ראשי > אודותי, מאיה > יחסינו לאן?

יחסינו לאן?

מגיע זמן בחייו של כל בלוגר שבו הוא עומד מול הבלוג וחושב לעצמו – לא כתבתי שום תוכן משמעותי זה יותר מחודש. מה קורה? האם הבעיה אצלי? האם הבעיה אצלו? ואיך יוצאים מהמשבר?

לצערי עכשיו זה הזמן שלי.

שלא תבינו לא נכון, יש לי כל כך הרבה רעיונות ודברים שאני רוצה לכתוב עליהם (אם רק תציצו בחשבון הטוויטר שלי תראו כמה…) הבעיה היא שאני יושבת מול ה- Live Writer ולא מצליחה לגרום לעצמי לכתוב. אני חושבת שחלק גדול מכך הוא אשמת המיתוג שהצבתי לבלוג – בלוג ריאליטי.

מי אמר שהבלוג הזה חייב להיות בלוג ריאליטי? למה הוא לא יכול להיות פשוט הבלוג של מאיה, שבו אני כותבת, בין היתר, על ריאליטי, אבל גם על טלוויזיה סתם, ועל עצמי, ועל הארנבונת שלי, ועל סרטים ועל כל דבר אחר.

הקוראים הוותיקים (אתם עוד כאן? יופי!) יגידו – אבל זה מה שעשית עד היום, לא? אז זהו, שעד היום הקפדתי שמינון הפוסטים הלא-קשורים יהיה נמוך ולא יבוא על חשבון ריאליטי, אבל מה לעשות שבזמן האחרון פשוט לא מתחשק לי לכתוב על ריאליטי גם בבלוג?

מקליטים את הפודקאסט, עם אופיר מהישרדות איי הפנינה

בכוונה כתבתי “גם בבלוג” בגלל שאני עדיין מתעסקת המון בריאליטי – וספציפית בהישרדות: “המועצה המקומית”, הקומיקס הדו-שבועי שלנו, מתפרסם בנענע, והישרדות VIPodcast מוקלטת כל יום ראשון. תוסיפו על זה קומיקס שבועי נוסף שמתוכנן לאח הגדול ותראו שיותר מחצי מהשבוע שלי מוקדש לכך…

אז בקיצור – הבלוג עובר שינוי קטן, לדעתי שינוי לטובה, שבעיקר יביא לעלייה בתכנים ובקצב הפוסטים.

 

אגב, אם בא לכם לקרוא את הטקסט הראשון שלי באתר “אמיתי” (שהוא לא קומיקס…) אתם מוזמנים להכנס לטור ביקורת פרסומות – “אין פרסום רע” – שכתבתי בג’נענע.

:קטגוריותאודותי, מאיה
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

