמדים, אבל שוב, לא זה נושא התחרות, הם היוו איום על השאר ולכן הודחו. דבר שני, שימי לב היטב, המכתבים שהושארו ע"י שרה ועופר כתובים בכתב יד שונה וההבדלים ניכרים בהם, אז לפני שאת מוציאה דיבתו של אדם, היי בטוחה במה את אומרת. הדברים להם קראת טרחניים וקטנוניים מצידה של שרה, בכלל נכתבו בכתב אחר מזה שהיה במכתב של מייקי ואלעד שנאמר בפרוש כי הוא נכתב ע"י שרה, מה שמשאיר את השאר לבן זוגה…
    מקווה שתקחי את דברי כביקורת בונה לעתיד.

    • maya567
      16/08/2009 ב- 12:59

      היי תותי,
      ראשית תודה על התגובה הארוכה. כמו שאת לא מסכימה עם דעתי, אני לא מסכימה עם דעתך. ושוב, כל הכתוב בפוסט הוא דעתי שלי, ומה לעשות אני לא אוהבת את מאיה ואלעד. היא בכיינית עד מוות והוא סתם מעצבן – והם עוד אמורים להיות הזוג שמוביל את התוכנית (להזכירך הם הופיעו ראשונים והובלטו בכל הפרומואים לתוכניות).

      לגבי דיבה, איפה את רואה דיבה? בכך שאמרתי שהמכתבים של שרה ועופר מוציאים אותה קטנה וקטנונית? מה לעשות, ככה זה נראה ממרקע הטלוויזיה שלי. ולגבי השוני בכתב היד – לא בדקתי את כתב היד בזכוכית מגדלת. את אומרת שעופר כתב את המכתבים? אז זה מוציא את עופר קטן וקטנוני. היינו הך.

      • סיגל
        17/08/2009 ב- 14:27

        מאיה יקרה
        אני מסכימה לגמרי עם המגיבה, גם אני רואה את הדברים אחרת ממך. ושמחתי לבדוק שגם אחרים.
        אייל ושני הם אכן נוכלים וסכסכנים
        ואפרופו בכיינים… שני לא מפסיקה לבכות … אייל לעומתה דורך ברגל גסה על כל מה שנקרה בדרכו
        יפה לך שאת מאמינה למה שלא ראית (אני כותבת על מה שאייל אמר ) אני דווקא כן מאמינה ובטוחה שהיו ששים להקרין במרקע איך הוא משקר במידה והיה….
        להוציא דיבה זה אכן מה שאת עושה
        ואם את כותבת תנסי לעשות את זה באובייקטיביות.
        זה העניין של ביקורת לא?

  4. maya567
    17/08/2009 ב- 14:43

    שלום גם לך סיגל – זה הבלוג האישי שלי, ובו אני כותבת את דעותי. לא מתמיירת לאובייקטיביות, ואכן גם לא אובייקטיבית.
    דעתך אחת, שלי אחרת. אם כולנו היינו מסכימים העולם היה משעמם יותר, לא?

  5. דנה
    23/08/2009 ב- 00:12

    אניי שוננאת אותםםם בדדם הםם כאלה סתומים ועצלנים וחסרי חיים!! קיקו ומוריןן שולטטייםם!!

    מייקי ולעאדד סתםם דפווקייםם שכל פעם כל להם משהו אחר וכל מה שהם עושים זה רק לנחם אחיד את השני!! :] :] :] :]

    קיקוו מווריןןןןן שווווולטייםם!!! 3>

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

