ראשי > BlogDay2008, מאיה > Blog Day 2008

Blog Day 2008

מהר מהר לפני שיגמר היום, אני אמלא את חובותי לבלוגוספירה. 

Blog Day 2008האמת שאני לא רואה בהשתתפות בבלוג-דיי חובה, משום שגם בימים בתיקונים אני מאד אוהבת את הקונספט שבו בלוגרים ממליצים על בלוגים ובלוגרים אחרים. כמעט כל יום אני מגלה בלוג מעניין חדש ומתווסף רסס חדש ל- Windows Live Mail שלי (כן, אני מהבודדים שלא משתמשים ב- Google Reader…).

אז אלו חמישה בלוגים אותם אני פוקדת תדיר (הערה חשובה – יש הרבה בלוגים אותם אני פוקדת, והיה לי קשה מאד לדגום חמישה מהם, אבל השתדלתי לקחת את אלו הפחות בנאליים ואלו שלא כל העולם ואחותו קוראים :-)):

  • מיומנו של חתול – החיים על-פי שאסי.
    בלוג פרי כפותו של שאסי, החתול של ישראל בלכמן. משופע בתמונות וסרטונים מחייו של החתלתול השובב.
    http://shasi.blogli.co.il
  • Pam/Jenna – הבלוג של ג'נה פישר
    בלוג חובה לכל חובבי המשרד באשר הם, ובכלל לכל חובבי סדרות אמריקאיות.
    את הבלוג כותבת ג'נה פישר שמשחקת את פם ביזלי במשרד האמריקאית. היא מנצלת את הזמן בצילומי סצנות לעדכון הבלוג שלה ובכלל את דף ה- myspace שלה. כל כמה חודשים היא עושה פוסט giveaway שבו היא מגרילה כל מיני פריביז ו- swag שהיא מקבלת מתוקף היותה בערך סלב. בקיצור מומלץ.
  • פיראנה קארינה – הבלוג של אהרון קשלס
    קשלס הוא מבקר הקולנוע של רייטינג, וכך גם התוודעתי לבלוג שלו. הפוסטים שלו מאד מאד מאד מושקעים וארוכים – תמונות, סרטונים מיוטוב, שירים ועוד – ולכן, לצערי, לא וורק-פרנדלי במיוחד. אז במקום לקרוא אותו בעבודה, צריך לקרוא אותו בבית!
  • ארץ עיר: אוכל עולמי – הבלוג של שף עמיר אילן.
    בצק אלים – רשימות ממטבחה של מעצבת.
    אני מאד אוהבת לאכול ובזמן האחרון פיתחתי אהבה גם לבישולים (לאפייה קצת פחות, אני קצת מפחדת מזה), ויש כמה בלוגים של בישול שאני מאד אוהבת.
    את עמיר אילן הכרתי כשף המיתולוגי של הדיקסי (דיקסי=אלוהות), ויום אחד נתקלתי בבלוג שלו סתם כשחיפשתי משהו עליו בגוגל (ובמשהו עליו אני מתכוונת למתכון להום-פרייז. שלא מצאתי). חבל שאת הבלוג הוא לא עדכן מינואר, אבל עדיין אפשר למצוא שם פנינים וכמובן מאד מומלץ לפקוד את האדסון, המסעדה החדשה שלו ברמת החייל.
    את הבלוג השני, בצק אלים, גיליתי רק היום (במסגרת בלוג-דיי, דרך המיזבלה) וכבר אני ממליצה הלאה. פשוט בלוג נהדר! מהרגע שגיליתי עליו (זה היה בערך בשעה 12:00 בצהריים) ועד עכשיו אני עוד קוראת עוד ועוד מתכונים ומתחילה לתכנן איזה מתכון להכין קודם.
  • היתוך קר למפגרים
    אז כן, נכון, כתבתי שאני לא אכתוב על בלוגים שכל העולם קורא (חדר 404, אביעד (יש עוד אביעד) שרון, ועוד ועוד) אבל מה לעשות שהיתוך קר הוא כזה מקום טוב?? תמיד אפשר לסמוך על שרון, יהונתן ושאר החבר'ה שיעבירו לי בסבבה את הזמן בעבודה.  יש לי רק שאלה אחת ליודעי הדבר – למה הג'וק המפחיד בתחתית הדף, למה? 😦

אם יש לכם המלצות לעוד בלוגים מעניינים – אנא טקבקו.

עדכון: אני חייבת לציין גם את הבלוג של עדי אבנית, Dotmad, שהמליץ על הבלוג החדש דנדש שלי במסגרת בלוג-דיי. המון תודה עדי!

:קטגוריותBlogDay2008, מאיה
  1. 01/09/2008 ב- 02:47

    אישית, ואני חושבת שאני מדברת בשם כל כותבי ההיתוך (הפעילים), אני מוצאת שהחציל הקומי שבראש ההיתוך הקר מפחיד הרבה יותר מהג'וק שבתחתיתו.
    (ואגב, המקק היה אמור להיות בראש הבלוג, אז תגידי תודה שאנחנו רגישים ככה).

    ותודה על ההמלצה! 🙂

  2. 01/09/2008 ב- 09:12

    מסכים להמלצות על הבלוג של שאסי ובצק אלים עם התמונות המדהימות של אוכל (ואת היתוך קר כולם מכירים בכל מקרה)

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה