ראשי > טלוויזיה > אחד העם 101: חתולה שחורה על גג רשת לוהט

אחד העם 101: חתולה שחורה על גג רשת לוהט

בשבוע שעבר נפל בחלקי להצטרף להקרנה מיוחדת לאוהדי הסדרה בפייסבוק, של פרקים 5 ו-6 של אחד העם 101, על גג רשת ברמת החייל. היו נקניקיות של נקניקולור, חולצות ומדבקות של מירי וחבשוש ואחד ארז בן הרוש.

אחד העם היא קאלט, ולכן במקום שאקשקש קשקושים על המקלדת, עדיף לתת למירי, אילנית, יפית/יפעת, רובן ושאר החברים את הבמה.

 

.

בברכת, פירסט וי איט דה כריך, דן פרללה פרללה:

 

.

מה ‘ככפת לי!

  1. 22/08/2010 בשעה 12:19

    ddd

  2. 10/09/2010 בשעה 19:31

    אווי הם הורגים אותי תכניסו פה את הקטע שלה ושל חבשוש שהיא אומרת לו "אתה מתחיל איתי" "מברבור את הפכת לברווזונה" חחח

  3. מייקל
    26/09/2010 בשעה 17:31

    האמיני לי מיה, שכל הפוסט הזה אצלו היה מיותר ואפשר לדבר איתי בלי כל הקרקס הזה מסביב
    עובדה שאצלך אני מגיב כבר 3 שנים ולא עלתה בעיה.
    נראה שנגעתי שם בנקודה רגישה באחת התגובות שלי ואפילו שהתנצלתי, זה לא עזר

    • maya567
      26/09/2010 בשעה 17:36

      אתה מייקל? (זיהיתי רק לפי המייל).

      מה הסיפור בדיוק? לא קישרתי בכלל בינך לבין הכינוי "מייקל", אבל כצופה מהצד שלא מכירה את העניין, וקוראת תגובות מדי פעם, באמת נראה היה שהגזמת עם התגובות.
      החשד שלי בכלל היה שזהו רן גולדן שמגיב…

      • בַּיִם
        26/09/2010 בשעה 18:21

        אני בכלל לא גולדן אני לא מכיר אותו ורק התכתבתי עם גולדן פעם אחת במייל במטרה לשכנעו למחוק את הפוסט שכתב על דבורית
        לצערי ללא הצלחה.
        ונכון אני מודה שקצת נסחפתי שם עם כמות התגובות אבל כולן היו כחלק מהתכתבות עם אנשים שהגיבו לתגובות שלי כולל דבורית. ורק שתיים נכתבו לצפניה וחשוב לציין שהתגובות פרוסות על פני 4 ימים כך שמדובר על ממוצע של 10 תגובות ליום בדרך כלל בשעה מסויימת ובהתכתבות עם מגיב אחר.
        אילו בעל הבלוג היה פונה אלי בזמן אמת ומעיר הנימוס הייתי עוצר מייד את התגובות אבל האמת היא שדווקא תגובה אחת שכתבתי פגעה בו באופן אישי (ועל כך כבר התנצלתי בפניו)
        והוא העדיף להשחיר את פני בפוסט מיוחד במקום להודות שכתבתי משהו שפגע בו.
        כפי שאת רואה הורדתי פרופיל, ולמרות הכל אין בי כעס על בעל הבלוג,
        חג שמח
        מייקל

      • maya567
        26/09/2010 בשעה 21:42

        אני באמת לא יודעת מספיק כדי לקבוע. לדעתי האישית, וכבעלת בלוג ומנהלת פורומים בעברי, אם בעל האכסניה לא מעוניין שתגיב, אז צריך לכבד את בקשתו.

      • בַּיִם
        26/09/2010 בשעה 22:00

        יש דרך לכל דבר מאיה
        אם מישהו יכתוב לך כאן תגובה שפוגעת בך את יכולה לדבר איתו על זה ואת יכולה גם לכתוב פוסט שמשמיץ אותו

  4. 01/11/2010 בשעה 17:38

    ראיתי את הפרק חתולה שחורה בהקרנת בכורה דרך אתר אינטרנט של צפייה ישירה
    חייבת לומר אהבתי מאד את הפרק. נהדר ממליצה לכולם

    מיציץ

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

