ראשי > היפה והחנון, טלוויזיה > היפה והחנון 2: האם העולמות יפגשו?

היפה והחנון 2: האם העולמות יפגשו?

ליפה והחנון יש לי מקום חם בלב. בזכות העונה הראשונה פתחתי את הבלוג (לאחר פוסט אורח על התכנית אצל צפניה), וזו היתה התכנית הראשונה שעקבתי וכתבתי עליה באופן קבוע.

אז החנונים חנונים יותר, והיפות, הממ… טפשות יותר? בכל מקרה, זהו תמהיל שמבטיח עונה מצחיקה ומשעשעת של סדרת הריאליטי (ובכלל סדרת הבידור) הישראלית האהובה עלי.

שימו לב לדמויות כמו ליטל, סלב באר-שבע, שיחד עם בן זוגה, אלכס, שבו את ליבנו בהקרנה. או סיון (הגעונה, ליטרלי) שמכורה לשופינג אך ורק בקניון אשדוד. טוב רואים עליה למה… ושותפה הבלתי-חנון-בעליל-כמה-מחברי-הטובים-ביותר-בדיוק-כמוהו גיא זורנזון, פקיד הביטוח הרשלצי (זורנזון תעשה לי ביטוח מקיף!).

image

או מאור ברברבאום, קנדי (לא חנון) חביב שיודע בע”פ את כל הפוקימונים (תגובתו של ש’ לעניין: אז מה! גם אני!), שיש פוטנציאל ללאב קונקשן בינו ובין סהר שורש, בוגרת ביה”ס הגבוה לאופנה בברצלונה, ונראית כמו הבחורה היחידה שיש לה ראש.  ואיך אפשר לשכוח את תמר, שרוצה להיות רופאת ילדים אבל ידע ו/או רצון ללמוד ממנה והלאה…

 

כבר החלטתי את מי מהמתמודדים אני שונאת – ענבל, מזכירה בחברת ביטוח (של זורנזון?) עם קולגן מזעזע בשפתיים, שמתגאה באתר הסידרה בנענע במעיל הפרווה שלה, בשבילו נרצחו 20 ארנבים. איכס. איך אפשר להתגאות במשהו דוחה כל כך? פרווה זה רצח. חבל על ירון, השותף שלה. נראה בחור חמוד.

 

ערוץ 10, כתמיד, ארגנו אירוע בלוגרים לעליית התכנית. מטרתם היתה טובה, אך הביצוע היה קצת בעייתי. את ביקורתי כבר העלתי מולם, אז אשאיר אתכם עם סרטון סיכום 24 שעות היפה והחנון: סלוובס סטייל.

 

אגב, ציפור קטנה לחשה לי, שמתמודדי התכנית התבקשו לשנות את שמות הפרופילים שלהם בפייסבוק, לחסום אותם, לסגור אותם וכו’. גיגול קצר על השם הבלתי אפשרי Maor Berberbaum הניב את פרופיל הפייסבוק שלו, או בעצם של Tyler Ironside 🙂

נתראה בפרקים הבאים.

אה כן, ימי שלישי, ערוץ 10, 21:00.

  1. בים
    09/11/2010 בשעה 01:58

    תוכנית סימפטית ללא יומרות
    משהו קליל לסגור את היום.
    אני בעד.

    • Maya Shoval
      09/11/2010 בשעה 12:53

      אכן כן 🙂
      אני מקווה לחזור לכתיבה קבועה וללוות את התכנית.

      • בים
        09/11/2010 בשעה 13:47

        אני מעודד אותך לעשות את זה
        מבטיח לקרוא ואולי אפילו להגיב
        זוהי תוכנית קלאסית ומהנה לכתיבת ביקורת

        אגב אני שואל עצמי האם כמו הזוג הירוק בלרדת בגדול שהתחזה לשמנים…(ואני אוהב אותם הם מקסימים)
        יכולה גם בחורה משכילה להתחזות לטיפשה מספיק ע"מ לצלוח את האודישנים לתוכנית ואח"כ לסלול דרכה לגמר…

      • Maya Shoval
        09/11/2010 בשעה 13:52

        זוג ירוק שהתחזה לשמנים?? מה??
        (אני לא רואה לרדת בגדול).

  2. בים
    09/11/2010 בשעה 17:29

    טוב את לא ממש מפסידה
    למעשה יש שם כעת בקושי 2 זוגות שיש ענין לצפות בהם
    הזוג הירוק (האחים הליצנים) ערן וקרן שהגיעו עם אסטרטגיה מענינת מהבית ועם יכולת מפתיעה לעשות כל מה ששמנים בדרך כלל מתקשים לעשות
    וערן בכלל אחרי כחודש כבר לא נראה כשמן
    הייתה שם איזו פרשיה של שתיית מיים לפני שקילה ועליה פיקטיבית במשקל ובכלל הם משחקים משחק אסטרטגי כאילו הם בהישרדות.

  3. 14/01/2011 בשעה 14:42

    האח הגדול אין על האח הגדול

  1. 09/11/2010 בשעה 18:39

כתיבת תגובה

