ראשי > אודותי, הישרדות, טלוויזיה, מאיה > הישרדות VIPodcast: פודקאסט הישרדות הפיילוט

הישרדות VIPodcast: פודקאסט הישרדות הפיילוט

בעונה הזו של הישרדות אני מנחה את הפודקאסט הישראלי הראשון שמוקדש להישרדות. יחד איתי משתתפים מעין יחבס מ"בלנדר" וגל באום מ"פוסט-מאסטר".

כל יום ראשון נפגש בחדר VIP של מסעדה כלשהי ברחבי הארץ (הפעם זו אינדירה ואכלתי פיצה הודית!) ובמשך כחצי שעה נפטפט וננתח את 2 הפרקים האחרונים של הישרדות. בהמשך מתוכננות גם הפתעות בדמות שורדים מודחים, שורדים מנצחים ואנשי הפקה שיבואו להתארח אצלנו.

אני לא מצליחה לשים כאן את אפשרות ההשמעה עצמה ישירות מהבלוג – אז הקליקו ותשמעו בבלוג של ערוץ 10.

Survivor V.I.Podcast – Pilot
DSCN6008

אנחנו במהלך ההקלטות

אני ממש אשמח אם תקשיבו לפודקאסט, זה סה"כ 24 דקות וזה זורם די בקלילות, ותשאירו פידבקים על ההתנהלות שלנו, נושאים שיעניינו אותכם, דברים לדיון וכד'.

פרטים מלאים על הפודקאסט תמצאו בבלוג של ערוץ 10. להאזנה תלחצו על ה- Play.

תודה רבה לאריה ירושלמי ולחבר'ה באינטרקטיב של ערוץ 10 על הרעיון והביצוע!

  1. 17/09/2009 ב- 12:09

    שמת לב שקלעתם בול לזה שטינאגו יפסידו ושריקי תודח?? 🙂

    • maya567
      17/09/2009 ב- 12:10

      שנים של ריאליטי אריה, שנים של ריאליטי 🙂

      אני רואה דברים כאלה מקילומטר. לא רק בריאליטי גם בסדרות, סרטים. קשה מאד להפתיע אותי.

      • 17/09/2009 ב- 12:20

        אני רק מקווה עכשיו שלא תהיי מעורבת מדיי בסמואה ותשכחי מהפיליפינים 😉

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

