ראשי > טלוויזיה > BBC פריים מתחדשת, ומחדשת את Mine all Mine

BBC פריים מתחדשת, ומחדשת את Mine all Mine

בי.בי.סי פריים עושים השקה מחדש ברביעי הקרוב (11/11), ומשנים את השם ל- BBC Entertainment. לקראת ההשקה קיבלתי חבילת דיסקים עם סדרות חדשות (ומחודשות) שעולות לשידור עם תרגום לעברית. האמת, לא זוכרת שמצאתי את עצמי רואה את בי.בי.סי פריים יותר מדי מעבר ל"פיים אקדמי" לפני כמה וכמה שנים. מה לעשות, אני מעדיפה את האנגלית שלי אמריקאית…

כשהגיעו הדיסקים שחר ישר שם לב שחלק הסדרות "מחודשות", ושודרו כבר ביס די מזמן, אז נראה שמנויי הוט מרוויחים כאן כמה סדרות בריטיות משובחות, וצופי יס מקבלים שידור חוזר 🙂

MineAllMineTitles

בין הסדרות החדשות שעולות בולטת "שלי, הכל שלי" (Mine all Mine או "כולה שלי" כפי שנקראה ביס). מדובר במעין מיני סידרה בת 6 פרקים של 45 דקות, שמגוללת את סיפורה של משפחה יוצאת דופן בסוונאזי, ויילס. בפרק הראשון, שבו צפיתי, מגלה מקס, אב המשפחה האקסנטרי, שמה שטען כבר שנים נכון – העיר סוואנזי כולה שלו.

מקס ויואלדי מחזיק צוואה ממוסגרת בת כמה מאות שנים, שמורישה שטח נכבד מסוונזי (5 ק"מ רוחב + 2 ק"מ עומק) ליורשיו. במרוצת השנים הצוואה נשכחה והאדמה נגנבה (לטענתו…), אבל כשמעריך עתיקות מלונדון מגיע לבדוק טלפון ישן ושומע את הסיפור, הוא מחליט להתייעץ עם כמה מעמיתיו בלונדון. מהר מאד מגיעה שיירה של מומחי נדלן, עורכי דין, יח"צ ושאר ירקות כדי לבדוק מה בדיוק עושים עם השטח. בין היתר אנחנו מכירים גם את שאר בני משפחת ויואלדי – הבת הגדולה, שנזרקת באכזריות ע"י החבר שלה, הבת האמצעית הפרחולית (עם סצינת "כוכב נולד" מעולה!), האמא שמנהלת רומן, הסבתות הלסביות(?) והמשפחה עוד עניפה.

את הסידרה כתב ראסל טי. דיוויס, שחתום בין היתר על "הכי גאים שיש" המעולה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שנקבל תסריט איכותי ודמויות מעניינות.

בקיצור – מומלץ. חייבת לציין שהתבאסתי שלא חיכו לי כל חמשת הפרקים על הדיסק…

 

שלי, הכל שלי, תשודר בימי ד' החל מה-18/11 בבי.סי.סי אנטרטיינמנט

:קטגוריותטלוויזיה תגיות: ,
  1. 11/11/2009 ב- 09:45

    תודה על ההמלצה
    באיזו שעה תשודר הסידרה?

    • maya567
      11/11/2009 ב- 09:50

      נדמה לי ש-21:45, אבל אני לא בטוחה… היה כתוב אפילו את השעה בדובאי אבל שכחתי.
      אני מחכה שנתקרב יותר לתאריך כדי למצוא את הסידרה במג'יק.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

