ראשי > הרווק, טובת הנאה, טלוויזיה > “תם הטקס” – הרווק

“תם הטקס” – הרווק

גילוי נאות: הייתי אורחת של מלון קראון פלאזה עם מספר בלוגריות נוספות, ואת הכותרת שאלתי מליעד קליין המהממת, מבלוג הרווק.

הרווק סוף סוף הגיע לסיומו. גיא גיור בחר בדפנה דה גרוט, ובא על נטלי תורג’מן שלום. או לפחות חיי אומללות כבחורה התלותית מהרווק, שרק רוצה להתחתן ולהביא ילדים ולשמור את השבת. נו טוב.

אני חייבת לציין שלא יצא לי לעקוב יותר מדי אחרי הרווק. הסדרה הועתקה בשלמותה כמעט מהפורמט האמריקאי, ונראה לי שבגלל זה לא התחברתי יותר מדי. לראות בחורות ישראליות למהדרין מפזזות בשמלות ערב ותסרוקות מהודרות בכל תכנית, פשוט לא עשה לי את זה. יותר מזה, זה שיעמם אותי. לשמוע שוב ושוב איך נטלי מתאהבת, וולרי מתאכזבת, וגיא מחלק ורדים – נמאס די מהר.

2010-05-11 21.51.18 2010-05-11 21.12.27 2010-05-11 20.35.28 2010-05-11 20.08.40 2010-05-11 19.58.13

אז ברכות לגיא ולדפנה, שלפי התכנית של היום שאחרי נראה שהם באמת מאוהבים, ותודה למלון קראון פלאזה סיטי סנטר על ארגון מסיבת צפייה לבלוגריות הכי חינניות ברשת. אכלנו, שתינו, צפינו ונהננו. עברנו גם סדנת העצמה נשית, שמתוך הערכה לנשים הבאמת מקסימות שהעבירו אותה, אני לא ארחיב יותר מדי מדוע לא התחברתי לנושא.

אם אתם רוצים לקרוא עוד על האירוע, ציפור לחשה לי שגם רועי חיוך, בלוגר הרכילות מספר 1 של היקום, היה שם 🙂

נתראה ברווקה?

  1. 17/08/2011 בשעה 10:29

    שלום. אהבתי את הסדרת ריאליטי! לפי דעתי זאת סדרה ישראלית מסוג ריאליטי הכי רומנטית שיש! אהבתי גם את גיא בתור דמות עוד בהישרדות וששמעתי שהוא משתתף ברווק אז התאהבתי בתוכנית עוד לפני שראיתי את הפרק הראשון 🙂

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

