ראשי > טלוויזיה > “תמיד אותו חלום” – מקסים ומרגש

“תמיד אותו חלום” – מקסים ומרגש

מהפרומו “תמיד אותו חלום” נשמעה לי כמו “תיכון השיר שלנו: הדור הבא”. דרמה מוזיקלית יומית, בהשתתפות מיה דגן ומבוססת על שיריו של צביקה פיק. מתכון לכשלון. אבל אז גיליתי שאיתן פוקס (הפעם בלי גל אוחובסקי) ושירי ארצי עומדים מאחורי הסדרה, ושזו בעצם מיני-סידרה בת 4 פרקים בלבד. אחרי כמה ביקורות חיוביות והמלצה של ד”ר אלכס, החלטתי לדגום בעצמי.

מרילו

הפרק הראשון היה די נוראי. מאיר (עידו רוזנברג), הדמות הראשית, לא הצליח לסחוף במונולוגים שלו מול המצלמה, והעלילה היתה קצת מביכה וממש לא מרגשת. אבל אמרתי, ניתן צ’אנס נוסף והזמנתי את הפרק השני ב-VOD. והוא היה מעולה. מרגש בדיוק במידה, עם מינון נמוך יותר (אבל עדיין מעצבן) של המונולוגים של מאיר, וביצועים מרטיטים ללהיטיו של צביקה פיק. אפילו זאב רווח הציץ שם בתפקיד לא מצחיק בעליל. אורי (ידידיה ויטל המקסים) כבש אותי בפרק הזה, ולמרות שכבר היה די ברור שיהיה משהו בין מאיר וגבריאל (אלון לוי החתיך ההורס), קיוויתי במסתורי ליבי שמאיר יפקח את עיניו ויהיה עם מאיר.

בפרקים השלישי והרביעי (שגם כן הזמנתי ב-VOD, עם כל הכבוד ל”תמיד אותו חלום” בראשון ב-10 ראיתי “האח הגדול”) בכיתי נהרות. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה סידרה ישראלית ריגשה אותי כל כך, ברמה כזו שממש בכיתי במשך 40 דקות שלמות!

אז נכון, העלילה מלאה חורים ולא אמינה יותר מדי, יש בעיות זמנים קשות והסיפור על אמא של מאיר, מרי לו, לא כזה מעניין. גם המשחק לא כזה איי איי איי, והשירה המוקלטת קצת מבאסת. – אבל, השאר פשוט מרגש ומדהים. אורי, כפי שגם כתבתי קודם, כבש אותי וגונב את ההצגה. הסיפור עם אנחל בונני, נהג המונית המסוקס שאוהב לעשות את זה עם דראג אבל לא מוכן להראות עם גבר, היה עצוב כל כך, והסיום טראגי ונוראי.

משולש האהבה בין מאיר, שולי וגבריאל גם היה מקסים. לא אמין במיוחד (רגע אחד גבריאל קושר את מאיר לתקרה, ושבוע אחרי זה הוא מסכים לשים ליפסטיק וללבוש בגדי נשים) אבל למי אכפת. הייתי מוותרת על סיפור הבייביסיטר של שולי (דנה פרידר המפתיעה), פשוט כי היא לא כזו מעניינת, ומתמקדת עוד בגבריאל-מאיר-אורי.

וכמובן, מלכות הדראג המאממות, בניצוחה של ציונה, גונבות את ההצגה בכל רגע שהן על המסך. תוסיפו על כך רקדנים פליטי נולד לרקוד – וקיבלנו מופע מושקע שגרם לי להתגעגע למועדון הדיווה.

 

בקיצור – עזבו אתכם מכל המלל שכתבתי כאן. אם יש לכם הוט VOD עשו טובה והזמינו את ארבעת הפרקים. אין? את הפרק הראשון (והפחות טוב) ניתן לראות באתר. מקווה שאוטוטו יעלו גם הפרקים האחרים.

:קטגוריותטלוויזיה תגיות:
  1. 18/11/2009 ב- 13:50

    הפתיע אותי שהשירים של צביקה לא העיקו יותר מדי במהלך הסדרה (למרות שבסוף כבר התחיל להמאס).

    • maya567
      18/11/2009 ב- 13:51

      לגמרי… עשו בחירה טובה של שירים, ושילבו כאלו שלאו דווקא מזוהים עם צביקה. הפריע לי יותר הפלייבק, והייתי מעדיפה לשמוע אותם שרים באמת.

  2. 02/04/2010 ב- 17:06

    סדרה מדהימה מהמהמת וסוחפת ביותר בעיקרון הכרתי את הסידרה בוי או די רצף שירים ואז בשביל להבין ראיתי את הסידרה וזה יוצא מן הכלל שחקנים ברמה טובה מאוד איכות יפה הדרקווינז מהמהמות פשוט אין מילים אני בטוח שצביקה פיק מאוד אהב את זה כי אני אהבתי ומומלץ בחום להוציא תקליטור של הסידרה זה יכול להצליך

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

