ראשי > הבלוק, טלוויזיה > הבלוק: פרק 13 – עוד מאמץ קטן ואנחנו שם!

הבלוק: פרק 13 – עוד מאמץ קטן ואנחנו שם!

זהו אנחנו מגיעים לישורת האחרונה. דיירי הבלוק מצחצחים וממרקים את הדירות לפני סיום קרב המטבחים והתוכנית בכלל. מתי הסיום אגב? יום חמישי עוד שבוע וחצי, אחרי הפרק הראשון של הישרדות (כלומר נשארו 2 פרקים).

אווירת הסיום השפיעה גם על הזוגות – לראות את אייל ושני ובעיקר את קיקו ומורין בלימוזינה ובמסעדה היה זהב טהור. בדיוק כמו הזהב בגורמטים של קיקו. גם גל ואסף ושנדליר התכלת המאמם שלהם, השקיעו והציגו זוגיות הומואית למופת. ומאיה ואלעד? הם עסוקים בהתבכיינות כמו תמיד.

111

המטבחים המוגמרים:

מאיה ואלעד – מי לעזאזל שם מכונת כביסה באמצע המטבח? ועוד כל כך קרוב לסלון? הרי זה בדיוק מה שאני רוצה לשמוע כשאני רואה חדשות – את הטרטור של מכונת הכביסה (הפתיע אותי שהשופטים אהבו). שלא לדבר על הכיריים הפצפונים. ואני יודעת מה זה, יש לי בעצמי זוג כיריים חשמליים פצפונים ומבאסים. זה ממש לא כיף לבשל כך. אהבתי את הירידה הקטנה של גל ואסף "הקונספט הוא של מסעדה סינית!" 😀

קיקו ומורין – הלכו עם הרעיון שלהם עד הסוף, אבל יש בעיות. האחסון במטבח קטן בטירוף, איפה בדיוק שמים את כל הסירים והמחבתות עם הארונות הקטנטנים? כמו שאייל אמר "חביתה אי אפשר לעשות במטבח הזה".

אייל ושני – מסתבר שהחליפו את המיקום של המטבח עם המיקום של חדר השינה. נחמד שרק עכשיו גילינו את זה. המטבח שלהם גדול מאד, אולי אפילו גדול מדי כשהדירה כזו קטנה. "פיל של הוד השרון" אומר גל, ואני אומרת מה רע בהוד השרון??

גל ואסף – מטבח מושקע עם צבעים תואמים. אפילו מאיה ואסף פרגנו. אהבתי את הפונקציונליות והלוק הכללי. גם השופטים אהבו.

החלטת השופטים – במקום הרביעי האחרון, אייל ושני. במקום השלישי קיקו ומורין, שדי ראו את זה מגיע. במקום השני מאיה ואלעד, וגל ואסף במקום הראשון. האחרונים זכו בארוחת שף מפנקת ידי השף שאול בן אדרת. אני מקנאה. מזכיר לי שצריך לקפוץ לקימל מתישהו.

0

גל ואסף FTW!!

 

אגב, מישהו יכול להסביר לי מה זה היה הפרומו להישרדות שהשתלט לי על חצי מהמסך במהלך התוכנית? אבא'לה.

:קטגוריותהבלוק, טלוויזיה
  1. תותי
    24/08/2009 בשעה 13:48

    נראה לי ששכחת את המוטיב החוזר לאורך כל הפרק…
    כל הזוגות, מלבד מייקי ואלעד, נחשיים ודו פרצופיים,
    הידיים הדביקות של אייל והזלזול התמידי של גל ואסף- אפילו "בחברים הכי טובים" שלהם… ריח מבאיש…

  2. סיגל
    25/08/2009 בשעה 12:54

    היי מאיה
    נראה לי מוזר להתעלם מהקטע של הגניבות של אייל (מהספא , מהדירה של המודחים….)
    אגב, שני, חברה שלו גם אם לא גונבת בעצמה בהחלט נותת יד ושותפה מלאה.
    על הזוג הזה יש לי משפט אחד רק לאמר
    הם ראויים מאוד האחדלשני.

  3. תותי
    30/08/2009 בשעה 09:27

    מאיה, מה העיכוב?
    את עדיין בהלם מהפרק המזעזע ששודר? הזוגות האהובים שלך גילו את פרצופם יתר על המידה…?

    • maya567
      30/08/2009 בשעה 09:30

      לא ראיתי את הפרק. המג'יק של הוט לא יודע, כנראה, להתמודד עם שינויים בלוח המשדרים.
      הבנתי שגם ככה הפרק לא תרם יותר מדי לשיפוצים או לתחרות – אז אני מוותרת עליו.

      נתראה בגמר.

  4. סיגל
    30/08/2009 בשעה 11:12

    היי מאיה
    הפרק הזה כמו האחרים לא מתעסקים בשיפוצים אלא באנשים ולכן היה מאוד מעניין
    צודקת תותי שאומרת שהפרק חשף פרצוף או שניים במלוא כיעורם..
    זה לא סוד שאייל ושני הם הזוג הדוחה ביותר לטעמי.
    אייל הוסיף לגניבות שלו גם פיצה מהמקרר הפרטי של מורין…

  5. תותי
    04/09/2009 בשעה 00:02

    יאמר לזכותם של אייל ומורין, שהפתיעה והצליחה לגייס צל של הוגנות וכתבה בפורום התוכנית שהיא בעצמה אמרה לאייל כי הפיצות במקרר ושיקח לו ולשני ומתנצלת בפניו שהעריכה גרמה לכך להראות כאילו הוא לוקח אוכל ללא אישור.
    חוץ מזה, הכל היה רווי מיצי אשפה אנושית.

  6. סיגל
    06/09/2009 בשעה 09:37

    אוקיי אז נשאר לו, לאייל, להסביר את החיטוט בארונות הספא "לדפוק" נעליים…
    ואני חשבתי שהוא עושה את זה עם בת זוגו….

    • תותי
      08/09/2009 בשעה 09:16

      זה גם "יאמר לזכותו"…

  7. גלגוש
    10/09/2009 בשעה 18:25

    זה לא נכון רק מאיה ואלעד שקרנים ודו פרצופיים

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

