ראשי > הרווק, טובת הנאה, טלוויזיה, מאיה > מסיבת הבלוגריות של "הרווק"

מסיבת הבלוגריות של "הרווק"

ערוץ 10 הרים ביום רביעי האחרון מסיבת רווקות מושקעת לחבורת בלוגריות מצומצמת, שלא ממש ידעה למה לצפות במהלך הערב במלון דן ת"א. נראה שערוץ 10 רצו להעביר לנו את חווית הבנות ב"רווק", רק בלי הקאט פייטס ושמלות הערב הגרנדיוזיות: ארוחת ערב מושקעת? צ'ק; מניקור ואיפור מקצועי? צ'ק; אירוח בסוויטה נשיאותית מפנקת? צ'ק צ'ק צ'ק!

את הערב התחלנו בארוחה במסעדת D של מלון דן ת"א. פטפטנו לנו והכרנו אחת את השניה. שמחתי במיוחד להכיר סוף סוף את אודליה, הרווקה בהפרעה, שגם בארוחה שמרה על רמת הומור גבוהה למדי 🙂

לגבי האוכל – המסעדה כשרה, ולצערנו זה אומר שהרמה תמיד קצת נפגעת. טעמנו מנות ראשונות (המעין קרפצ'יו רוסטביף טעים מאד, כמו גם הסיגר במילוי הפרגית),  עיקריות (הדג שלקחתי היה יבש למדי וחבל), ובעיקר שתינו הרבה שמפניה. את הקינוחים שמרנו לסוף הערב, בסוויטה הנשיאותית, שעוד נגיע אליה בהמשך.

תפריט מסעדת D הבנות מרימות כוסית

התמונות באדיבות ליאת אלבלינג

ערוץ 10 רצו לתת הרגשה של מסיבת רווקות – ואכן בחרו בקלישאות הכי גדולות שיש – מניקור, איפור מקצועי וקוראת בקלפים! כבחורה הכי לא בחורתית שיש, אף אחת מהתחנות האלו לא הלהיבה אותי יותר מדי, אבל אחרי שכנועים רבים (וכמה כיפופי ידיים) הסכמתי להתאפר. אחת מבנותיו של ירין שחף מרחה אותי בפודרות וסמקים, ופתאום נראיתי בת גילי (ואני לא אוהבת להראות בת גילי), אבל הבנות אמרו שזה מקסים, אז שיהיה. משם עברתי לעמדת המניקור של גיורא שביט, שם היה דווקא נחמד והסכימו למרוח אותי בלק שקוף ולא יותר מזה 🙂 על הקוראת בקלפים ויתרתי, מסיבות מובנות… עמדת המניקור של גיורא שביט

כשהשעה 21:00 התקרבה העלו אותנו לקומה החמישית של מלון דן, לסוויטה הנשיאותית. מסתבר שלאונרד כהן וליידי גאגא ישנו בה, ומדונה התארחה בסוויטה השכנה. מגניב. הסלון של הסוויטה הזו בגודל של כל הדירה שלי, ואני לא מדברת אפילו על המרפסת הענקית שמשקיפה לים או הג'קוזי הענק. קיוויתי שיתנו גם לישון בסוויטה, הרי גם ככה עשינו כבר בלאגן שם, אבל לא הסכימו. חבל. גם ככה הייתי צריכה להיות בת"א למחרת בבוקר 😀

צופות ברווק

ומה עם "הרווק" אתם שואלים? בנות בלי מודעות + הרבה ספריי לשיער = ריבים, תככים, וטסטמוניאלס משעשעים. לראות את נטלי אומרת שוב ושוב כמה היא ביישנית וכמה היא רוצה להתחתן מצד אחד, ומצד שני לראות את יעל לוי ומחשופה הנדיב מספרת על בית אבא (הרב) – אלו ממש שני צדדים של אותה ילדה פאתטית שמפחדת להיות בת 26 ובלי טבעת. לפחות גיא העיף את זוג התאומות דקה אחרי שהגימיק שלהן נגמר, והשאיר את מיתר "אני הכי אמיתית וטובת לב" לעוד שבוע של ביצ'יות מזוקקת.

טקס הענקת הוורד אם אין גיא גיור, לפחות יש ורד

גם אני קיבלתי ורד!

החבר'ה של ערוץ 10 הכינו סרטון קצר שמסכם את הערב שלנו, בחלק האחרון, בלימוזינה, כבר לא הייתי (נסיעה ארוכה הביתה), אבל נראה שמכתב מגיא גיור בשילוב שמפניה ומצלמות מוציא מכל בנות ישראל את האינר-פקאצה שלהן.

אגב, את הרשמים של הבנות האחרות תוכלו למצוא בבלוג של ערוץ 10, שמרכז את כל הקישורים.

  1. 21/08/2010 ב- 15:27

    וואו! איזו השקעה! שמעתי על דברים כאלה בארה"ב אבל לא פה בארץ!

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

