ראשי > טובת הנאה, סרטים > שלושה סרטים שכדאי לצפות, גם דרך Orange Time

שלושה סרטים שכדאי לצפות, גם דרך Orange Time

כשהצעתי לגל להצטרף למפגש מועדון בלוגרים של Orange Time  לקידום אתר האינטרנט שלהם, המציע סרטים חדשים וסדרות טלוויזיה (ישנות) לצפיה חוקית בתשלום, הוא לא ממש הבין למה הוא צריך להגיע אם הוא לקוח של סלקום. ובזה נראה לי מסתכמת הבעיה המרכזית של Orange Time. אם תשאלו אנשים מה האתר ולמה הוא משמש, רובם המוחלט לא ידע. גם אלו שראו את הפרסומות בטלוויזיה עם ממזרים חסרי כבוד, רובם יחשבו שזה משהו ללקוחות אורנג', איזה פורטל סלולרי או משהו אחר שאפשר לראות בו את האח הגדול. וחבל.

לא יצא לי עוד להשתמש באתר. עברו כמה וכמה שנים מאז שהיה לי מנוי בספריית וידאו, או ששילמתי על צפיה בסרט בטלוויזיה/מחשב. גם ככה אני רואה בעיקר טלוויזיה, ואם אני כבר רוצה סרט אז מורידים מהאינטרנט. אורנג' נתנו לי, ולבלוגרים נוספים, גישה חינם לאתר למשך חודש, בו אני יכולה, תאורטית, לצפות בכמה סרטים שארצה כדי להמליץ לכם על 3 סרטי חובה.

ממזרים חסרי כבוד: 14.89 שח

מה כבר אפשר לכתוב על טרנטינו שעוד לא נכתב? בטח ובטח על ממזרים חסרי כבוד, אחד מסרטיו הטובים והשנויים במחלוקת של טרנטינו.

אחרי הצפיה הראשונה בקולנוע היה לי מאד קשה עם העובדה שנהנתי מהסרט – משהו בעובדה שטרנטינו מרשה לעצמו לשנות את ההיסטוריה עשה לי קצת רע. בצפיה השניה כבר הרשתי לעצמי להנות, ובבסיסו של עניין הסרט מאד מהנה. מצחיק, מרגש ועם קליימקס מטורף בסיום.

image

הר ברוקבק: 9.89 שח

לא מצליחה להבין איך הסרט הרגיש והמדהים הזה, קיבל רק 3 כוכבים באתר. אני פה כדי לתקן את זה. סיפור מרגש על שני קאובויז קשוחים בהרי הרוקי (הית' לדג'ר וג'ייק ג'ילנהול), שמגלים שהם מחבבים אחד את השני בצורה קצת אחרת. ראיתי את הסרט כל כך הרבה פעמים, ובכל פעם מחדש אני בוכה ובוכה…

מילק: 14.89 שח

סרטם המצוין של שון פן, שזכה באוסקר על התפקיד, והבמאי גאס ואן סנט, על הארווי מילק, ההומוסקסואל מחוץ לארון הראשון שנבחר לתפקיד ציבורי בארה"ב. הסרט עוקב אחר מילק בסן פרנסיסקו של שנות ה-70, דרך בחירתו למועצת העיר של סן פרנסיסקו, ועד לסיום הבלתי הנמנע. מרגש מרגש מרגש.

יש מספר סרטים שהפתיע אותי שלא נמצאים בספריה: חומות של תקווה, רקוויאם לחלום, וול-אי, האביר האפל. אבל כנראה שאי אפשר לבקש שכל הסרטים בעולם יהיו באתר (לפי החיפוש ישנם כ-700 סרטים באתר).

לגבי מחירים, נראה שמחיר סרט חדש הוא 14.89 שח, וסרט רגיל הוא 9.89 שח. אפשר לשלם באשראי או דרך חשבונית אורנג' ללקוחות החברה.

גילוי נאות: הייתי אורחת של אורנג', וקיבלתי גישה חינם לאתר למשך חודש.

:קטגוריותטובת הנאה, סרטים תגיות:
  1. odeliaa
    24/03/2010 בשעה 12:47

    וכאן בדיוק מתחיל הסיפור
    כל כך הרבבה אנשים מורידים מרשתות שיתוף הקבצים סרטים חדשים וישנים.
    ברור לי שבאופן בלתי חוקי ועדין
    מה יגרום לאותם המורידים לשלם עבור סרט שיקבלו חינם?

  2. 17/04/2010 בשעה 19:20

    מאיה שאלה כללית:
    האם את מחזיקה בתעודת עיתונאי?
    אם כן איך קיבלת?

    פשוט בגלל שקראתי שדני סימון ראש לשכת העיתונות הממשלתית אמר שיש בלוגרים בעלי תעודת עיתונאי

    • מאיה שובל
      17/04/2010 בשעה 19:34

      ממש לא….
      אני מניחה שזה רק לבלוגרים שכותבים על אקטואליה.

  3. 17/04/2010 בשעה 20:35

    הו, תודה על התשובה

  4. 03/04/2011 בשעה 15:34

    כן באמת מוזר לחשוב שמשהו יקנה אם יש בחינם… ובעיקר בגלל שכולם משיגים בחינם

  5. morhalali
    24/04/2011 בשעה 01:48

    גדול (:

    יש שם אחלה סרטים לבחירה…

    סרטים לצפייה ישירה עם תרגום

  6. 13/05/2011 בשעה 15:09

    אחלה בלוג!

  7. misha30792
    16/05/2011 בשעה 10:46

    בלוג מצוין!

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

